Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:15 schreef Druppelss het volgende:
TS is een sletje?
Groetjes,
Jan-Peter
Wauw dat is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:22 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ik wil jou sletje wel zijn voor 450,-
Het als serieuze optie zien dat de site de tijd van de user gebruikt en niet die van zijn eigen serverquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:26 schreef banapples het volgende:
Welke klok gebruikt die site? Misschien met de tijd op je computer klooien
Als je de site vanuit een ander land benaderd in een andere tijdszone?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het als serieuze optie zien dat de site de tijd van de user gebruikt en niet die van zijn eigen server* 100
Heel misschien dat ze daar aan hebben gedacht, maar klinkt als iets wat een programmeur (= lui) niet zo maar zou inbouwen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:11 schreef banapples het volgende:
[..]
Als je de site vanuit een ander land benaderd in een andere tijdszone?
Als ik thuis ben ga ik een testenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel misschien dat ze daar aan hebben gedacht, maar klinkt als iets wat een programmeur (= lui) niet zo maar zou inbouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |