Weleens erover nagedacht dat je er iets overheen kan leggen, waar de kant op kan zitten maar dat je weghaalt als je gaat slapen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 06:01 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe zorgen jullie bv dat de kat niet gaat zitten waar je je hoofd legt tijdens het slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet high worden van kattenpisquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Niet aan kattenanussen likken om lekker te trippen
Verzin jij maar eens een betrouwbaar systeem dat de kak in al zijn vormen tegen moet kunnen houden..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:50 schreef quinoahipster het volgende:
De anus, veruit het meest ontsierende onderdeel van een kat
Heeft God niet goed ontworpen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:45 schreef Eyip het volgende:
ik maak de anus van de kat schoon met pure alcohol.
morgen weer nieuwe gordijnen halen
Zit je nu jezelf af te kraken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:27 schreef GrumpyCat het volgende:
Dan heb je nooit die zooi uit de anaalklier geroken![]()
![]()
![]()
Als aids een geur had....![]()
Hue hue huequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:33 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Zit je nu jezelf af te kraken?
Eigenlijk had ik moeten schrijven: "Zit je nu jezelf af te zeiken?" - Past ook nog beter bij je ondertitel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
That sir, touchéquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:42 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik moeten schrijven: "Zit je nu jezelf af te zeiken?" - Past ook nog beter bij je ondertitel.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:51 schreef very het volgende:
Daarom: RearGear
[ afbeelding ]dit is wel goede shit trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:51 schreef very het volgende:
Daarom: RearGear
[ afbeelding ]Hoe moet dat beest poepen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
Nou, gewoon zoals altijd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:05 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Hoe moet dat beest poepen dan?
Maar dat ding kun je dus weggooien nadat de kat 1x gepoept heeft?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:11 schreef very het volgende:
[..]
Nou, gewoon zoals altijd?
Het is geen kurk ofzo, het zit vast met een touwtje aan de staart.
Er is maar een goed touwtje voor een kat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:11 schreef very het volgende:
[..]
Nou, gewoon zoals altijd?
Het is geen kurk ofzo, het zit vast met een touwtje aan de staart.
Misschien is de bloem gemaakt van een vuil afstotend materiaal....weet ik veel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Maar dat ding kun je dus weggooien nadat de kat 1x gepoept heeft?
Bang zijn voor kattenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Er is maar een goed touwtje voor een kat.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |