SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het een saaie vragenlijst. maar ik wil niet dat de overheid mij komt bedreigen. dus we voeren alles netjes in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:51 schreef isax het volgende:
volgende pagina word er gevraagd of ik het idee heb dat er criminaliteit plaatsvind en of het verminderd is. ook mag ik weer een cijfer geven.
nu mag ik in het algemeen vragen beantwoorden. we beginnen of ik me ooits wel eens onveilig voel.
en hoevaak is blijkbaar ook belangerijk.
de vragenlijst begint nu wat op een psychologische vragenlijst te lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omg, je zou er bijna depressief van worden al die vragen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:59 schreef isax het volgende:
oei we zijn al bij deel 4 aangekomen. dit gaat over slachtofferschap. ze vragen hoe groot mijn gezin is. ik heb heel verdrietig de toets met het cijfer 1 ingetoetst.
ze willen hierna weten of er de afgelopen 5 jaar bij mij is ingebroken. en mijn auto die ik niet heb. en mijn fiets. en mijn portomonee. en al het andere. en of ik ben geschopt.
en of iemand wat heeft vernield van mij. nu word er gevraagd of mijn band is lekgeprikt.
dit is gebeurt dus ik heb eindelijk ja in kunnen voeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou hier kan ik gelukkig nee bij invullen.
inmiddels is de vragenlijst 68% ingevuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is zo 2004![]()
Inderdaad. Dan ben je ook geen blij mens denk ik zomaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:05 schreef isax het volgende:
je zou maar overal ja in kunnen vullen. dan ben je fucked.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:06 schreef isax het volgende:
de overheid gaat mee en stelt vragen over het gebruik van social media.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is zo 2004![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier kan ik ja opvullen want de wijkagent is mijn mattie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:08 schreef isax het volgende:
de overheid wil meer info over cyberpesten.Je zit op fok dus cyberpesten zoek je zelf op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier kan ik ja opvullen want de wijkagent is mijn mattie.
En weet ik veel, omdat internet misschien heel normaal is tegenwoordig en cyberpesten hoort daarbij.quote:
ja maar daar ben ik denk ik de verkeerde leeftijd voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
En weet ik veel, omdat internet misschien heel normaal is tegenwoordig en cyberpesten hoort daarbij.
Klopt, ik ben inderdaad erg blij dat ik geen tiener meer ben, zeker niet met deze technologie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:13 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar daar ben ik denk ik de verkeerde leeftijd voor.
lijkt me vreselijk om tiener te zijn nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het idee dat ik te weinig bezig ben met zulke zaken.
bij mij was msn mega in opkomstquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik ben inderdaad erg blij dat ik geen tiener meer ben, zeker niet met deze technologie.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:15 schreef isax het volgende:
nu gaat het over de politie in het algemeen. of ik tevrede ben.
en weer een lang lijstje over de boeven vangers.Blij dat ik die lijst niet heb met vragen over de politie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het idee dat ik te weinig bezig ben met zulke zaken.![]()
Ik ben zo blij dat we die shit allemaal niet hadden toen ik tiener was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:16 schreef isax het volgende:
[..]
bij mij was msn mega in opkomstvreselijk vond ik het eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |