quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Did you put your name in the goblet, Harry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze bedanken me. dat stel ik wel op prijs.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:29 schreef isax het volgende:
ik zal jullie meenemen op mijn ondekkingstocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ingevoerd: ja, gegevens kloppen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef isax het volgende:
dus we komen op een scherm.
hier staat:Als ze bedanken zal het vast wel echt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze bedanken me. dat stel ik wel op prijs.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:32 schreef isax het volgende:
ik heb zojuist op volgende geklikt.
hier zie ik dit staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ingevoerd: ja, gegevens kloppen.![]()
Ik kijk niet naar SBS6quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:32 schreef Tandplak het volgende:
sbs6 goed bezig. Cast alleen nog maar freakshow naar aanloop van Beste Idee NL.
She-man neanderthaler en automutilatant mogen kamperen in Utopia opdat wij niet vreemd opkijken van Brit Dekkers als presentatrice en Erland Bakkers (jury) die zichzelf opnieuw heeft uitgevonden.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:32 schreef Tandplak het volgende:
Brit Dekkers als presentatrice en Erland Bakkers (jury) die zichzelf opnieuw heeft uitgevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speelplekken voor kinderen is een gebrek aan. voor volwassenen een grote overvloed.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:34 schreef isax het volgende:
eerste blok gaat over de leefbaarheid in mijn buurt. ik denk dat dit niet echt een gemiddelde buurt is maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speelplekken voor kinderen is een gebrek aan. voor volwassenen een grote overvloed.![]()
![]()
Schrijf je het eronder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:35 schreef isax het volgende:
maar dat kan ik natuurlijk niet antwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elkaar helpen geef ik een dikke 10 voor maar ik weet niet of ze dat bedoelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik woon hier nog geen twaalf maanden. vind de vragenlijst erg onpersoonlijk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:38 schreef isax het volgende:
volgende pagina:Ik denk niet dat ze dat bedoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elkaar helpen geef ik een dikke 10 voor maar ik weet niet of ze dat bedoelen.![]()
maar ze helpen wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat bedoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammer dat er geen menselijke uitwerpselen op staan want dan had ik daar ook ja op kunnen antwoorden.
neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, staat er geen vakje bij waarin je verdere uitleg kan geven?
Ik kan daar geen mening over geven, ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:42 schreef isax het volgende:
[..]
neeik denk dat de wallen het gemiddelde van nederland ook erg omlaag rukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whatever geen zin om overal de spaties weg te halen.
anyway, als ik er last aan ondervond dan had ik hier niet moeten gaan wonen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:44 schreef isax het volgende:
volgende pagina, ze willen weten of ik er last van heb.Spaties boeien me niet, vind het al grappig dat je het post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whatever geen zin om overal de spaties weg te halen.
anyway, als ik er last aan ondervond dan had ik hier niet moeten gaan wonen.
En jip, daar heb je gelijk in, dan had je daar niet gaan wonen als je er niet tegen kon.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |