quote:
Vertel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:23 schreef isax het volgende:
de post die je krijgt als je op jezelf woont
ik ben uit het bevolkingsregister getrokken om een vragenlijst in te vullen door de overheid.quote:
Af en toe folders van de lokale uitgaansgelegenheden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:23 schreef isax het volgende:
de post die je krijgt als je op jezelf woont
Lol, die ken ik nog niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben uit het bevolkingsregister getrokken om een vragenlijst in te vullen door de overheid.
wtf wist niet eens dat dat bestond.
Of je je creditcardnummer, sofinummer, handtekening en vingerafdruk naar Nigeria wilt sturen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben uit het bevolkingsregister getrokken om een vragenlijst in te vullen door de overheid.
wtf wist niet eens dat dat bestond.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of je je creditcardnummer, sofinummer, handtekening en vingerafdruk naar Nigeria wilt sturen?
is door de staat nederland. oftewel gewoon met naam en adres gestuurt. geen deur aan deur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:25 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een nee/nee sticker op mijn brievenbus, werkt goed man.
Geen idee, maar ik heb er nog nooit van gehoord en wordt dan altijd een beetje wantrouwig. Eerst even de desbetreffende instantie bellen? En dan niet met een telefoonnummer uit die post.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zou het? Zoek het dan eerst maar even goed uit Isax.
Ja ja, je zei al dat het post was, Zwab had het over folders.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:26 schreef isax het volgende:
[..]
is door de staat nederland. oftewel gewoon met naam en adres gestuurt. geen deur aan deur.
er staat: u vertegenwoordigt als het ware veel andere inwoners van nederland.
Er zijn meerdere mensen exact zoals jij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:26 schreef isax het volgende:
[..]
is door de staat nederland. oftewel gewoon met naam en adres gestuurt. geen deur aan deur.
er staat: u vertegenwoordigt als het ware veel andere inwoners van nederland.
ik heb mijn inlogcode er al ingegooitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, je zei al dat het post was, Zwab had het over folders.
En ga je het invullen? Ik ben er wel zo 1 die die dingen invult omdat ik dat leuk vind.
Zal ik mee gaan in je waan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:28 schreef isax het volgende:
echt zo'n hunger game gevoel heb ik.
daarom trekt het CBS een steekproef uit het bevolkingsregister. De volgende naam is daarbij te voorschijn gekomen: isax
nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mensen exact zoals jij?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb mijn inlogcode er al ingegooit
Did you put your name in the goblet, Harry?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:28 schreef isax het volgende:
echt zo'n hunger game gevoel heb ik.
daarom trekt het CBS een steekproef uit het bevolkingsregister. De volgende naam is daarbij te voorschijn gekomen: isax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |