Ja soort van. De rebellen daar hebben zijn vader vermoord dus heeft hij een reden hen te haten. Hij is ook gewoon een zware conservatief verder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:44 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Kadyrov is er toch neergezet door Putin om de boel in het gareel te houden?
Zijn pro-Islamistische opmerkingen het laatste jaar of zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waaruit heb je opgemaakt dat Charismatisch voor ISIS is?
Echt als die neocons vol Syrie in waren gegaan ..... man man man, wat een fucking teringzooi zou dat geworden zijn dan. Irak in het kwadraat gewoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:41 schreef Nintex het volgende:
Tja, Obama heeft er een bende van gemaakt met Kerry. Als hij zich er maar lang genoeg niet mee bemoeide dan zou het probleem vanzelf overgaan. De neocons hadden ten minste nog een plan en dat is nog altijd beter dan geen plan zo blijkt.
Watquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zijn pro-Islamistische opmerkingen het laatste jaar of zo.
Hij is niet vies van alcoholische versnaperingen en hoertjes. En hij houdt van grote 'sterren' (Gullit, Maradona, Hilary Swankquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja soort van. De rebellen daar hebben zijn vader vermoord dus heeft hij een reden hen te haten. Hij is ook gewoon een zware conservatief verder.
Perzen zijn goede mensen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet generaliseren. Laat me raden: je gaat op Geertje stemmen?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Perzen zijn goede mensen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als je niet voor Assad bent, dan ben je voor IS volgens die Assad-aanbidder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:46 schreef Che_ het volgende:
Wat
pro-Islamitisch is pro-ISIS? Wat is dat voor onzin conclusie
Robin Williams is overledenquote:
Hij verdedigt de jizyah hier: Moslims eisen belasting van christenenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waaruit heb je opgemaakt dat Charismatisch voor ISIS is?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=e0b_1407765212
Zelfde vigen98 als hier?
Lees wat er staat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat
pro-Islamitisch is pro-ISIS? Wat is dat voor onzin conclusie
Het gaat om het idee hè.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:46 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Hij is niet vies van alcoholische versnaperingen en hoertjes. En hij houdt van grote 'sterren' (Gullit, Maradona, Hilary Swank)
Idioot. Zijn geen Perzen en is niet Iran. Dacht ik het niet, zoektocht naar een dergelijke filmpje in Iran gefaald?quote:
Gebeurt ook in Iran, waarom ontken je dat de perzen anno 2014 een achterlijke religie aanhangen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Idioot. Zijn geen Perzen en is niet Iran. Dacht ik het niet, zoektocht naar een dergelijke filmpje in Iran gefaald?
Plus dat hij denkt professor Midden-oosten te zijn en dat terwijl ik nog geen uur in dit topic ben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:49 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Hij verdedigt de jizyah hier: Moslims eisen belasting van christenen
En gisteren zei hij in dit topic dat alle anti-ISIS soennieten betaalt worden door Maliki. Tevens blijft hij de moord op jezidi's ontkennen.
Zoals ik al zei, gebeurt niet in Iran. Jij plaats een filmpje over degelijke praktijken in Libanon, Afghanistan en India in dit topic, waarbij je de indruk wekt dat het Iran is, wat dus niet zo is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:51 schreef SonofOctavius het volgende:
[..]
Gebeurt ook in Iran, waarom ontken je dat de perzen anno 2014 een achterlijke religie aanhangen?
Aldus het zionistje dat Israëlische kolonisatie, bezetting en staatsterreur verheerlijkt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:49 schreef oksel12 het volgende:
Hij verdedigt de jizyah hier: Moslims eisen belasting van christenen
En gisteren zei hij in dit topic dat alle anti-ISIS soennieten betaalt worden door Maliki. Tevens blijft hij de moord op jezidi's ontkennen.
Lees nogmaals.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er staat pro-Islamitische opmerkingen. Daaruit concludeer jij pro-ISIS?
Wees eens eerlijk, ben jij pro-ISIS?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Aldus het zionistje dat Israëlische kolonisatie, bezetting en staatsterreur verheerlijkt.
Die houden het gevaar buiten de deur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Aldus het zionistje dat Israëlische kolonisatie, bezetting en staatsterreur verheerlijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |