ebola ben je tenminste lekker snel vanafquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Roepen ze al jaren. Er is nu weer iets dat am-101 heet, resultaten zijn wisselend maar overwegend negatief.
Vervelende is ook dat ze zich vooral richten op acute tinnitus(2 jaar zon beetje).
Achja, het is beter dan ebola.
Grappig hè, als er verder totaal gezonde mensen opeens dood gevonden worden door hun familie? Ik hoop dat het je nooit overkomt.quote:
Dit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
Na inmiddels +/- 15 jaar, ben ik het zowat gewend. Maar zodra het wat stiller wordt, lijkt het alsof de piep alsmaar harder wordt.
Ebola kom je van af.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Roepen ze al jaren. Er is nu weer iets dat am-101 heet, resultaten zijn wisselend maar overwegend negatief.
Vervelende is ook dat ze zich vooral richten op acute tinnitus(2 jaar zon beetje).
11 dagen? Man, ik heb het al zeker 12 jaar. Op den duur hoor je het niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:06 schreef Confetti het volgende:
Wat een klote aandoening zeg. Heb het al 11 dagen nu. Het geluid lijkt godzijdank een beetje afgenomen maar is nog behoorlijk hinderend in stille ruimtes. Een behandeling is er niet, je moet maar hopen dat het niet chronisch wordt.
Tering hond die een pistool op een meter afstand afschoot.
Klacht: PIEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Die mensen moeten dan ook gewoon verhuizenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Inderdaad. Sommige mensen horen 24/7 een trein voorbij rijden
die bloedklopping heb ik ook als ik op mn rechteroor lig vind het maar eng hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:53 schreef LethalNinja het volgende:
Ik heb iets van 1-2 jaar last gehad ervan dat ik bloedkloppingen hoorde in mijn rechteroor, vooral erg als ik ging slapen of op mijn zij ging liggen. Gelukkig is het weer weg gegaan.
Bij mij is het weggegaan na 1- 2 maanden in Oostenrijk in de alpen. Waar het precies door komt is mij nog onduidelijk 't kan komen door:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:18 schreef PinkEsid het volgende:
[..]
die bloedklopping heb ik ook als ik op mn rechteroor lig vind het maar eng hoor
hoe ben je er van af gekomen? ik hoop dat het bij mij ook weg gaat !
Tinnitus kan meerdere oorzaken hebben, kan komen door die harde muziek maar ook door stres of erg vermoeidheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:26 schreef PinkEsid het volgende:
o wauw ..
ja gelukkig is het nog niet zo erg bij mij maar tog vervelend want kan niet met muziek slapen moet echt stil zijn en met die zoem is het dus nooit stil.. ben blij voor je dat het weg is miss een idee voor mij om ook zoiets te doen.. zonder computer gaat helaas niet lukken maar daar kan aan gewerkt worden..
gezond dag en nacht ritme probeer ik al jaaaaaaaaren ... heb de 22e afspraak voor hoortest in t ziekenhuis daarna verder kijken .. ga nu afbouwen en stoppen met medicatie dus ff aankijken of het weggaat of niet.. als het door de harde muziek op telefoon komt toen ik dronke was kan ik mezelf wel voor me kop slaan... domme actie.....
Hier ben ik best wel emotioneel van geweest, dat gevoel dat je serieus nooit meer van stilte kan genietenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Je went er op den duur wel aan, maar ik was laatst op vakantie en daar was het 's nachts echt doodstil. Ik heb geen oog dicht gedaan. Tweede nacht maar heel zacht muziek opgezet om die piep niet te horen.
Ooit moet er wel wat komen. Ze kunnen nu al complete organen printen he. Kwestie van tijdquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |