Klote. Hoe is het bij jou gekomen? En merk je dat het geluidsniveau wat fluctueert?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef .sfinx het volgende:
terechte klacht, ik voel je (al een paar maanden hier)
Die kogel bewaar ik voor als het chronisch wordt. Het was niet eens een echt pistool, echt pech gehad.quote:
HEH??quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klote. Hoe is het bij jou gekomen? En merk je dat het geluidsniveau wat fluctueert?
Tinnitus veroorzaakt niet zo heel vaak grote gehoorschadequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
HEH??
Wat zeggie???
Ik versta je nie!!!
Bootfeestje in Rotterdam, muziek stond iets te hard. Ga nooit meer naar een feestje zonder partyplugs nu. Hoor het alleen eigenlijk als ik ga slapen. Maar goed nieuws, http://motherboard.vice.c(...)-tinnitus-te-genezenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klote. Hoe is het bij jou gekomen? En merk je dat het geluidsniveau wat fluctueert?
Is echt een kwelling hoor. Genoeg om mensen er toe te drijven er een einde aan te maken.quote:
Hahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Is echt een kwelling hoor. Genoeg om mensen er toe te drijven er een einde aan te maken.
Inderdaad. Sommige mensen horen 24/7 een trein voorbij rijden..quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Is echt een kwelling hoor. Genoeg om mensen er toe te drijven er een einde aan te maken.
Roepen ze al jaren. Er is nu weer iets dat am-101 heet, resultaten zijn wisselend maar overwegend negatief.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef peterkailey het volgende:
Ik heb het nu ook een half jaar. Vrij Kut omdat ik in de muziek zit. Las wel laatst op Vice dat neurowetenschappers waarschijnlijk een cure hebben gevonden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |