Je bent het inderdaad goed aan het oppakken met een baan en binnenkort studeren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat ik niks doe.
Oh dacht dat het wel duidelijk was dat die post niet serieus was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Je bent het inderdaad goed aan het oppakken met een baan en binnenkort studeren.
Derhalve, is jouw post ''gwn uitkerinkjee bla bla'' onzin![]()
Jij weet ook dat dat niet werkt helaas
Hahahquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dacht dat het wel duidelijk was dat die post niet serieus was.
Verdomme, heb er net voor gezorgd dat ik ontslagen ben en een uitkering aangevraagd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar jij deed ooit wel vrij weinig... Hoe reageerde je vriendin en ouders?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had al een vriendin. Mijn ouders zijn nogal hippieachtige figuren, dus die hebben nooit zo moeilijk gedaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Maar jij deed ooit wel vrij weinig... Hoe reageerde je vriendin en ouders?
Wel nice dat je alsnog chick hosselde, veel mannen met banen krijgen nooit vriendin.
Jij deed geen kloot en neukte alsnog
Baan? Hij ging toch havo doen..quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Je bent het inderdaad goed aan het oppakken met een baan en binnenkort studeren.
Derhalve, is jouw post ''gwn uitkerinkjee bla bla'' onzin![]()
Jij weet ook dat dat niet werkt helaas
Ik werk ook hè, al zijn het helaas maar een paar uurtjes per week.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Baan? Hij ging toch havo doen..
Wajong is 't beste.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
gwn uitkeringkje fixen nooit meer stress
Je doet toch nog steeds niks totdat de vavo start? Of moet jij je uitkering zien te houden dmv werk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had al een vriendin. Mijn ouders zijn nogal hippieachtige figuren, dus die hebben nooit zo moeilijk gedaan.
Ik blijf mezelf niet herhalen, lees mijn pohi maar als je het zo interessant vindt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je doet toch nog steeds niks totdat de vavo start? Of moet jij je uitkering zien te houden dmv werk.
Waarom ga je op je (23e) ofzo nog havo doen? Doe gewoon lekker een 21+ toets voor het hbo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik werk ook hè, al zijn het helaas maar een paar uurtjes per week.
Kan beter vavo doen dan mbo hè, kost een stuk minder tijd. De rest heb ik ook al vaker uitgelegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Waarom ga je op je (23e) ofzo nog havo doen? Doe gewoon lekker een 21+ toets voor het hbo.
Of begin op mbo doe wat ervaring op en begin evt nog een hbo tje erachteraan
Eigenlijk heb je zo ongelofelijk gelijk...quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef ThePast het volgende:
Flikker toch op man, echte stress is wel anders, ziektes, overlijdens etc, niet je fking leven als 20-jarige.
basisinkomenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk zou iedereen dat moeten doen, dan zou iedereen veel gelukkiger zijn
Ja maar al jou posts teruglezen geeft me een full time baan xdquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan beter vavo doen dan mbo hè, kost een stuk minder tijd. De rest heb ik ook al vaker uitgelegd.
Het idee van een basisinkomen is niet dat mensen dan niks gaan doen.quote:
Tsja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja maar al jou posts teruglezen geeft me een full time baan xd
Leg aan de geinteresseerden onder ons uit waaarom de fck je op deze leeftijd nog Havo wil gaan doen ipv die hard 21 + toetsje fixennnnquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan beter vavo doen dan mbo hè, kost een stuk minder tijd. De rest heb ik ook al vaker uitgelegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |