Zo bedoel ik het niet en dat is mijn zin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap nooit iets. Het is allemaal zo moeilijk voor mij.
Jullie zijn, zeg maar, zo geniaal. Ik kan enkel hoop putten uit het feit dat ik dezelfde zuurstof inadem als een ieder van jullie. Het is een waar genoegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet en dat is mijn zin.
Ik heb nooit gezegd dat ik geniaal ben. En de rest negeer ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jullie zijn, zeg maar, zo geniaal. Ik kan enkel hoop putten uit het feit dat ik dezelfde zuurstof inadem als een ieder van jullie. Het is een waar genoegen.
U fuckin' w0t m8?!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik geniaal ben. En de rest negeer ik.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Dat doet pijn hoor!
Maar gaan jullie lekker verder met bekvechten.
Gister.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ik neem aan dat het wel steeds beter gaat?
Rust hoort er wel een beetje bij natuurlijk maar ik snap je enthousiasme, zolang je het leuk blijft vinden en dingen blijft leren is het goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gister.
Vandaag weer wat minder omdat eergister weer de hele dag gespeeld en dus vandaag toch pijnlijker.
Maar ik leer wel elke dag dingen, nu nog perfectioneren.
poppenkast met je eigen vingers spelen??quote:
Hoiquote:
Helemaal goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hoiik dacht het is weer eens tijd om hier binnen te wandelen
Ja precies. Dingen leren is leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rust hoort er wel een beetje bij natuurlijk maar ik snap je enthousiasme, zolang je het leuk blijft vinden en dingen blijft leren is het goed.
Perfectionist.
Pijnlijke vingertoppen van 4 dagen steelstring gitaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
poppenkast met je eigen vingers spelen??
waar kijk ik naar? behalve the obvious.. vingers met nagels..
Dingen leren is leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. Dingen leren is leuk.
[..]
Pijnlijke vingertoppen van 4 dagen steelstring gitaar.
En hoe is het bij jullie? Hoe was de meeting? in het neonmuseum!quote:
oeh!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. Dingen leren is leuk.
[..]
Pijnlijke vingertoppen van 4 dagen steelstring gitaar.
Die was er niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
En hoe is het bij jullie? Hoe was de meeting? in het neonmuseum!
Kom hier met dat eelt.quote:
Nog niet gebeurt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
En hoe is het bij jullie? Hoe was de meeting? in het neonmuseum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |