SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anno 2014 is een engine waarbij je niet op een drempeltje kunt springen en niks kapot gaat gewoon wel outdated hoor![]()
![]()
cod haal ik sowieso wel, maakt niet uit als het tegenvalt. Ben er gewoon te goed in
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
4141, 41212, 433 allemaal prutsformaties. 442(2) > Alles.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
3421, 343quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Moeilijk dit... je zit met 4141 toch alweer met 3 centrale middenvelders en 41212 is zo standaard.
Sorry als ik als een zeikerd overkom.
Maar of het ook fijn speelt..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pogba - marchisioquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3421, 343
Maar of het ook fijn speelt..
-- de rossi ---
Chiellini - benatia
De rest zelf invullen
Oeps sorry tim, verkeerde![]()
![]()
Is misschien wel een leuk counterploegje van te maken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3421, 343
Maar of het ook fijn speelt..Heb je alleen wel hele verdedigende verdedigers nodig(en ja, dat klinkt logisch)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Pace bij de buitenste CB's, niet te aanvallende LM/RM (in ieder geval wat strength ook) en centraal een type Pogba en Hernanes ofzo. Een voetballende sloper en een spelmaker die wat strength heeft en kan meeverdedigen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is misschien wel een leuk counterploegje van te maken.Heb je alleen wel hele verdedigende verdedigers nodig(en ja, dat klinkt logisch)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Man man, dat programma keek ik sneaky toen ik net de eerste haren op mijn zak kreeg. Zit nu toch niemand meer te wachten op die slechte jaren 90 rommel..zo oud en gedateerdquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:29 schreef gazhims3lv het volgende:
Vanavond op RTL7: Sexcetera.. Bohhhhh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk je dat een duo op het middenveld van TOTS Cahill en Bradley zou kunnen? Enige jammere dan is dat je meteen aan een heel MLS team vastzit vanwege Cahill.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pace bij de buitenste CB's, niet te aanvallende LM/RM (in ieder geval wat strength ook) en centraal een type Pogba en Hernanes ofzo. Een voetballende sloper en een spelmaker die wat strength heeft en kan meeverdedigen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Man man, dat programma keek ik sneaky toen ik net de eerste haren op mijn zak kreeg. Zit nu toch niemand meer te wachten op die slechte jaren 90 rommel..zo oud en gedateerd![]()
![]()
![]()
komt bekend voorquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Man man, dat programma keek ik sneaky toen ik net de eerste haren op mijn zak kreeg. Zit nu toch niemand meer te wachten op die slechte jaren 90 rommel..zo oud en gedateerd![]()
Asamoah-Pirlo-De Rossi-Cuadradoquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pace bij de buitenste CB's, niet te aanvallende LM/RM (in ieder geval wat strength ook) en centraal een type Pogba en Hernanes ofzo. Een voetballende sloper en een spelmaker die wat strength heeft en kan meeverdedigen.
Chiellini-Vidic-Benatia
Lijkt me te hipster.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Denk je dat een duo op het middenveld van TOTS Cahill en Bradley zou kunnen? Enige jammere dan is dat je meteen aan een heel MLS team vastzit vanwege Cahill.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vrijdagavond op SBS6.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Man man, dat programma keek ik sneaky toen ik net de eerste haren op mijn zak kreeg. Zit nu toch niemand meer te wachten op die slechte jaren 90 rommel..zo oud en gedateerd
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Cahill lijkt me wel een leuk spelertje en NIF Bradley doet het eigenlijk altijd wel prima.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
http://www.goal.com/en/ne(...)es-inter-over-return
Eto'o heeft Ajax volgens mij alleen gebruikt om de interesse wat aan te wakkeren. Straks tekent hij gewoon bij Inter of Gala ofzo die nog wel debiele salarissen betalen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DIG / Internet tijdslot verwijderen.Moeilijke oplossingen zoeken terwijl hij gewoon een stroom tijdschakelaar op zijn router heeft.
NIF Cahill deed het hier wel prima op CDM, maar MLS/USA heeft brakke wingers. En bij die formaties heb je er zelfs 4 nodig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Cahill lijkt me wel een leuk spelertje en NIF Bradley doet het eigenlijk altijd wel prima.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
idd, geluid zo zacht mogelijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Man man, dat programma keek ik sneaky toen ik net de eerste haren op mijn zak kreeg. Zit nu toch niemand meer te wachten op die slechte jaren 90 rommel..zo oud en gedateerden naar gekke naakte clowns en weet ik veel wat er allemaal voorbij kwam kijken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Er zat ook bijna nooit een lekker wijf in. Alleen 1 van die presentatrices was wel semi lekker. En die zat ook vaak in van die softcore films die toen nog op tv waren op vrijdagavondquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, geluid zo zacht mogelijken naar gekke naakte clowns en weet ik veel wat er allemaal voorbij kwam kijken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien dat ik dat idee dan maar even aan de kant zet dan, ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NIF Cahill deed het hier wel prima op CDM, maar MLS/USA heeft brakke wingers. En bij die formaties heb je er zelfs 4 nodig.
Kira Reedquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zat ook bijna nooit een lekker wijf in. Alleen 1 van die presentatrices was wel semi lekker. En die zat ook vaak in van die softcore films die toen nog op tv waren op vrijdagavond
Haha ja, maar als ik nu google dan zou dat vandaag de dag ook geen actrice zijn waar ik iets van zou willen zienquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zat ook bijna nooit een lekker wijf in. Alleen 1 van die presentatrices was wel semi lekker. En die zat ook vaak in van die softcore films die toen nog op tv waren op vrijdagavondohja die iddquote:
http://www.dailymotion.co(...)james/1#video=x1djup
Deze chick vond ik altijd lekker in die softcore filmpjes
NSFWAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
netjesquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)james/1#video=x1djup
Deze chick vond ik altijd lekker in die softcore filmpjes
NSFW'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik geloofde vanaf het begin al niet dat ie hier zou komen hoor. Stelt toch niks voor dit, lekker spelen voor kleingeld tegen clubs als Dordrecht en Excelsiorquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)es-inter-over-return
Eto'o heeft Ajax volgens mij alleen gebruikt om de interesse wat aan te wakkeren. Straks tekent hij gewoon bij Inter of Gala ofzo die nog wel debiele salarissen betalen![]()
![]()
Ik moest hardop lachen om dat eerste gerucht, maar toen bleek dat er daadwerkelijk meerdere gesprekken waren geweest begon ik toch wel een beetje te hopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik geloofde vanaf het begin al niet dat ie hier zou komen hoor. Stelt toch niks voor dit, lekker spelen voor kleingeld tegen clubs als Dordrecht en Excelsior
Al heb ik van begin af aan ook wel mijn twijfels gehad vanuit de Ajax-kant. Oud, moeilijk karakter, blessuregevoelig...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja, als dat de criteria zijn zou ik ook nog wel een jaartje in de spits van Ajax kunnen voetballen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om dat eerste gerucht, maar toen bleek dat er daadwerkelijk meerdere gesprekken waren geweest begon ik toch wel een beetje te hopen.
Al heb ik van begin af aan ook wel mijn twijfels gehad vanuit de Ajax-kant. Oud, moeilijk karakter, blessuregevoelig...![]()
het zou wel hilarisch zijn natuurlijk, maar dit gaat gewoon niet gebeuren natuurlijk. Hij wil blijkbaar 5 miljoen netto hebben dus dat is sowieso veel te veelquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om dat eerste gerucht, maar toen bleek dat er daadwerkelijk meerdere gesprekken waren geweest begon ik toch wel een beetje te hopen.
Al heb ik van begin af aan ook wel mijn twijfels gehad vanuit de Ajax-kant. Oud, moeilijk karakter, blessuregevoelig...![]()
Misschien met hunterquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, als dat de criteria zijn zou ik ook nog wel een jaartje in de spits van Ajax kunnen voetballen.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6612476/851e7dcd/opa_wtf_.html
NSFW..
wtf![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mein Gottquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)binnen_afsteken.html![]()
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 11-08-2014 om 21:00:58New #FUTLegends revealed at tomorrow's @Xbox conference! http://t.co/3AngpzB2ZF #EAGC #FIFA15 #XboxGamescom http://t.co/373LeZatrk reageer retweet
![]()
Ik las net al dit op EA forum:quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:01 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 11-08-2014 om 21:00:58New #FUTLegends revealed at tomorrow's @Xbox conference! http://t.co/3AngpzB2ZF #EAGC #FIFA15 #XboxGamescom http://t.co/373LeZatrk reageer retweet
"Happily for the green-and-black faithful among you, Ultimate Team Legends also return, exclusive to Xbox. At the time of writing the 15 new faces remain top secret, although lead producer Marcel Kuhn does at least confirm one notable addition in all but name; "We've got the all time Premier League top scorer in this year."
aka ShearerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhhquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:01 schreef Gramulanion het volgende:
ripquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit een belangrijk karakter in de serie?
neuh, klein rolletje als het uberhaupt degene is die ik voor me zie.
oh of hij moest z'n debuut nog maken?
Of Stamquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de andere legends.. misschien wel Ronaldo.![]()
Zidane, Cruijff, Maradona, Platiniquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de andere legends.. misschien wel Ronaldo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee dat vraag ik aan de ekte fansquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:04 schreef poker4lifee het volgende:
ein rolletje als het uberhaupt degene is die ik voor me zie.
oh of hij moest z'n debuut nog maken?
Of Seedorfquote:![]()
Schmeichel lijkt me ook wel een typische die er straks bij zit, al hebben ze dan wel heel veel ex BPL keepers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Door die legends ga ik weer wat meer twijfelen maveren over console
Vind het nu echt leuk om met legends te spelen![]()
Best kansloos dat zoiets je keuze voor een console kan beïnvloeden, maar ik heb hetzelfdequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:08 schreef ThadCastle het volgende:
Door die legends ga ik weer wat meer twijfelen maveren over console
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja klein beetje speelt het maar mee. Denk dan PS4 nog wel de betere console is en dan maar 1 jaar zonder legendsquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best kansloos dat zoiets je keuze voor een console kan beïnvloeden, maar ik heb hetzelfde
Eerst maar afwachten welke er nieuw zijn, want heb ze nu al bijna allemaal geprobeerd hehe![]()
Denken dat Cruijff ooit wat met nieuwe media te maken wil hebbenquote:
Alles voor wat knakenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:10 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Denken dat Cruijff ooit wat met nieuwe media te maken wil hebbenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 jaar? Dat weet je ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja klein beetje speelt het maar mee. Denk dan PS4 nog wel de betere console is en dan maar 1 jaar zonder legendsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel leuk om met legends te spelen denk ik, maar om daarvoor een console te kopen
Feyenoord Rotterdam![]()
mikeyquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:11 schreef Fuszy het volgende:
Wel leuk om met legends te spelen denk ik, maar om daarvoor een console te kopen![]()
![]()
twitter:ChuBoi twitterde op maandag 11-08-2014 om 21:07:00Yes. “@KingGStringG: @ChuBoi chu in fifa 15 will there still be the same legends like gullit pele hagi suker etc with also new legends?” reageer retweet
![]()
Hopelijk fixen ze dan wat dingen, zoals die workrates van Van Basten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee dat zeg ik ook niet. Het is wel een factor die meespeelt, net als dat ik tot nu toe altijd de xbox controller fijner vond dan die van de ps.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:11 schreef Fuszy het volgende:
Wel leuk om met legends te spelen denk ik, maar om daarvoor een console te kopen![]()
Die van de Xbox One speelt helemaal heerlijk.. Bohhhquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet. Het is wel een factor die meespeelt, net als dat ik tot nu toe altijd de xbox controller fijner vond dan die van de ps.
Jood -> Ajax .. zucht..quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
kike
A racist name for a Jewish person.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Al met Benz op LW gespeeld? Hoe bevalt dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:29 schreef Rijst het volgende:
Ik heb TOTS Costa en IF Balol
[ afbeelding ]
Met deze spelers lijkt 4321 me ook wel fijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nog niet heb het net gemaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al met Benz op LW gespeeld? Hoe bevalt dat?
Met deze spelers lijkt 4321 me ook wel fijn.![]()
Was een nieuw karakter, had nog niet meegespeeld (dus in principe makkelijk te vervangen).quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee dat vraag ik aan de ekte fans
Geen idee hoe groot zijn rol zou zijn, heb de boeken niet gelezen en probeer spoiler free te blijven (lukt niet helemaal).
![]()
En dan Gabi centraal zou ik doen. Als verdedigende man.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhhhhhh mooie goal Ajax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
AndersennnnnnnnnnnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
gaat lekker daar op de toekomst denk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohh zit even op flashscore te kijken, een vrouwen () CL kwalificatie wedstrijd is 19-0 geworden
![]()
Ene Nikolic heeft er 9 gemaakt![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:38 schreef Freire het volgende:
Bohh zit even op flashscore te kijken, een vrouwen () CL kwalificatie wedstrijd is 19-0 geworden
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NINJA spottedquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Die Nikolic heeft er 6 in 1 helft gemaaktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jammer dat ze gewisseld werd, anders had ze zeker 10x gescoord
Australiër Archie Thompson (ex-PSV) scoorde ooit 13 goals in een interland tegen Tonga (31-0).![]()
Hoop echt dat Costa niet tegen zal vallen. Zijn normale card werd nogal makkelijk van de bal gezet en echt snel was hij niet.![]()
hij was echt fking slecht bij mij. Na VI weer potje?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:41 schreef Rijst het volgende:
Hoop echt dat Costa niet tegen zal vallen. Zijn normale card werd nogal makkelijk van de bal gezet en echt snel was hij niet.![]()
pauper agility en workrates ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:41 schreef Rijst het volgende:
Hoop echt dat Costa niet tegen zal vallen. Zijn normale card werd nogal makkelijk van de bal gezet en echt snel was hij niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dikke solo Becker
Bal op de lat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sowieso weer best of 4quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:42 schreef wieisboos het volgende:
hij was echt fking slecht bij mij. Na VI weer potje?![]()
Echt niemand die dit een quote waardig vindt? Heerlijk stukje zelfspot, in combinatie met het Verbeek-beeld erbij helemaal prachtigquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, als dat de criteria zijn zou ik ook nog wel een jaartje in de spits van Ajax kunnen voetballen.![]()
![]()
![]()
Winstreak van 10 ibra is op dreef![]()
laatste 20 wedstrijden 17 wins 1 gelijk 2 verlies
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoop dat ze deze keer ook slechte legends erin gaan stoppen. Van die eendagsvliegen ofzo
Daniquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoop dat ze deze keer ook slechte legends erin gaan stoppen. Van die eendagsvliegen ofzo![]()
![]()
Zou zonde zijn van die 15 nieuwe legens plekken die er zijn. Al zullen er wel wat modale BPL "legends" bij zitten ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoop dat ze deze keer ook slechte legends erin gaan stoppen. Van die eendagsvliegen ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, echt tof. Slechte legends. Daar zit iedereen op te wachten. Anders stoppen ze de hele game vol met mislukte voetballers, dat is helemaal lachen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoop dat ze deze keer ook slechte legends erin gaan stoppen. Van die eendagsvliegen ofzo![]()
Vidukaquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou zonde zijn van die 15 nieuwe legens plekken die er zijn. Al zullen er wel wat modale BPL "legends" bij zitten ook.![]()
![]()
Eigenlijk wel Legends van 74quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, echt tof. Slechte legends. Daar zit iedereen op te wachten. Anders stoppen ze de hele game vol met mislukte voetballers, dat is helemaal lachen.
alles wat bij AZ vandaan kwam en bij ajax ging spelen kan er zo in danquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, echt tof. Slechte legends. Daar zit iedereen op te wachten. Anders stoppen ze de hele game vol met mislukte voetballers, dat is helemaal lachen.
#FreeTrapz![]()
Ik hoop dat ze een tennisspel gaan maken. Met slechte tennissers. Dat zou echt tof zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alles wat bij AZ vandaan kwam en bij ajax ging spelen kan er zo in dan![]()
Martijn Meerdink en Romano Denneboomquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh een 63 rated matglasquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Martijn Meerdink en Romano Denneboom
#FreeTrapz![]()
Louis van Gaal mag wel een Legend kaartje krijgen
Bijna 40 miljoen betaald voor Mathieu en Vermaelenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8/ik_ben_anders.html
What... the... fuck..![]()
![]()
Ik krijg al een tijdje (in 9 vd 10 keer ofzo) een error als ik iets koop en het meteen wil listen. Is dat ook een soort anti AB dingetje ofzo van EA?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog niet eerder gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
Ik krijg al een tijdje (in 9 vd 10 keer ofzo) een error als ik iets koop en het meteen wil listen. Is dat ook een soort anti AB dingetje ofzo van EA?![]()
?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
OLEGUERquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:48 schreef gazhims3lv het volgende:
![]()
Ik snap er eigenlijk al een hele tijd niks meer van.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Urzaizquote:
Hosam Ghalyquote:
Alexander Öslundquote:
Bohhhh wat een geweldenaar was dat.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze held niet vergeten natuurlijk.![]()
Wat een eindbaas![]()
De mam's van...
Machlas
Albert Luque
Viktor Sikora
Edgar Manucharyan
Rosales
Legens alleen op de Xbox ja, dat is weer minder.
Tim, had je nog naar de specs gekeken van de PS4 en Xbox one?
![]()
en cvitanichquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Ozz-03 het volgende:
De mam's van...
Machlas
Albert Luque
Viktor Sikora
Edgar Manucharyan
Rosales![]()
![]()
Zijn voorletter past niet bij de boodschap.quote:
ho kutquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zijn voorletter past niet bij de boodschap.![]()
![]()
![]()
neuhquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Alovenac het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja daar heb ik eigenlijk wel interesse in, daten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je mamquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik eigenlijk wel interesse in, daten?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
ziet er toch wel tof uit als ik eerlijk ben hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Loveyou skatje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
TR gemacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rustig aan gozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haa Dudey! Alles goed? Hoe was je vakantie?quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Trapz is een drolletje aan het leggen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ja was topquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Haa Dudey! Alles goed? Hoe was je vakantie?alleen wel aan de warme kant, dik 34 graden zonder airco
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Alovenac het volgende:
Tijdje terug dit gelezen:quote:
http://www.trustedreviews.com/opinions/xbox-one-vs-sony-ps4
Als ik die controller van PS4 zie moet ik echt huilen. Maar ik wil aan de andere kant geen blij home entertainment system maar een gaming console.![]()
Zonder airco inderdaad niet te houden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja was topalleen wel aan de warme kant, dik 34 graden zonder airco
Als ik de Xbox One zie moet ik huilen en denken aan een 20 jaar oud FSH speler.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Tijdje terug dit gelezen:
Als ik die controller van PS4 zie moet ik echt huilen. Maar ik wil aan de andere kant geen blij home entertainment system maar een gaming console.
Ik vind ze allebei lelijk hehequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik de Xbox One zie moet ik huilen en denken aan een 20 jaar oud FSH speler.![]()
wtfquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
ziet er toch wel tof uit als ik eerlijk ben hoorgekke jumps in ee nsoort american football mode
Gewoon de console kopen waar je vrienden ook mee spelen. Controller e.d. is gewoon kwestie van wennen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei lelijk heheOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Oftewel koop een PS4 Thaddiequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon de console kopen waar je vrienden ook mee spelen. Controller e.d. is gewoon kwestie van wennen.
(Legends wel jammer idd, misschien koop ik er wel een One bij, o.a. voor dat)
![]()
Zhano, the new Maver.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oftewel koop een PS4 Thaddie
Als ik een one zou halen dan zal dat voor Halo zijn en nog wat andere toffe exclusives. MS heeft altijd wel wat toffe RPGs of shooters.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oftewel koop een PS4 Thaddie
![]()
Ja voornamelijk voor dat soort dingen idd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik een one zou halen dan zal dat voor Halo zijn en nog wat andere toffe exclusives. MS heeft altijd wel wat toffe RPGs of shooters.![]()
There's no particular 'wrong choice' to be made between the two consoles at present. However, the PS4 seems to be the gamer's choice. Its PlayStation Plus service is great, it's significantly more powerful and we think the controller is a bit better. Iquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Als ik die controller van PS4 zie moet ik echt huilen. Maar ik wil aan de andere kant geen blij home entertainment system maar een gaming console.
Read more at http://www.trustedreviews(...)#4H8g4wXQ0m83BHYd.99
nice'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
The PS4 is more powerfulquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
There's no particular 'wrong choice' to be made between the two consoles at present. However, the PS4 seems to be the gamer's choice. Its PlayStation Plus service is great, it's significantly more powerful and we think the controller is a bit better. I
nice
The PS4 has a significantly more powerful GPU – graphics processing unit – than the Xbox One. It’s about 50 per cent more powerful.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
PS Plus is wel echt nice ja. Vooral straks als er wat meer games beschikbaar zijn en je volwaardige titels krijgtquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
There's no particular 'wrong choice' to be made between the two consoles at present. However, the PS4 seems to be the gamer's choice. Its PlayStation Plus service is great, it's significantly more powerful and we think the controller is a bit better. I
nice![]()
![]()
Ik verlies echt alles de laatste tijd![]()
Net een potje waar courtois alles doorlaat dus ik denk laat ik hem in de spits zetten en schurrle op doel, blijkt dat hij wel zn keeperstenue aan blijft houdenditzelfde heb ik nog 2 keer gedaan en toen speelde ik opeens met 4 keepers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer kwam die game met gold? Weet ff de naam niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei lelijk hehe![]()
Ik had net zelfs aids met mijn Serie A budget team. Dat mogen ze er ook wel eens uit gaan halen, maar dat gaat toch niet gebeuren.
![]()
16dequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wanneer kwam die game met gold? Weet ff de naam niet meer.![]()
![]()
Sony en volwaardige titelsquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
PS Plus is wel echt nice ja. Vooral straks als er wat meer games beschikbaar zijn en je volwaardige titels krijgt
Ik heb nu ook PS+, maar ik maak er amper gebruik van. Uncharted 3 er wel door gespeeld en nu little big planet karting een paar keer opgestart. Het kan ook zijn dat ik gewoon een luie hond ben en mijn ps3 een keer moet opstarten.
Ik zie er overigens wel toegevoegde waarde in. Best lekker om je collectie uit te breiden voor een paar tientjes per jaar. De grote releases koop je toch wel. De kleinere games zijn wel leuk om zo uit te proberen.Feyenoord Rotterdam![]()
Ja eindelijk weer een leuk spel. Heb ook Hitman nog gedownload, maar geen zin om daar aan te beginnenquote:![]()
![]()
PS4 is echt niet 50% krachtiger dan de Xbox One. Het geheugen is gedeeld en Microsoft heeft de kracht simpelweg meer gebruikt voor het menu(wat dom is). Bij de PS4 gaat er meer naar de GPU. Voor third-party titels maak het nauwelijks uit.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Lijkt mij ook niet nee. De screens in dat artikel van de games, geen idee wat ik daar nu van moet denken. Kan ook met kleurinstellingen te maken hebben lijkt mij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef gazhims3lv het volgende:
PS4 is echt niet 50% krachtiger dan de Xbox One. Het geheugen is gedeeld en Microsoft heeft de kracht simpelweg meer gebruikt voor het menu(wat dom is). Bij de PS4 gaat er meer naar de GPU. Voor third-party titels maak het nauwelijks uit.
Vrienden spelen hier echt geen rol, meeste hebben wel de PS4. Maar speel echt amper met vrienden online. 90% van de tijd speel ik toch alleen maar FIFA en de overige 10% misschien eens COD ofzo.![]()
Heb hetzelfde.. Als ik al met vrienden speel dan is het bij ze thuis en laat ik toevallig net met drie vrienden wonen waarvan eentje de enige uit mijn vriendengroep is die FIFA speelt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:01 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee. De screens in dat artikel van de games, geen idee wat ik daar nu van moet denken. Kan ook met kleurinstellingen te maken hebben lijkt mij.
Vrienden spelen hier echt geen rol, meeste hebben wel de PS4. Maar speel echt amper met vrienden online. 90% van de tijd speel ik toch alleen maar FIFA en de overige 10% misschien eens COD ofzo.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Thanks, wel handigquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Voor mij is een allround home entertainment systeem best handig, maar ook zonder een Xbox One is dat zo opgezet dus dat boeit vrij weinig. Bij mij zijn er echt maar weinig dingen die echt veel boeien in de onderlinge dingen. Ik speel misschien 1 of max 2 andere spellen per jaar en met FIFA haal je er toch nooit het optimale uit dus dan boeit die betere hardware van de PS4 volgens mij niet heel veel. De controller van 360 vond ik echt veel fijner dan PS3, maar dat is natuurlijk ook gewenning. Die van de nieuwe heb ik nog niet in mijn hand gehad, maar het zegt ook weinig als je er even mee in de winkel staat..vraag is meer of hij na 2 uur button bashen nog fijn is
Ik neig momenteel toch wel naar de Xbox eigenlijk. Ik ben redelijk brand loyal altijd en ben er gewoon tevreden over. Exclusives boeien me ook weinig, net als die free games en shit.
edit: hoe die console eruit ziet boeit me ook nietsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik ga volg je me wel he?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, wel handig
Voor mij is een allround home entertainment systeem best handig, maar ook zonder een Xbox One is dat zo opgezet dus dat boeit vrij weinig. Bij mij zijn er echt maar weinig dingen die echt veel boeien in de onderlinge dingen. Ik speel misschien 1 of max 2 andere spellen per jaar en met FIFA haal je er toch nooit het optimale uit dus dan boeit die betere hardware van de PS4 volgens mij niet heel veel. De controller van 360 vond ik echt veel fijner dan PS3, maar dat is natuurlijk ook gewenning. Die van de nieuwe heb ik nog niet in mijn hand gehad, maar het zegt ook weinig als je er even mee in de winkel staat..vraag is meer of hij na 2 uur button bashen nog fijn is
Ik neig momenteel toch wel naar de Xbox eigenlijk. Ik ben redelijk brand loyal altijd en ben er gewoon tevreden over. Exclusives boeien me ook weinig, net als die free games en shit.
edit: hoe die console eruit ziet boeit me ook niets![]()
![]()
Waar je ook blij van wordt.. ALS(!!!!!!) de EA servers het doen kan je vrijwel altijd online spelen. Op de PlayStation 3 heb ik zovaak te maken gehad met onderhoud. Op Xbox Live tot nu toe sinds de launch van de Xbox One geen last gehad van downtime.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, wel handig
edit: hoe die console eruit ziet boeit me ook nietshttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Haha nee sorry, dan is het legends > thadquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boskamp een hartaanval gehad lees ik in het VI topic? Al is dat ook vooral speculatie zo te zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb al maanden geen last meer gehad van PSN downtime.. Kan met timing te maken hebben hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waar je ook blij van wordt.. ALS(!!!!!!) de EA servers het doen kan je vrijwel altijd online spelen. Op de PlayStation 3 heb ik zovaak te maken gehad met onderhoud. Op Xbox Live tot nu toe sinds de launch van de Xbox One geen last gehad van downtime.![]()
Hij is gedotterd zei Wilfred?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Boskamp een hartaanval gehad lees ik in het VI topic? Al is dat ook vooral speculatie zo te zien![]()
Zou me niets verbazenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Boskamp een hartaanval gehad lees ik in het VI topic? Al is dat ook vooral speculatie zo te zien
Ik ook. Toen ik ze allemaal al had gespeeld..quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb voor PS3 o.a. BF3, NfS Most Wanted, Bioshock Infinite, Borderlands 2.
Tsjah daar zal idd een verschil zittenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik ook. Toen ik ze allemaal al had gespeeld..Had eerst echt alleen FIFA, pas de laatste tijd ook andere spellen gaan spelen onder andere door PS Plus.
![]()
nu je een ps4 hebt zie ik je vaker op de ps3 dan ooit tevorenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah daar zal idd een verschil zittenHad eerst echt alleen FIFA, pas de laatste tijd ook andere spellen gaan spelen onder andere door PS Plus.
Truequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nu je een ps4 hebt zie ik je vaker op de ps3 dan ooit tevorenAl meer dan een maand geen Watchdogs gespeeld ook
Maar tis nu ook vakantie dus heb meer tijd (ook naast werk).
![]()
Dus eigenlijk gewoon een dikke vette miskoop die ps4quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
TrueAl meer dan een maand geen Watchdogs gespeeld ook
Maar tis nu ook vakantie dus heb meer tijd (ook naast werk).
![]()
Mwah, ik heb hem nu niet echt nodig maar anders moest ik m later alsnog kopen... En voorlopig wordt ie toch niet goedkoper. FIFA15 haal ik wel op de 4, en misschien TLOU Remasterd en BF4 nog.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon een dikke vette miskoop die ps4![]()
Net zo goed als Samba Sana?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:26 schreef Zhano het volgende:
Bohhhh Samba Sam
Bijna binnen. Nu Corona er nog bij en dan volgend seizoen een SCH skillsquad makenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Kweenie, hij is nog niet zo effectief geloof ik. Maar slechter dan Wildschut gaat het toch niet wordenquote:![]()
![]()
Wildschut is gewoon het IQ van een baksteen. Die gast stuurde in zijn VVV tijd allemaal berichten naar meisje van 13-15 jaar om te vragen om af te sprekenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kweenie, hij is nog niet zo effectief geloof ik. Maar slechter dan Wildschut gaat het toch niet worden![]()
![]()
Dat ook ja. En hij kan gewoon niks.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wildschut is gewoon het IQ van een baksteen. Die gast stuurde in zijn VVV tijd allemaal berichten naar meisje van 13-15 jaar om te vragen om af te spreken![]()
nu ga ik mijn team ragesellenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
niet cool die goal van de Benzema werd niet meegeteld![]()
ewaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
niet cool die goal van de Benzema werd niet meegeteldHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hoeveel van die dure spitsen heb je btw?Ik speel de hele avond al tegen IF Eto'o, Sanchez, Aguero en dan nu weer TOTS Sturridge
![]()
![]()
zero kans jijquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Hoi Gullit
gr gr
Wel feek maar deze man komt sowieso.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat zou een must have zijn voor mijquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoi Gullit
[ afbeelding ]
gr gr
Wel feek maar deze man komt sowieso.
Hopelijk heeft hij high/high.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Da Benz die bevalt me wel. Lekker behendig en allround. Zijn schot is sick, echt veel beter dan zijn NIF.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zou een must have zijn voor mij
Hopelijk heeft hij high/high.![]()
Controller is inderdaad gewoon wennen ja en het voordeel van gratis online > Xbox Live heb je nu ook niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, wel handig
edit: hoe die console eruit ziet boeit me ook niets
Ook nog geen controller in de hand gehad, maar vind de PS4 controller er toch redelijk schraal uit zien om eerlijk te zijn.
Legends is natuurlijk wel weer een pluspunt voor de Xbox.![]()
Die controller ligt lekker in de hand maar de kwaliteit is cht slecht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Alovenac het volgende:
Voor mij is een allround home entertainment systeem best handig, maar ook zonder een Xbox One is dat zo opgezet dus dat boeit vrij weinig. Bij mij zijn er echt maar weinig dingen die echt veel boeien in de onderlinge dingen. Ik speel misschien 1 of max 2 andere spellen per jaar en met FIFA haal je er toch nooit het optimale uit dus dan boeit die betere hardware van de PS4 volgens mij niet heel veel. De controller van 360 vond ik echt veel fijner dan PS3, maar dat is natuurlijk ook gewenning. Die van de nieuwe heb ik nog niet in mijn hand gehad, maar het zegt ook weinig als je er even mee in de winkel staat..vraag is meer of hij na 2 uur button bashen nog fijn is![]()
![]()
Ik heb beide. Xbox-controller is fijner. En ik heb hiervoor ook nog eens sinds de launch op de PS3 gespeeld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:52 schreef wieisboos het volgende:
Controller maakt volgens mij echt niks uit. Als je Xbox gewend bent vind je die fijner en vice versa.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Hoeveel verschil zit er tussen de One en de 360 controller?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik heb beide. Xbox-controller is fijner. En ik heb hiervoor ook nog eens sinds de launch op de PS3 gespeeld.![]()
Veel. Alhoewel ik niet veel op mijn 360 heb gespeeld merk je echt dat er veel verschil in zit. Houdt lekkerder vast en vooral de sticks zijn veel beter de controleren. Er is vaak commentaar op de triggers maar voor FIFA werken die juist perfect omdat ze zeer makkelijk te hanteren zijn. De triggers van de PS4 zijn wel (iets) beter maar die sticks zijn echt van zeer lage kwaliteit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoeveel verschil zit er tussen de One en de 360 controller?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Als je teruggaat naar de 360 merk je het verschil pas, dan voelt de 360-controller als een goedkoop kutding.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Veel. Alhoewel ik niet veel op mijn 360 heb gespeeld merk je echt dat er veel verschil in zit. Houdt lekkerder vast en vooral de sticks zijn veel beter de controleren. Er is vaak commentaar op de triggers maar voor FIFA werken die juist perfect omdat ze zeer makkelijk te hanteren zijn.![]()
Dat rubber van die sticks is bij PS4 wel drama ja bij de eerste lading.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Veel. Alhoewel ik niet veel op mijn 360 heb gespeeld merk je echt dat er veel verschil in zit. Houdt lekkerder vast en vooral de sticks zijn veel beter de controleren. Er is vaak commentaar op de triggers maar voor FIFA werken die juist perfect omdat ze zeer makkelijk te hanteren zijn. De triggers van de PS4 zijn wel (iets) beter maar die sticks zijn echt van zeer lage kwaliteit.![]()
Hoe zouden jullie dit team anders maken? Heb het idee dat het niet lekker loopt ofzo. Sommige hebben ook 9 chem ipv 10![]()
![]()
Een paar aanpassingenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe zouden jullie dit team anders maken? Heb het idee dat het niet lekker loopt ofzo. Sommige hebben ook 9 chem ipv 10
[ afbeelding ]
Willian - wallyson - hulk
Ramires - jadson - gustavo
Luis - luiz - silva - maicon
---- jefferson ----![]()
nee gewoon online. Voor het eerst dat zo'n dure speler goed presteert bij mij. Dit is gewoon een minder snellere CR7quote:![]()
Thanks. Heb het liefste wel Alves op RB. Jefferson is wel slecht hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Een paar aanpassingen
Willian - wallyson - hulk
Ramires - jadson - gustavo
Luis - luiz - silva - maicon
---- jefferson ----![]()
![]()
Wat denk je zelf ?quote:Hala Madrid !
Deze mensenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thanks. Heb het liefste wel Alves op RB. Jefferson is wel slecht hoor![]()
![]()
Voor de skills hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thanks. Heb het liefste wel Alves op RB. Jefferson is wel slecht hoor
Jij doet graag step overs?![]()
Nee doe wel graag je moederquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor de skills he
Jij doet graag step overs?![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Da Benz die bevalt me wel. Lekker behendig en allround. Zijn schot is sick, echt veel beter dan zijn NIF.
Als LF nu dus? Daar lijkt hij me ook wel goedWat moet je nou met Wally in dat team joh. Enige waar hij goed voor is zijn 5* skills, verder is hij kut. En ook nog een systeem wat totaal niet bij hem past. En je hebt een rechtsbenige CB op links en een linkspoot op rechts...ook niet handig. Net als het feit dat op Gustavo na iedereen in je team wil aanvallen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe zouden jullie dit team anders maken? Heb het idee dat het niet lekker loopt ofzo. Sommige hebben ook 9 chem ipv 10
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, RTL is kapoetquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk daar heb ik wat aan. Wally moet erin ivm de skills. Rechts op links en andersom vind ik juist fijn, maar heb nog geen Silva ofzo helaas. Ramires is wel goed voor de defence skills idd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Als LF nu dus? Daar lijkt hij me ook wel goed
[..]
Wat moet je nou met Wally in dat team joh. Enige waar hij goed voor is zijn 5* skills, verder is hij kut. En ook nog een systeem wat totaal niet bij hem past. En je hebt een rechtsbenige CB op links en een linkspoot op rechts...ook niet handig. Net als het feit dat op Gustavo na iedereen in je team wil aanvallen.![]()
Net keihard in mijn kontje genomen door het complete bundesliga TOTS team incl Klose, de tegenstander had duidelijk geen last van handicap in seasons.
![]()
Silva is ook niet duur he..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan. Wally moet erin ivm de skills. Rechts op links en andersom vind ik juist fijn, maar heb nog geen Silva ofzo helaas. Ramires is wel goed voor de defence skills idd.
Met Wally zou ik dan eerder 433(5) spelen met hem als CF.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Handicap is ook bullshit. Ik speel ook gewoon met TOTS en legend teams en heb nergens last vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:10 schreef Alovenac het volgende:
Net keihard in mijn kontje genomen door het complete bundesliga TOTS team incl Klose, de tegenstander had duidelijk geen last van handicap in seasons.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand hier al gebruik gemaakt van EA Accesssss?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Maver vast welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:18 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand hier al gebruik gemaakt van EA Accesssss?![]()
![]()
Waarom slaat dat teringspel anno 2014 nog steeds vast terwijl je in de lobby bent en dat soort ongein![]()
![]()
Ben nooit weggeweest broeder, maar druk met de zaakjes he. Ik ga steppent het leven door tegenwoordigquote:![]()
Maar je komt ineens wel tegen sterkere tegenstanders dan een reeks ervoor... ELO rating dat wordt wel gehanteerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Handicap is ook bullshit. Ik speel ook gewoon met TOTS en legend teams en heb nergens last van![]()
Ik wissel 88 Benz meteen om met neymar in game en daar is hij bruutquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Als LF nu dus? Daar lijkt hij me ook wel goed
[..]
Wat moet je nou met Wally in dat team joh. Enige waar hij goed voor is zijn 5* skills, verder is hij kut. En ook nog een systeem wat totaal niet bij hem past. En je hebt een rechtsbenige CB op links en een linkspoot op rechts...ook niet handig. Net als het feit dat op Gustavo na iedereen in je team wil aanvallen.![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 00:23:09Re: the bans from the start of the month, some being reversed today, some are pending further investigation & some confirmed bans. reageer retweet
Sjontwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 00:23:43I don't have more detail to give right now but I hope to let you know when the whole process is complete. reageer retweet
![]()
![]()
Maver zal content zijn,twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 00:16:23#FUT connectivity will be down briefly on Xbox consoles at 11:20pm UK while we resolve FIFA Pts issues. Apologies for the inconvenience. reageer retweet
![]()
![]()
Zulke texten. Als ik een bepaalde website goed vind ben ik best bereid om mn AdBlocker te disablen, maar zo niet
![]()
![]()
do niet so stoerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:53 schreef wieisboos het volgende:
87 Benz een hattrick bij zijn debuut tegen Rijst![]()
Ja joh?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sick maar was te verwachten helaasquote:The cause of death is thought to be suicide by asphyxiation.![]()
was een hoax toch? Of is het nu wel waar? Zo ging het bij Paul Walker ook.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoorde het net op het nieuws op 3fmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was een hoax toch? Of is het nu wel waar? Zo ging het bij Paul Walker ook.![]()
wat boeit het wat voor team hij heeft..sowieso kansloos.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:03 schreef ThadCastle het volgende:
Speelde net tegen iemand met dit team:
[ afbeelding ]
Gaat ie handje wapperen en rondrennen na zijn 2-1 kickoff cheese goalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je zou op een of andere manier wat meer verwachten van mensen met dit soort teams. Vooral ook omdat het combineren etc uitstraaltquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat boeit het wat voor team hij heeft..sowieso kansloos.![]()
Niet 'rennen met Ibarbo'![]()
Drugs en drankverslaafde he. Zal wel een Philip Seymour Hoffmannetje zijn..Triestquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4x pace voorin en aan de CDM's te zien heeft hij er de ballen verstand vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je zou op een of andere manier wat meer verwachten van mensen met dit soort teams. Vooral ook omdat het combineren etc uitstraalt![]()
Niet 'rennen met Ibarbo'
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja, ik kom ook heel soms tegen een origineel of een heel duur team en dan denk ik: o leuk. Maar het feit is dat bijna iedereen hetzelfde speelt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je zou op een of andere manier wat meer verwachten van mensen met dit soort teams. Vooral ook omdat het combineren etc uitstraalt![]()
Niet 'rennen met Ibarbo'![]()
Robin Williams, de vader van Zelda
(nee, niet de pillen)
Had geen idee dat die verslaafd en depressief was.![]()
Dat accountquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat account
Ja had al zo'n vermoedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb m zelf niet van Twitter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: