Nu niet overdrijven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! hij ziet er leuk uit en is net zo snel als robben en net zo goed als di maria
???? mooi zijn, slapen, gezond eten, rijk trouwen, reizen, kinderen adopteren (niet krijgen, want ze scheuren je kapot).quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De uitzichtloosheid van het bestaan treft mij steeds meer
Voor haar zou ik ook best een potje bij Barcelona willen ballen.quote:
marijke lijkt op mijn moederquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef Scorpie het volgende:
Thomas zijn vriendin -------------> Marijke Helwegen ----------------------------> de reet van mijn hond --------------------> de buurjongen met het syndroom van Down ----------------------------------------------------------------> sanasoufi haar hoofd
Even alles in volgorde gezet van knapheid.
Dan zou ik je moeder zeker doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
marijke lijkt op mijn moederalleen is mijn moeder nog mooier.
Wat jij nodig hebt is een strakke poes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De uitzichtloosheid van het bestaan treft mij steeds meer
De eerste twee zitten wel goed bij mij. Laatste Is geen optie, als ik kinderen opvoed moet het wel mijn eigen vlees en bloed zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
???? mooi zijn, slapen, gezond eten, rijk trouwen, reizen, kinderen adopteren (niet krijgen, want ze scheuren je kapot).
nee het doet pijn, en onderin komt het echt niet meer goedquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De eerste twee zitten wel goed bij mij. Laatste Is geen optie, als ik kinderen opvoed moet het wel mijn eigen vlees en bloed zijn.
En dan daarna?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een strakke poes.
Uhu maar daarna ?? Ben je weer terug bij afquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je mannelijkheid eroverheen sproeien
Oh zo. Ja klopt het leven is kut.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uhu maar daarna ?? Ben je weer terug bij af
alleen alves is mooi....de restquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:34 schreef Nober het volgende:
Ter Stegen
Alves, Piqué, Vermaelen, Alba
Busquets, Iniesta, Rakitić
Suárez, Messi, Neymar
Niets mis mee.
Fred is het lekkerst toch? Guardiola is niet gestopt, zit alleen bij een andere club.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
alleen alves is mooi....de restik mis xavi nu al
en guardiola mis ik nu al meer dan 2 jaar....wat een prachtige man was dat toch
Ik mis Pepe.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
alleen alves is mooi....de restik mis xavi nu al
en guardiola mis ik nu al meer dan 2 jaar....wat een prachtige man was dat toch
1. Jordy Clasiequote:
Je vind Arjen Robben mooi?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1. Jordy Clasie
2. Arjen Robben
3. Karim Benzema
Maar coaches zijn natuurlijk miljard keer mooier dan de spelers.....
1. Mourinho
2. Guardiola
3. Van Gaal
4. Ancelotti
5. Wenger
6. Frank
7. Prandelli
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
soms wil ik dat de camera's het voetbal gewoon overslaan en zich 90 minuten richten op de coaches aan de kant
Waar is Fredquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1. Jordy Clasie
2. Arjen Robben
3. Karim Benzema
Maar coaches zijn natuurlijk miljard keer mooier dan de spelers.....
1. Mourinho
2. Guardiola
3. Van Gaal
4. Ancelotti
5. Wenger
6. Frank
7. Prandelli
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
soms wil ik dat de camera's het voetbal gewoon overslaan en zich 90 minuten richten op de coaches aan de kant
die lelijkerd speelt toch niet weer dit jaar bij real?quote:
Het is Je vindt (als je niet kunt spellen moet je altijd loopT erachter denken....dus Je loopT Arjen Robben mooi?)quote:
Zat je daar erg mee? dat ik vind met d schreef ipv dt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het is Je vindt (als je niet kunt spellen moet je altijd loopT erachter denken....dus Je loopT Arjen Robben mooi?)
en natuurlijk! wat een schatje is het. Alleen Clasie is mooier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |