SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah moet je anders huilen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef Maver24 het volgende:
trapz zat gewoon te azen op de topic kaper. vraag wel even een moderator om te tekst te veranderenJezus man hoeveel naamtopics zijn er wel niet geweest?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Azen op de topic kaper?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef Maver24 het volgende:
trapz zat gewoon te azen op de topic kaper. vraag wel even een moderator om te tekst te veranderenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik krijg tranen van jou ja, hoe triest het wel niet isquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah moet je anders huilen?Jezus man hoeveel naamtopics zijn er wel niet geweest?
![]()
Doe nou niet mavertje. je had zo een leuke dag lekker gewerkt enzo en alles.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik krijg tranen van jou ja, hoe triest het wel niet isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wie begint er nou met eerst mijn topics op het EA forum naar voren te halen en dan als een debiel te gaan reageren. En daarna mij uitdagen hier op het forum. Gaat toch nergens over.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doe nou niet mavertje. je had zo een leuke dag lekker gewerkt enzo en alles.
Ik kan daar niet tegen![]()
ZEG HET ZE.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie begint er nou met eerst mijn topics op het EA forum naar voren te halen en dan als een debiel te gaan reageren. En daarna mij uitdagen hier op het forum. Gaat toch nergens over.
HOOIVORKEN,FAKKELS OP DE BARRICADE.![]()
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 11-08-2014 om 14:19:55De UEFA heeft de EL-wedstrijd Feyenoord - Zorya Luhansk omgedraaid. Het wordt nu Drooneyef - Ksnahul Ayroz. #feyzor #droksn #feyenoord reageer retweet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Koertquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 11-08-2014 om 14:19:55De UEFA heeft de EL-wedstrijd Feyenoord - Zorya Luhansk omgedraaid. Het wordt nu Drooneyef - Ksnahul Ayroz. #feyzor #droksn #feyenoord reageer retweet
![]()
![]()
dan moet je het helemaal zelf weten. maar het is natuurlijk wel 3 beetjes sneu om met moderaters te gaan dreigen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie begint er nou met eerst mijn topics op het EA forum naar voren te halen en dan als een debiel te gaan reageren. En daarna mij uitdagen hier op het forum. Gaat toch nergens over.
Ik kan daar niet tegen![]()
als je dat soort ongein uit gaat halen mag je van mij persoonlijk wel oplazeren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ok Maverquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)and_in_breda_af.html
Was vanochtend nog in Breda voor me werkHeyquote:EN ik dan?
![]()
niet alle kloons van rijst benoemen, beetje matig werk dit chefquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |