SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja denk het wel, heb veel buikpijn gehadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:24 schreef Kyara het volgende:
tweelingbol
groeispurtje gehad Zoe? Of lijkt dat zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door DevilsAndDust op 24-08-2014 17:57:16 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
mn benen zijn juist nog de reden dat mn eigen broeken nog niet passen...quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rady, stralend als altijd. Mooi!.
Zoë, je bol blijft prachtig, zo perfect rond ook.
GM, gaat goed hè. Je benen lijken ook een stuk slanker, of niet?
Ik vandaag met 28 weken en 6 dagen:
[ afbeelding ]
Even uit lurkstand.. Inderdaad een prachtig boek - ook in het Nederlands te verkrijgen!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef laziness het volgende:
Mooie bol DaD![]()
En wat is dat voor mooi boek? met wereldkaart op de bovenste plank?
Ik had hem al gevonden inderdaad maar bedankt!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:55 schreef Nangie het volgende:
[..]
Even uit lurkstand.. Inderdaad een prachtig boek - ook in het Nederlands te verkrijgen!
Het heet 'Atlas' en is van Daniël Mizielinski - ISBN 9789401409285
Tot zo ver!
Terug in lurkstand!
Envoor alle buiken!
Volgens mij heb ik de NL-versie bij Dille & Kamille zien staan!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef laziness het volgende:
Mooie bol DaD![]()
En wat is dat voor mooi boek? met wereldkaart op de bovenste plank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |