abonnement Unibet Coolblue
pi_144381153
34 weken vandaag!

Heb t idee dat t een beetje stil staat die buik.
Kwak
pi_144381193
Kwak, mooie toeter! En wat ben je slank in je gezicht! Je straalt echt O+
pi_144381237
Ooh kwakbaby O+
En wat roomsoes zegt. Het is net of het allemaal babybuik is, want de rest ziet er ook zo goed uit.
Ik vind jou sowieso altijd wel leuk op foto's staan, net als SQ. Hoe doen jullie dat!?
pi_144381285
Mariska wat een geweldige foto's O+ O+. Heel bijzonder om te hebben!

Kwak, ik zie nu ook niet echt verschil met de vorige keer. Hoe zit je nu met je gewicht? Al wat aangekomen of alleen nog maar afgevallen?

Crump & Sicilia, prachtig slanke dames met opplakbuik!

Razz, echt hoogzwanger nu :Y. Mooi!

Op de vorige pagina zag ik nog SQ met haar hangbuik (ja echt een stuk lager!) en DJMO die het record van de vroegste plofbuik heeft verbroken :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144381354
Ik heb helemaal niet op de rest gereageerd.
Even terugkijken. In achterstevoren dan maar.

Bijzondere vergelijking, mariska. Je moeder was ook mooi zwanger. Heb jij je buik gephotoshopped ofzo, hij is echt mooi.

Sicillia ook mooi opgeplakt buikje. Leuk jurkje.

Crumpette, jouw haren zijn echt super. (Jaloers!) En de rest ook natuurlijk.

Razz, vrolijke foto. 38 weken buik, nog even en dan ligt de baby op de buik in plaats van erin O+

Zoe, leuke shirtmatch met dochter. Buikfoto's met de oudste erbij is altijd extra leuk. En je bent mooi zwanger.

Ik zou zelf ook moeten beginnen aan wekelijks denk ik. Het is volgens mij weer iets gegroeid ten opzichte van vorige keer, alleen weet ik niet in hoeverre je dan kan zien op de foto's. Ik merk het wel iig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 september 2014 @ 10:47:14 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144382221
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:01 schreef Phaidra het volgende:
Op de vorige pagina zag ik nog SQ met haar hangbuik (ja echt een stuk lager!) en DJMO die het record van de vroegste plofbuik heeft verbroken :D.
ik kreeg gisteren al van SQ te horen dat ik de oudste zwangere schijn te zijn in Z&G ... van jou krijg ik het record 'vroegste plofbuik' .. vraag me af hoeveel records ik deze zw.schap nog ga verbreken _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 10 september 2014 @ 10:52:05 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_144382342
Sicilia, ik vind jou echt heel mooi! Een bescheiden buik, maar die past goed bij je postuur!

Mariska, wauw, wat leuk en bijzonder, en allebei zo mooi! En wat jammer dat ik van mijn zwangere moeder alleen foto's heb dat ze in een lichtblauw nachthemd boos staat te kijken - in die tijd was de positiemode ook niet echt heel flatteus :')

Kwak, ik zie geen stilstand hoor! En dansende zebra's *O*
disclaimer
pi_144382484
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik kreeg gisteren al van SQ te horen dat ik de oudste zwangere schijn te zijn in Z&G ... van jou krijg ik het record 'vroegste plofbuik' .. vraag me af hoeveel records ik deze zw.schap nog ga verbreken _O-
Een tijdje terug hebben NTS en ik al een clubje opgericht voor moeders die al heel vroeg goed zichtbaar zwanger zijn _O-. You are not alone!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144382564
Mariska
O+ bijzondere vergelijkingsfoto! Erg mooi

Crumpette en razz.. Prachtig

Sicilia
Mooi buikje

KwakzOr
Ik zie een mooi buikje. Misschien ietsje lager? Of verbeeld ik me dat
pi_144382710
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:01 schreef Phaidra het volgende:

Kwak, ik zie nu ook niet echt verschil met de vorige keer. Hoe zit je nu met je gewicht? Al wat aangekomen of alleen nog maar afgevallen?
Ik was wat aangekomen, van -11 naar -9 maar sta nu weer op -10... Ik kon mijn laarzen vanmorgen ook makkelijker aankrijgen dus ik denk dat ik wat vocht vasthield.
Kwak
pi_144382771
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:59 schreef Zoë23 het volgende:
Mariska
O+ bijzondere vergelijkingsfoto! Erg mooi

Crumpette en razz.. Prachtig

Sicilia
Mooi buikje

KwakzOr
Ik zie een mooi buikje. Misschien ietsje lager? Of verbeeld ik me dat
Geen idee, dat verschilt echt per dag heb ik t gevoel... Hij zit ieg wel met zijn kont minder in mn longen vandaag :Y
Kwak
  donderdag 11 september 2014 @ 10:31:47 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_144414421
Zo, de allerlaatste kantoorpleespiegelselfie :P



36 weken! Kind stijgt weer keurig op volgens mij. :')
disclaimer
pi_144414464
Nu al een bungeebaby!

Mooie bol O+

Laatste kantoorpleeselfie *O*
Kwak
pi_144414554
prachtig SQ O+ O+

(en alle andere buiken ook!!)
:)
pi_144415358
Crumpbuik gaat hard nu O+ !
Sicilia, echt heel bescheiden opplakbuikje, mooi!
JufMariska - wat gaaf dat je zo'n foto hebt van je moeder, twee prachtige buiken O+
Kwak ik vind je buik ook wat lager lijken, en je ziet er echt goed uit!
SQ met hooglaagopneer-Henka, zo'n prachtige buik O+.

Mijn 39 weken buik:


Ik kan 'm echt niet meer inschatten qua grootte, ik *bump* nu overal tegenaan en er zit al een brandblaar van een pan op :') . En m'n tieten zijn nu officieel verdwenen :D.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2014 11:11:11 ]
  donderdag 11 september 2014 @ 11:19:20 #291
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144415568
Sicilia wat een mooie buik! Staat je goed! O+
JM, geweldig die 2 foto's naast elkaar.. 2 mooie bollen! :Y
Kwak ook stralend! :)
SQ prachtige buik weer! Waar ga je nu je selfies maken..ik ga je kantoorplee missen hoor :P
Razz niet zo gek dat je overal tegenaan loopt met zo'n buik! Voorzichtig ermee doen hoor.. want hij is super mooi O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_144415808
Ja boehhh Razz, jouw buik doet me denken aan de mijne op t laatst, en nou zit ik te janken bij het foto's terugkijken :') :'( O+

Je ziet er prachtig uit!!

Kwak een verlofbuik! *O* Mooi naar voren hoor! O+

En Crumpette, wauwwww heel mooi buikje. Gaat hard nu he?

JufMariska wat tof dat je zo'n foto hebt van je moeder!! Hier ook vooral foto's met een enorm verhullende tent :')

(sorry even heel autistisch wat 'bekenden' eruit geplukt :@ maar ik geniet altijd van alle buiken hier!)
pi_144416046
Oh SQ, mooi zeg! En idd nu lijkt ze weer hoger,zal je kleding zijn misschien? En je hebt hetzelfde aan als Razz :+. Die er natuurlijk ook weer prachtig op staat. En ik ben jaloers op je haar! Kwak ook een mooie foto, en wat heb jij veel jurkjes of niet? :)

Crumpette jouwe blijft mooi van vorm! En Sicilia leuk om jou ook te zien. Past mooi bij je postuur! JM ik vind die vergelijkingsfoto met je moeder mooi :Y
  donderdag 11 september 2014 @ 11:44:29 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_144416223
Razz, we zijn wardrobe twins :D mooierd dat je bent O+
disclaimer
pi_144416418
:D Ha nu zie ik het ook! Alleen is mijne een cheapass-Kruidvat vestje en vind ik jouw kleur blauw mooier.
  donderdag 11 september 2014 @ 11:55:13 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_144416478
De mijnes is van primark :')
disclaimer
pi_144416599
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
De mijnes is van primark :')
Oh die heb ik ook! Zal ik? :')
pi_144416887
Mariska wat bijzonder!

Zoe ik vind het nog heel bescheiden voor een tweelinghuisjesbuik :o :Y
pi_144427334
Dank dank allemaal :) Niet bewerkt hoor, dit is 'm voor het echie! En mijn vader fotografeerde (ook) veel toen, dat helpt!
Razz, hoogzwanger maar prachtig! En SQ; hoe ga je dat nu doen zonder kantoorspiegel? ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_144434130
Dank voor lieve reacties allemaal O+ dat geeft de groeiende burger moed!

Sicilia, mooi opplakbuikje! :Y
JM wat byzonder O+ hele mooie foto's. Die vorm ook, lijkt op elkaar zeg!
Kwak volgens mij sta je niet stil hoor!
SQ met de laatste kantoorpleefoto O+ mooie buuk!
Razz lijkt toch nog weer gegroeid? :D O+ blijft mooi.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')