Dat spreek je uit als Etoh. Dat je het weet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Heb je goede hoop op eto'o jongen?
ok chefquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat spreek je uit als Etoh. Dat je het weet.
koffersjouwersquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze bij City nog wat terreinknechten nodig dan.
En een andere:quote:He's had a chance this summer to stake a claim with Negredo's foot broken.
He was the worst player of the entire pre-season. The 17 year old attacker Kelechi showed ten times more and is 5 years younger.
I'm sorry Feyenoord fans but unless I'm missing something, you're not getting the same Guidetti of a few years ago. The virus has destroyed his pace and sharpness.
quote:We played him in pre-season and he looked like a sloth, NO mobility and very little quality. The debilitating virus has turned him into half of what he was, can't blame City for that...
Wie is die linker? #viesdik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:09 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Vier weken geleden. Valt toch wel mee met die pens?
Die gasten doen alsof het virus bij Guidetti erger was dan Ebola.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef Cara het volgende:
City-fan over Guidetti deze voorbereiding:
[..]
En een andere:
[..]
Wat is ditquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef Cara het volgende:
City-fan over Guidetti deze voorbereiding:
[..]
En een andere:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat er een kern van waarheid in die verhalen zit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:12 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Die gasten doen alsof het virus bij Guidetti erger was dan Ebola.
Nouja. Hij heeft wel zijn hele jeugd doorgebracht in Afrika natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:12 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Die gasten doen alsof het virus bij Guidetti erger was dan Ebola.
Dan gaat het tijdslot van zijn enkelband eraf?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:19 schreef hhh38 het volgende:
Als Guidetti niet eens 50% kan brengen van wat ie 2 jaar geleden kon, wacht ik liever tot 31 augustus voor Dost.
Is wel een beetje overdrijven. Hij kwam ontzettend weinig tot spelen toe en was ook niet topfit. Als hij zijn vorm weet terug te krijgen, en dat krijgt hij als hij in de basis staat, dan is het weer een beest.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat er een kern van waarheid in die verhalen zit.
Wil je daar echt 5 miljoen in investeren?
Bij wijze van sprekenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan gaat het tijdslot van zijn enkelband eraf?
Ik geloof best dat ie slechte voorbereiding heeft gehad, maar om dat meteen toe te schrijven aan dat virus..quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Vraagprijs, vriend.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Als het virus was geweest zou city z'n contract niet hebben verlengd 2 jaar terug.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:24 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ie slechte voorbereiding heeft gehad, maar om dat meteen toe te schrijven aan dat virus..
Ik dacht zelf aan 3.5 miljoen + salarisquote:
3.5 mln is ie wel waard denk ik, zonder die onzekerheid was het namelijk wel minstens het 2-,3- of 4-voudige, afhankelijk van wat ie dan wèl liet zienquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan 3.5 miljoen + salaris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |