Ok.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zelfde niveau als jij gister uitkraamde.
Doe ik.quote:
Voorlopig wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow jij bent er ook nog steeds
Nu alleen nog Jeroen Verhoeven halen als 3e 1e keeper ...quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Beukering was juist de trendsetter man. Daarna volgden Bakkal, Verhoek, Mathijsen, Wilkshire en en nu dus Guidetti hem op
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tadadada, het is GGMM weer. De slechtste moderator. Wat zal hij doen vandaag? Gaat hij trollen? Posts deleten? Of gewoon tubgirl posten?
Zou alsnog een dure gok zijn maar als het meezit en hij weer op niveau komt kan hij later voor een hoger bedrag weer worden verkochtquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar City wil zelf ook wel af van Guidetti, dus 5 miljoen gaat er nooit betaald worden. Voor Feyenoord en City zou 2,5 tot 3 miljoen gewoon een prima deal zijn.
Arme Guidetti.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:12 schreef Caland het volgende:
Immers en Guidetti is trouwens wel echt een horrorkoppel
Volgens mij heeft ie niet echt zicht op de kwaliteiten van andere spelers, aangezien hij altijd zei dat Cabral de beste speler was waar hij ooit mee op het veld stondquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Arme Guidetti.
Ik kan me nog een (kut)bal van Cabral herinneren. Cabral en Guidetti zo goed als alleen op de keeper af. Cabral legt 'm af, maar te hard. Guidetti kon niet scoren daardoor en ging helemaal door het rooie.
5 miljoen. jeweetochtwitter:InfostradaNL twitterde op maandag 11-08-2014 om 15:26:35#Feyenoord wil #Guidetti. @superguidetti speelde slechts 65 minuten voetbal (in 6 PL duels) sinds zijn vertrek bij Feyenoord in april 2012 reageer retweet
Voor de tegenpartij ja. Die lui weten niet wat hen overkomt, en dan staat het 5-0 voor ons.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:12 schreef Caland het volgende:
Immers en Guidetti is trouwens wel echt een horrorkoppel
Guidetti naturaliseren, samen met Immers in oranje. EK winnen hoppaquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:11 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Voor de tegenpartij ja. Die lui weten niet wat hen overkomt, en dan staat het 5-0 voor ons.
Fixed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:00 schreef Karelnoord het volgende:
Guidetti en Ziyech zou zoveel meer voetbal in het team brengen..
Alleen komt die tweede sowieso niet wel omdat die dan tig jeugdspelers Immers in de weg staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |