Jij komt hier opeens een topic openen alleen maar omdat ik hier post? Ga je mij hier nu ook weer uitlokken?quote:
Awh, koetsie koetsiequote:Op maandag 11 augustus 2014 10:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij komt hier opeens een topic openen alleen maar omdat ik hier post? Ga je mij hier nu ook weer uitlokken?
Al gezien hoe die tegen mij doetquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm waarom? Hier doen we gewoon aardig tegen hem.
Heb je het helemaal zelf naar gemaakt. Mij beetje uitlokken zodat ik woedend word.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:44 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Al gezien hoe die tegen mij doet
Praat lekker over jezelfquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je godpowers hebt hier he
Nee. Maar anders zoek je hem toch gewoon niet op als je er zo'n last van hebt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:44 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Al gezien hoe die tegen mij doet
Ojee, een fokker die woedend isquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je het helemaal zelf naar gemaakt. Mij beetje uitlokken zodat ik woedend word.
Dan adviseer ik je naar de Cos te gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Praat lekker over jezelf![]()
Nu weer Utopia
Denken dat wij hier over Utopia praten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nu weer Utopia
Het gaat hier nooit over Utopia.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nu weer Utopia
Memeer komt zelf ook achter mij aan en reageert overal opquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Maar anders zoek je hem toch gewoon niet op als je er zo'n last van hebt?
Sssstquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat hier nooit over Utopia.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:46 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Memeer komt zelf ook achter mij aan en reageert overal op
Jij komt op mij reageren hoor?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:46 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hou gewoon op ja met te reageren op mijquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denken dat wij hier over Utopia praten.
Prima, vecht het lekker ergens anders uit maar niet hier.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:46 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |