quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef RetRy32 het volgende:
Fylax dacht dat hij ontmaagd ging worden en is nu gefrustreerd.
Denken dat ik serieus was in dat topic.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef RetRy32 het volgende:
Nou en?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef RetRy32 het volgende:
Denken dat mensen buiten paarse fora serieus zijn op FOKquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus was in dat topic.
Juistquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:51 schreef Voxs het volgende:
WTF is dit? Wat triest. Ga op het schoolplein lopen klieren!
Fijn dat je het zelf ook inziet.quote:
Als ze maar oprotten, het is maandagmorgen en ik ben dus niet in zo'n feeststemming en op een paar jengelende tieners zit ik dus niet te wachtenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:11 schreef Voxs het volgende:
![]()
Ze zijn ergens op het schoolplein. Als ze uitgespeeld zijn komen ze vast terug voor melk en koekjes.
ik leef nogquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:11 schreef Voxs het volgende:
![]()
Ze zijn ergens op het schoolplein. Als ze uitgespeeld zijn komen ze vast terug voor melk en koekjes.
Hup hup naar OUD. Daar zijn de melk en koekjes.quote:
Ik kreeg een enorm gevoel van medelijden nadat ik deze post las, ik weet niet waarom.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze maar oprotten, het is maandagmorgen en ik ben dus niet in zo'n feeststemming en op een paar jengelende tieners zit ik dus niet te wachten
Doe maar niet, hij vreet je op.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kreeg een enorm gevoel van medelijden nadat ik deze post las, ik weet niet waarom.
Niet slim.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kreeg een enorm gevoel van medelijden nadat ik deze post las, ik weet niet waarom.
Goedemorgenquote:
Ah gut, een dapper zolderkamerfappertje, hoe leukquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |