abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143287146
Ben benieuwd naar ervaringen van FOK!kers.
Heb je lang op krukken of een speciale schoen gelopen na de operatie? Hebben jullie veel pijn gehad? Moeite met fietsen?
pi_143288455
Wat ik als paramedicus hoor van patienten: het er tegenop kijken valt heel erg mee na operatie. Vooral eerste weken ff lastig ivm gips en spalk
pi_143297567
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:19 schreef DClab het volgende:
Wat ik als paramedicus hoor van patienten: het er tegenop kijken valt heel erg mee na operatie. Vooral eerste weken ff lastig ivm gips en spalk
Thanks! Ik hik er al best lang tegen aan maar het moet eens gebeuren. Kan ik daarna ook weer alle schoenen dragen, whieee. :)
pi_143323169
Succes!! Ennuh: probeer het niet te lang uit te stellen, 's winters meer gehannes met sokken enzo...
pi_143333839
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef DClab het volgende:
Succes!! Ennuh: probeer het niet te lang uit te stellen, 's winters meer gehannes met sokken enzo...
Dankje! Ik denk inderdaad dat ik het volgende zomer wil laten doen. Heb al eens in de winter op krukken moeten lopen, was niet echt een succes. :+
Heb jij de operatie zelf ook gehad?
pi_143355388
Hihi, nee, maar maak elke week wel aantal foto's van zowel voor als na operatie, dus zie nogal wat patienten voorbij komen! Als ik hen vraag naar hun ervaring, is het nooit de pijn, maar altijd het gips en spalkje wat ze als vervelend ervaren.
pi_143359848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef DClab het volgende:
Hihi, nee, maar maak elke week wel aantal foto's van zowel voor als na operatie, dus zie nogal wat patienten voorbij komen! Als ik hen vraag naar hun ervaring, is het nooit de pijn, maar altijd het gips en spalkje wat ze als vervelend ervaren.
Dankjewel!
pi_143379150
Heb hier ook last van, heb net spalkjes besteld voor de nacht ^O^
Hopelijk kan ik daarmee de operatie voorkomen of in ieder geval uitstellen..
pi_143388392
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Heb hier ook last van, heb net spalkjes besteld voor de nacht ^O^
Hopelijk kan ik daarmee de operatie voorkomen of in ieder geval uitstellen..
Ik hoop het voor je! :)
Heb ook zo'n ding gehad, jaren geleden, hielp voor mij helaas niet echt. Komt ook omdat ik het verschrikkelijk vond voelen en hem vaak halverwege de nacht af deed. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')