Braaf zijn we.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had dus niet door dat ik de lapo had, stond er van te kijken dat iedereen netjes wachtte tot er een nieuwe was
zou reanimeren nog lukken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeetje, wat een toestand.![]()
En nu?
hmmmm het lijkt alsof er hier althans weer wat leven in terugkomtquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kan het proberen, hoe ga je dat dan doen?
Ik geloof het ook ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm het lijkt alsof er hier althans weer wat leven in terugkomt
Klopt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef Koen66 het volgende:
@Fylax, jou komt ik ook in echt iedere SC tegen
*wacht, dat betekent dat ik er zelf ook ben
Allebei aandachtssletten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef Koen66 het volgende:
@Fylax, jou komt ik ook in echt iedere SC tegen
*wacht, dat betekent dat ik er zelf ook ben
ik zie dat jij ook de grens gepasseerd bent, gefeliciteerd nogquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, jij bent geen jonkie meer. Nou ja, nog wel jong maar geen snotaap van onder de 30
Slowslet houdt in dat je van SC naar SC gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet van deze sc, dat ben ik al.
Ja ja, eindelijk 40quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie dat jij ook de grens gepasseerd bent, gefeliciteerd nog
waar hang jij behalve KSC, R49 en hier nog meer rond?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slowslet houdt in dat je van SC naar SC gaat.
je bent er blij meequote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, eindelijk 40En dank je wel hoor.
Daar begin ik niet aan. Dan gaat mijn score van posten helemaal omhoog.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slowslet houdt in dat je van SC naar SC gaat.
GRTD, TV SC, POL SC heel soms. ook kom ik soms heel even in SC relatiesquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar hang jij behalve KSC, R49 en hier nog meer rond?
Je hebt nog een bescheiden post aantal als je sinds 2009 meedoetquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan. Dan gaat mijn score van posten helemaal omhoog.
Ik hield voorheen vaak mijn mond. De laatste maanden niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je hebt nog een bescheiden post aantal als je sinds 2009 meedoet
Relaties kom ik af en toe ook, TV en POL nooit geweest, GRTD heb ik half jaartje terug gewist ivm wat gasten die me irriteerdenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
GRTD, TV SC, POL SC heel soms. ook kom ik soms heel even in SC relaties
DM me welke gasten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Relaties kom ik af en toe ook, TV en POL nooit geweest, GRTD heb ik half jaartje terug gewist ivm wat gasten die me irriteerden
mijn account is van 2009, ben echter pas in 2009 actief gaan meeposten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hield voorheen vaak mijn mond. De laatste maanden niet meer.
mwah heb het naast me neergelegd, en heb er ook niet meer zoveel behoefte aan, mensen die ik vandaar mocht kom ik elders ook tegenquote:
Ik hou het niet bij. Ik merk het vanzelf wel, genoeg mensen die dan weer statistieken posten hier.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn account is van 2009, ben echter pas in 2009 actief gaan meeposten.
Ben nu hard onderweg naar de 100k
Toen ik in GRTD begon te posten mochten ze me ook niet maar nu beginnen sommige me langzaam te accepteren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah heb het naast me neergelegd, en heb er ook niet meer zoveel behoefte aan, mensen die ik vandaar mocht kom ik elders ook tegen
Oh lukt me wel denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
Tegenwoordig meer dan 48000 nogwat.
ik sta nu op 113 zie ik nuquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
Bijna in de top 200, wie weet kom ik ooit in de 100.
Nice.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ik zie mijn postaantal als een monument voor mijn tijd die productief besteed had kunnen worden.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ik zie mijn postaantal als een monument voor mijn tijd die productief besteed had kunnen worden.
Ik ben blij dat ik het niet zo zie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In memoriam: alle dingen die hadden kunnen zijn.
hahaha inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:36 schreef Koen66 het volgende:
nee hoor, ik vind Fok tijd vaak best waardevol bestede tijd
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:37 schreef isax het volgende:
laat ik eens door zwab's geschiedenis bladeren.
[ afbeelding ]
die tieten doen me aan een mooncup denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
die tieten doen me aan een mooncup denken.whahahhaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
En zo zie ik het gelukkig ook weer niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:36 schreef Koen66 het volgende:
nee hoor, ik vind Fok tijd vaak best waardevol bestede tijd
niet waardevol, en ook niet verlorenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En zo zie ik het gelukkig ook weer niet.
Ik hang er ergens tussen denk ik.
[ afbeelding ]
die tieten doen me aan een mooncup denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen niet echt mijn post. De serie is schitterend though, hilarisch. Space Dandy. Dit is Honey en ze heeft in twee seizoenen ongeveer in totaal 5 minuten schermtijd gehad
🐙
Ja, dat dan denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet waardevol, en ook niet verloren
gewoon tijd dus
ik vind dat dus heel jammer van sommige anime.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen niet echt mijn post. De serie is schitterend though, hilarisch. Space Dandy. Dit is Honey en ze heeft in twee seizoenen ongeveer in totaal 5 minuten schermtijd gehad
Welke?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:40 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind dat dus heel jammer van sommige anime.
laatst wel een goede gezien.
secret life of iets met een a.quote:
dat mannetje zit in een band toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze anime is van de winter uitgekomen dus lijkt me sterk.
is anime echt leukquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk, mijn animelijst, wat ik op het moment aan het kijken ben, gekeken heb, en nog wil zien.
http://myanimelist.net/animelist/skittledalek
Nee verschrikkelijk, geen reet aan, ik wil altijd mijn oogballen masseren met een vork als ik een aflevering gezien heb.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee verschrikkelijk, geen reet aan, ik wil altijd mijn oogballen masseren met een vork als ik een aflevering gezien heb.
Ik durf te wedden van wel. Tekenfilms die wij hier kennen als Dommel, Boes Boes, Alfred J Kwak, Calimero, zijn Japanse animaties. De bedenkers van de figuren niet, maar de tekenfilmpjes komen uit Japanquote:
ik zie Anime toch meer als een stijl, niet iedere willekeurige Japanse tekenfilm is toch Anime?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik durf te wedden van wel. Tekenfilms die wij hier kennen als Dommel, Boes Boes, Alfred J Kwak, Calimero, zijn Japanse animaties. De bedenkers van de figuren niet, maar de tekenfilmpjes komen uit Japan
In alle serieusheid, als je tekenfilms kan waarderen zullen er ook wel anime zijn die je kan waarderen. Het is ontzettend breed, van ontzettend gritty duistere spannende series tot bubbly en schattig en alles er tussenin. Dingen zoals Space Dandy zouden prima een westerse Cartoon Network serie geweest kunnen zijn.quote:
Ik vind pokemon schattig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In alle serieusheid, als je tekenfilms kan waarderen zullen er ook wel anime zijn die je kan waarderen. Het is ontzettend breed, van ontzettend gritty duistere spannende series tot bubbly en schattig en alles er tussenin. Dingen zoals Space Dandy zouden prima een westerse Cartoon Network serie geweest kunnen zijn.
(Space Dandy wordt ook in het Engels uitgezonden op Cartoon Network, dus dat scheelt)
De tekenfilms van studio Ghibli doen heel erg Disney achtig aan, alhoewel niet zo mierzoet. Die Secret World of Arietty waar isax het over had komt daar ook vandaan. Andere toffe films van Studio Ghibli zijn Princess Mononoke (niet zo gay als het klinkt), Howl's Moving Castle, My Neighbour Totoro en Spirited Away. Er zijn er nog meer van ze, maar dat zijn de bekendste.
Maar dat is nou juist het punt wat ik probeer te maken, dat is nou net het enige wat anime betekent. Het is geen echte stijl, het is een medium, het is gewoon de naam voor Japanse animatie. Het is waar dat ze uiteindelijk vaak herkenbare tekenstijlen gebruiken, maar lang niet alles is zo. Dat is net zoiets als alle films over een kam scheren nadat je één Michael Bay film hebt gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie Anime toch meer als een stijl, niet iedere willekeurige Japanse tekenfilm is toch Anime?
Ik zoek zulke dingen nu niet op, jaren pokemon en alles meegekregen hier.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
My Neighbour Totoro. Hele leuke film
Ik zag het ja maar xmen heb ik ook al in cam versie gezien dus ik probeer nog even geduldig te wachtenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij is er al, in CAM versie. Grappige film.
Shin-chan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zoek zulke dingen nu niet op, jaren pokemon en alles meegekregen hier.
Kan jij Ching cheng of hoe dat kreng ook heette.
vind ik niet zo erg eerlijk gezegt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een slimme lul zoekt geen stomme kut
Yes. Dat was vroeger grappig, geen idee of ik het nu nog leuk zou vinden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ja, die heel de tijd zijn broek liet zakken.
Ik niet meer i.i.g.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Dat was vroeger grappig, geen idee of ik het nu nog leuk zou vinden.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen lokpost, meer een rot-op-uit-de-cos-met-je-slappe-gelul-post.
ik weet nog wel dat papa een spelletje had gekocht in china, voor op de gameboy, en alles was chinees.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Dat was vroeger grappig, geen idee of ik het nu nog leuk zou vinden.
Die kut leert het ook nooit hè.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok ok ik ook een kort verhaaltje dan. Kids waren klein, gingen het nadoen. Vaders vond het ook grappig, deed het op een dag ook na voor hun ogen, toen deden de kids het gelukkig niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:03 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat papa een spelletje had gekocht in china, voor op de gameboy, en alles was chinees.
zo'n 99 spelletjes ding was dat. enigste wat ik er op kon vinden was een chin chan
giebellen dat ik moest
En ook helemaal overtuigd van het eigen gelijk, in naam der mensheid pink ik een traantje weg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens is het gewoon zielig. Als je brein dit simpele concept al niet kan omvatten...
Bemoei je er niet mee. Iedereen ligt te pitten. En ik reageerde op iets wat al gaande was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent een goed mensquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En ook helemaal overtuigd van het eigen gelijk, in naam der mensheid pink ik een traantje weg.
hoe moeilijk is het dan om naar de sc te verhuizen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Iedereen ligt te pitten. En ik reageerde op iets wat al gaande was.
Zal ik je nog één keer uitleggen dat wanneer de bewoners slapen het niet de bedoeling is dat je maar wat roeptoetert in de Cos?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Iedereen ligt te pitten. En ik reageerde op iets wat al gaande was.
je hebt de reacties van een aantal mensen hier gezien toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
hoe moeilijk is het dan om naar de sc te verhuizen?
Echt he, na 8 maanden is dat nog te ingewikkeld blijkbaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
hoe moeilijk is het dan om naar de sc te verhuizen?
Stoor je vooral niet aan mij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
je hebt de reacties van een aantal mensen hier gezien toch?
Daarom...
ik begon al te twijfelen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben dol op kut. Kun je me voor wakker maken.
mens stel je niet aan. je lult over lot alsof het een robot is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
je hebt de reacties van een aantal mensen hier gezien toch?
Daarom...
en maar denken dat ze stoer zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he, na 8 maanden is dat nog te ingewikkeld blijkbaar.
Ik heb liever dat je ophoud met dat gezeur.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal ik je nog één keer uitleggen dat wanneer de bewoners slapen het niet de bedoeling is dat je maar wat roeptoetert in de Cos?
Wil ik best doen, zo rol ik.
Op de Cos ben ik nooit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je ophoud met dat gezeur.
Es een keer iets anders zeggen als er op de streams niks meer te doen is is niet erg.
Ik zie jou alleen op de Cos als je wat kan zeuren.
jonguh! kom dan! bloedhond! HOU MUH TEGEN!quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe lekker wat ik zelluf wil, jonguh! Stoertje dat ik er rondloop.
Ofzo.
vind jij het daar dan echt gezellig?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je komt alleen maar om te zeuren.
En jij alleen om te sc-en en om Isa met hand en tand te verdedigen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je komt alleen maar om te zeuren.
Laat je door mijn gezever niet wegjagen!quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
Nou dat was deze SC weer voor vandaag, ga wel even een serie kijken of zo.
ja Ik kijk wel de streams en heb het daar ook de hele dag over gehad. Ik doe 1 leuk ding voor Oma. In een spoiler en krijg direct mootie over me heen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef isax het volgende:
[..]
vind jij het daar dan echt gezellig?
dit is een serieuse vraag.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
nog suggesties op netflix?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
Je hebt niet goed gelezen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij alleen om te sc-en en om Isa met hand en tand te verdedigen.
Wat is erger?
Polletje
je zit je de hele dag te irriteren toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja Ik kijk wel de streams en heb het daar ook de hele dag over gehad. Ik doe 1 leuk ding voor Oma. In een spoiler en krijg direct mootie over me heen.
Hem heb ik de hele dag nog niet gezien.
Omg. Je zou er maar in zitten als het fout gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:10 schreef GekkePoes het volgende:
De reden dat ik stoeltjesliften redelijk eng vind.
(dit is trouwens een test van het nood rem ysteem)
Tiefgefroren?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef isax het volgende:
[..]
nog suggesties op netflix?
las dat frozen er op staat onder de duitse naam
Ik snap.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
Nee man, het is daar retegezellig en altijd informatief.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:15 schreef Koen66 het volgende:
COS kom ik vrijwel nooit meer ook al kijk ik de streams af en toe nog wel.
Veel te erg op de man/vrouw spelen van de meesten
Ik ging een beetje dood vanbinnen. Was bang dat het echt de letterlijke vertaling zou zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:16 schreef isax het volgende:
[..]die was leuk geweest. hij heet die eiskonigin geloof ik.
maar jou naam is veel leuker.
hmm dan moet ik dus om die tientallen posts heenlezen over wat voor vet zwijn Charlotte wel niet is.....quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee man, het is daar retegezellig en altijd informatief.
Als je geilt op Isa en wilt weten welke user wanneer gaat eten etc.
dat is wel cos niveau. schat die duitsers toch ietsje hoger.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ging een beetje dood vanbinnen. Was bang dat het echt de letterlijke vertaling zou zijn.
en dat ze lelijke tieten heeftquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmm dan moet ik dus om die tientallen posts heenlezen over wat voor vet zwijn Charlotte wel niet is.....
Ik zit me niet de hele dag te irriteren, hoe kom je daarbij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:14 schreef isax het volgende:
[..]
je zit je de hele dag te irriteren toch?
te zeiken op iemand die eigenlijk niet dik is toch?
sounds like a good time to me.
maar een beetje tegen aan schoppen mag wel?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zit me niet de hele dag te irriteren, hoe kom je daarbij.
en om Lotte haar omvang zeiken doe ik heel weinig. Hoe sommige daarmee omgaan ben ik ook op tegen.
Iemand compleet kapot maken ben ik het ook niet mee eens.
ik denk dat menig vrijgezelle zolder-Fokker natte dromen heeft van d'rquote:
Open je ogen dan of lees goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
maar een beetje tegen aan schoppen mag wel?
ik zie het verschil niet echt.
als ik een keer op de cos klik zie ik jou nou nooit zeggen goh dat is leuk.
Slaaplekker koen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:31 schreef Koen66 het volgende:
ik ga slapen mensen, morgen op vakantie dus op tijd er uit
Ciaooooo![]()
Slaap lekker en een fijne vakantie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:31 schreef Koen66 het volgende:
ik ga slapen mensen, morgen op vakantie dus op tijd er uit
Ciaooooo![]()
Je bent zelf lui!quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
De hele dag niets doen en roepen hoe lui de mensen zijn waar je de hele dag naar zit te kijken. Cool story bro.
Raad eens een goeie (recente) anime aan danquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, ze zegt altijd hij tegen me. Om te gieren toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waddan? Sloeg dat op jou of wa?
Lekker prutsen! Daar heb je vrij voor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt. Ik zit gewoon de hele dag een beetje op die gitaar te prutsen.
Dinsdag weer werken..
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ze zegt altijd hij tegen me. Om te gieren toch?
Zie je er niezo vrouwelijk uit dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een poging tot beledigen is. Ofzo.
Leg eens uit yoquote:
Ze vindt me stomquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zie je er niezo vrouwelijk uit dan?
[..]
Leg eens uit yo
Zo, is dat misverstand ook de wereld uitquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mootie is een vrouw, sorry mootie. ik dacht dat je man was.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo, is dat misverstand ook de wereld uit
The fuck?quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
LOL ik ram op mijn toetsenbord want hard indrukken en shit.
WELLEKEquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb net een film gezien. Hail Hydra!
Welkom terugquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb net een film gezien. Hail Hydra!
Om dit te spelen moet mogelijk zijn, zit lekker op het eind allemaal van de steel, meeste ruimte.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
Op een dag speel ik dit. Ooit. En maak ik zulke foto's ook. Kan niet wachten.
LOL ik ram op mijn toetsenbord want hard indrukken en shit.
ik heb nooit drama gewild, kijk maar terugquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi. Veels te laat voor drama nu.
Ik weet het. Ik had al een beetje terug gelezen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb nooit drama gewild, kijk maar terug
Zit te wachten op een nieuw seizoen Sons of Anarchy te wachten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:20 schreef ChocoFan het volgende:
Nu ga ik i.i.g. Guardians of the Galaxy kijken, geen zin om weer te wachten op een goede versie.
Ik heb die nog niet gezien, staat wel op mijn lijstje, maar ja, zoveel op mijn lijstje.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zit te wachten op een nieuw seizoen Sons of Anarchy te wachten.
Die is echt goed, staat wel op meerdere sites, kan je wel een goede link geven als je wilt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb die nog niet gezien, staat wel op mijn lijstje, maar ja, zoveel op mijn lijstje.
oooowwwwwwwwwwwwwww die is echt zoooooooo goedquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb die nog niet gezien, staat wel op mijn lijstje, maar ja, zoveel op mijn lijstje.
Speciaal voor jou, hier kan je alle afleveringen zien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hi Parlayquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:33 schreef Parlay het volgende:
![]()
Storm of the Century weer eens gekeken
quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die is echt goed, staat wel op meerdere sites, kan je wel een goede link geven als je wilt.
Ik zal hem omhoog gooien in mijn lijstje en nee ik heb al goede linken voor series. Wel bedankt uiteraard.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
oooowwwwwwwwwwwwwww die is echt zoooooooo goed
Die kan ik al. Toch bedankt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, hier kan je alle afleveringen zien.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:33 schreef Parlay het volgende:
![]()
Stephen king, the mist vond ik ook goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:33 schreef Parlay het volgende:
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Stephen king, the mist vond ik ook goed.
Klopt, was een tijdje te zien op rtl7, ook een soort soap, maar wat harder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:36 schreef Parlay het volgende:
Sons of Anarchy is toch over een motorbende?
Ik zit de soundtrack te luisteren, klink stoerquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, was een tijdje te zien op rtl7, ook een soort soap, maar wat harder.
Vond 1 boek van hem slecht, over een echtpaar dat seks had terwijl de partner geboeid aan bed lag.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:37 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Bijna alles is wel goed van hem, alleen It kan ik me niet meer voorstellen dat ik dat eng vond.
Is ook een film van, ik kan ff niet meer op de titel komen, maar die gaat wat snellerquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vond 1 boek van hem slecht, over een echtpaar dat seks had terwijl de partner geboeid aan bed lag.
Man of vrouw ging dood en de partner bleef geboeid aan het bed vast liggen.
Dat boek heb ik aan de kant gedaan.
Dat was zo saai op een moment.
Komt goed, gewoon jezelf blijvenquote:
Had gehoopt dat jij de titel wist, ik kan er ook niet meer op komen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Is ook een film van, ik kan ff niet meer op de titel komen, maar die gaat wat snellerMisery is ook goed
Die gast die de die papiertjes verscheurde, werd daar gek van.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had toen ik jong was the langoliers gezien. Ik snapte er toen weinig van en vond het maar eng.
Uiteraard toen ik ouder was nog een keer gekeken en vond het toen alleen nog maar raar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gerald's_Gamequote:Op maandag 11 augustus 2014 03:44 schreef Punkman het volgende:
Gevonden, boek heet spelbreker, film weet ik niet, nooit gezien.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die gast die de die papiertjes verscheurde, werd daar gek van.
iIk vind het een leuke filmquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had toen ik jong was the langoliers gezien. Ik snapte er toen weinig van en vond het maar eng.
Uiteraard toen ik ouder was nog een keer gekeken en vond het toen alleen nog maar raar.
Raar, dit is ook een verwijzing naar het boek, maar niks over een film daar van.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gerald's_Game
Film is wel goed, spannend, maar ik hou wel van "rare" films.
En ook dat mag allemaal.quote:
Leuk weet ik niet meer maar raar wel en als ik hem nu zou zien dan zou ik het alleen nog maar als comedy kunnen bekijken.quote:
Ik heb het toch echt gezien.........of zal dat mijn fantasie weer zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Raar, dit is ook een verwijzing naar het boek, maar niks over een film daar van.
Ik vind het een mega goeie filmquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk weet ik niet meer maar raar wel en als ik hem nu zou zien dan zou ik het alleen nog maar als comedy kunnen bekijken.
Ik weet het niet, maar ik kan echt niks over een verfilming terug vinden op internet daarvan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:53 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt gezien.........of zal dat mijn fantasie weer zijn
Mooi zo. Kan jij Labyrinth?quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind het een mega goeie film
Dit was wel heel levendig danquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik kan echt niks over een verfilming terug vinden op internet daarvan.
Misschien een beelddenker ?
quote:
Goeie vraagquote:
Klopt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hee jij die geen chocolade meer eet
Dit is ongeveer hetzelfde, maar dan compleet anders.quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
oh, wat is het antwoord dan? want ik vond de gouden kooi wel leuk
Ja precies. nog geen zin om te slapenquote:Op maandag 11 augustus 2014 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent een beetje aan het rond hoppen of fok?
Dan zou ik het niet doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen UTO topics op mijn naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |