SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik ga wel op zoek naar SMLENO-spelers in de Turkse competitie.. Bamba komt terug en Boye zit dan dus ook weer in het spelquote:![]()
![]()
Silver Donk en Babel met een sterke link.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga wel op zoek naar SMLENO-spelers in de Turkse competitie.. Bamba komt terug en Boye zit dan dus ook weer in het spel
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Misschien komt er nog wel een REVOLUTIONAIRE aankondiging van EA dat de Arabische Emiraten league er in zit volgend jaar!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen Lanzini in FUT15.. ik heb hem dit jaar nog niet geprobeerd maar hij schijnt wel goed te zijn.![]()
![]()
En wie spelen daar?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel een REVOLUTIONAIRE aankondiging van EA dat de Arabische Emiraten league er in zit volgend jaar!![]()
Forster naar de BPL dus die is volgend jaar gewoon gold. Hij gaat dus toch weg ook al is Celtic nu wel door.![]()
Besiktas had interesse in hem, konden het helaas niet eens worden over de transfersom. Gaan het nu proberen bij Bryan Ruiz en als tweede keus Belhanda van Dinamo Kiev.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen Lanzini in FUT15.. ik heb hem dit jaar nog niet geprobeerd maar hij schijnt wel goed te zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat voor team moet ik maken met 2,5 miljoen coins ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Neuerquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:16 schreef BDIL het volgende:
Wat voor team moet ik maken met 2,5 miljoen coins ?
Pisvlek
Hummels
Boateng
Alaba
Zweinhond
Reus
Robben
Gundogan
Aubameyang
Lewandowski
Graag gedaan![]()
Hij was mij toch te traag uiteindelijk, en 3/3 is ook niet echt speciaal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ben ook van Crespo gaan houden <3![]()
Je speelde weer FUT12?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij was mij toch te traag uiteindelijk, en 3/3 is ook niet echt speciaal.![]()
Norwich kreeg wel een rode kaartquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Knap dat ze weten te winnen van Norwich dat nog heel veel spelers heeft weten te behouden.![]()
![]()
De directe tegenstander van VlP jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Olsson kreeg rood. Verder hoop ik de komende weken nog op een IF Grabban. Nu zit hij nog even in de BPL in FUT![]()
![]()
LW. 2* weak foot en 3* skills.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Doen of niet doen ?
Hala Madrid !
Doen. Prima team en mooi aardig wat Kroaten..leuk tochquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik wil ze ook houden voor volgend jaar. Alleen ik twijfel of het verdedigend wel een succes wordt met zo'n middenveld. Bovendien weet ik niet of Ribery of Reus op LW beter uit de voeten kanquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doen. Prima team en mooi aardig wat Kroaten..leuk tochIk heb ook liever Robben op RW maarja ...
Hala Madrid !
Reus is wat gebruiksvriendelijker omdat hij wat groter en sterker is denk ik. Maar Ribery heeft natuurlijk ook zijn voordelen met vooral die 5* skills.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja ik wil ze ook houden voor volgend jaar. Alleen ik twijfel of het verdedigend wel een succes wordt met zo'n middenveld. Bovendien weet ik niet of Ribery of Reus op LW beter uit de voeten kanIk heb ook liever Robben op RW maarja ...
Verdedigend kan het best denk ik hoor. Workrates zijn prima en dat scheelt ook al veel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vrijetrappen nemen wordt een moeilijke keus met al deze spelersquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reus is wat gebruiksvriendelijker omdat hij wat groter en sterker is denk ik. Maar Ribery heeft natuurlijk ook zijn voordelen met vooral die 5* skills.![]()
Hala Madrid !
Srna en Perisic kunnen betere stats hebben iddquote:
Hala Madrid !
Ik hoop dat je er beter mee overweg kunt dan ik...quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Srna en Perisic kunnen betere stats hebben idd![]()
Perisic doet het wel goed in mijn andere teamquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er beter mee overweg kunt dan ik...Srna viel eerder niet echt positief op.
Hala Madrid !
Hoe meer wedstrijden ik met MOTM Ricardo Rodriguez speel hoe kutter hij wordt. Echt net alsof hij 30 agility heeft ofzo als hij aan de bal is. En van die 84 strength merk ik ook niks. Aan de bal kan ik sowieso echt niets met hem en achterin heeft hij het ook zwaar, zeker als hij tegenover Navas en co moet. Staat ook altijd uit positie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt die wolfsburg link niet nodig toch? Alaba doet het primaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:53 schreef Tim86 het volgende:
Hoe meer wedstrijden ik met MOTM Ricardo Rodriguez speel hoe kutter hij wordt. Echt net alsof hij 30 agility heeft ofzo als hij aan de bal is. En van die 84 strength merk ik ook niks. Aan de bal kan ik sowieso echt niets met hem en achterin heeft hij het ook zwaar, zeker als hij tegenover Navas en co moet. Staat ook altijd uit positie![]()
![]()
Ik heb hem toen in divisie 1 gebruikt en ik wisselde hem af met Johnson. Ik scoor nooit met hemquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:53 schreef Tim86 het volgende:
Hoe meer wedstrijden ik met MOTM Ricardo Rodriguez speel hoe kutter hij wordt. Echt net alsof hij 30 agility heeft ofzo als hij aan de bal is. En van die 84 strength merk ik ook niks. Aan de bal kan ik sowieso echt niets met hem en achterin heeft hij het ook zwaar, zeker als hij tegenover Navas en co moet. Staat ook altijd uit positieVoor de rest vind ik hem wel prima.
![]()
Het moet een Belg of een Wolfsburg speler zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Je hebt die wolfsburg link niet nodig toch? Alaba doet het primaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pocoloco!quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het moet een Belg of een Wolfsburg speler zijn.![]()
Tshimangagodquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb EA verslagen
Laatste wedstrijd voor de titel in divisie 1. Ik moest hem winnen, kom ik tegen iemand met Ronaldo, Messi, TOTS Costa, Neymar.
Na 3 min Hierro blessure, ligt hij midden in het veld op de grond. Counter tegenstander (heb maar 2 CBs). Neymar kan 1op1 komen, maar wordt gestopt door Campbell met shirtje trekken.
Rood
Vrije trap voor hem: goal. (8ste min)
45' Crespo goal.
45' Neymar goal 2-1 dus.
54' Kluivert 2-2
67' Crespo 2-3
84' Diego Costa 3-3
87' Effen fucking Berg.
Titel![]()
![]()
Susaeta TOTS of Di Maria ?Hala Madrid !
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:10 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb EA verslagen
Laatste wedstrijd voor de titel in divisie 1. Ik moest hem winnen, kom ik tegen iemand met Ronaldo, Messi, TOTS Costa, Neymar.
Na 3 min Hierro blessure, ligt hij midden in het veld op de grond. Counter tegenstander (heb maar 2 CBs). Neymar kan 1op1 komen, maar wordt gestopt door Campbell met shirtje trekken.
Rood
Vrije trap voor hem: goal. (8ste min)
45' Crespo goal.
45' Neymar goal 2-1 dus.
54' Kluivert 2-2
67' Crespo 2-3
84' Diego Costa 3-3
87' Effen fucking Berg.
Titel
Open een 50k pack
Effen fucking Berg![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Open een 50k pack
Effen fucking Berg![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welkom bij de club.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Open een 50k pack
Effen fucking Berg![]()
wtf dudequote:Op maandag 11 augustus 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Open een 50k pack
Effen fucking Berg![]()
Ja want jij had dat nodigquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Open een 50k pack
Effen fucking BergGefeliciteerd knul
![]()
![]()
Ik heb echt lange tijd niks meer in die 50k packs gehad. De vorige 2 hadden als beste Mandzukicquote:![]()
Oke nog eentje danquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb echt lange tijd niks meer in die 50k packs gehad. De vorige 2 hadden als beste Mandzukic![]()
![]()
Ga gewoon weg met je domme vragenquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gaat het handelen met de webapp het nog ooit doen?![]()
![]()
Bij dezelfde club ook o.a. Vucinic, Pitroipia en Jucilei. Bij andere clubs o.a. Asamoah Gyan, Stoch, Grafite en nog een vrachtlading aan Braziliaantjes.quote:
Zou het niet erg vinden als die competitie in FUT kwam
Aimar-god overigens op weg naar River Plate (speelde in Maleisië of all places)![]()
Volgend jaar dus teampje met hem, Milito en Jaraquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij dezelfde club ook o.a. Vucinic, Pitroipia en Jucilei. Bij andere clubs o.a. Asamoah Gyan, Stoch, Grafite en nog een vrachtlading aan Braziliaantjes.
Aimar-god overigens op weg naar River Plate (speelde in Maleisië of all places)En evt Camoranesi en Veron als die nog spelen enzo.
![]()
Voorhoede met Nilmar en Gyan.. Bohhhquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij dezelfde club ook o.a. Vucinic, Pitroipia en Jucilei. Bij andere clubs o.a. Asamoah Gyan, Stoch, Grafite en nog een vrachtlading aan Braziliaantjes.
Aimar-god overigens op weg naar River Plate (speelde in Maleisië of all places)http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Collega die zijn eigen onkunde niet wil toegeven en de schuld geeft aan Windows server 2012.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mensen die Server 2012 gebruikenquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Collega die zijn eigen onkunde niet wil toegeven en de schuld geeft aan Windows server 2012.
Windows![]()
![]()
Nilmar speelt in Qatar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Voorhoede met Nilmar en Gyan.. Bohhh![]()
Mensen die niet met Windows Server 2012 om kunnen gaan.quote:
Zou er niet hopen als ik hem was. Zelfs hier in Turkije is het weer regenachtig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]mag hopen dat het daar beter weer is dan hier
Dit en mensen die zeggen: " Windowsquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mensen die niet met Windows Server 2012 om kunnen gaan." terwijl het voor de meeste applicaties gewoon nodig is om een Windows server te hebben..
En dat moeten IT'ers zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit en mensen die zeggen: " Windows" terwijl het voor de meeste applicaties gewoon nodig is om een Windows server te hebben..
Wie gaat nu de IF's bijhouden?!?!@#?!@#quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
neem aan dat hij dit gewoon doet in boedapest.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wie gaat nu de IF's bijhouden?!?!@#?!@#Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk niet dat hij dat gaat doen vanaf het festivalterrein van Szigetquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem aan dat hij dit gewoon doet in boedapest.
Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon een laptop met een 3g dongle meenemen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:34 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk niet dat hij dat gaat doen vanaf het festivalterrein van Sziget
Hij wilt toch MR bigshot website admin zijn?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je bent beheerder van een website of nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat gaat doen vanaf het festivalterrein van Szigetdan moet het overgedragen zijn aan pasqual
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hongarije wel goede snelwegenreed er met 200 doorheen zonder boetes.
En nog een uitnodiging afslaan ook.quote:Lijkt mij echt een arrogante vent en ik weet niet of je blij moet zijn als je die binnen haalt.
Eto'o is dan bijna 2x zo oud dan de gemiddeld basisspeler van Ajax toch?quote:
Bij Kameroen is het ook altijd feest met hem.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En nog een uitnodiging afslaan ook.Lijkt mij echt een arrogante vent en ik weet niet of je blij moet zijn als je die binnen haalt.
in ieder geval blij dat de boer er zit. denk niet dat hij heel veel privileges en dat soort ongein zal krijgen van hem. beetje dat vedette gedrag indimmen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En nog een uitnodiging afslaan ook.Lijkt mij echt een arrogante vent en ik weet niet of je blij moet zijn als je die binnen haalt.
#FreeTrapz![]()
Als spits zijnde een geweldige deal, maar staat die gozer niet bekend als een onruststoker? Ik denk dat Ajax ook wel kampioen kan worden zonder hem. (helaas dat wel) bespaart je als club ook flink wat miljoenen die je kan investeren in jeugd.Feyenoord Rotterdam![]()
Precies ik denk niet dat het een succes gaat worden.. wel een goede speler voor Ajax natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij Kameroen is het ook altijd feest met hem.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
deze man moeten ze toch ook eens uit de media halen hoor![]()
die kan soms zulke onzin uit kramen
net als deze mallootPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die fakeshot aanname had ik ook nog nooit van gehoordgeniaal is dat zeg
![]()
#FreeTrapz![]()
Dan ben je wel echt heel slecht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:55 schreef FCsuarez het volgende:
Fakeshot aanname?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:55 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
Niet alleen fakeshot maar sowieso meteen een trick inzetten op het moment van aannemen werkt heel erg goed.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
doen voordat je de bal krijgt of tegelijk gewoon, dan is de first touch wat minder aidsquote:
en je draait gelijk een andere richting op dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
doen voordat je de bal krijgt of tegelijk gewoon, dan is de first touch wat minder aidsserieus?
Bij mij schiet hij dan de bal weg
Dan doe je hem verkeerd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]serieus?
Bij mij schiet hij dan de bal weg
Alsnog ben je slecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat truckje wat je doet als je fake shot met l2 doet werkt nog beter vind ik. Dan neem je hem perfect aan. Werkt heel goed als je een speler aanspeelt die al in dekking staat.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
had er echt nog nooit van gehoord. rare trucjes allemaal. gewoon passen crossen en schieten
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:10 schreef over_hedge het volgende:
Dat truckje wat je doet als je fake shot met l2 doet werkt nog beter vind ik. Dan neem je hem perfect aan. Werkt heel goed als je een speler aanspeelt die al in dekking staat.Dat sowieso.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
vanaf 21 augustus is er een closed beta van FUT15 op de Xbox one. Ik heb alleen nog geen mail gehad dat ik ben uitgenodigd![]()
![]()
![]()
Lekker voor je.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:20 schreef Maver24 het volgende:
vanaf 21 augustus is er een closed beta van FUT15 op de Xbox one. Ik heb alleen nog geen mail gehad dat ik ben uitgenodigd
Meer FIFA points kopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:20 schreef Maver24 het volgende:
vanaf 21 augustus is er een closed beta van FUT15 op de Xbox one. Ik heb alleen nog geen mail gehad dat ik ben uitgenodigd
ff het bedrag mailen naar EA dat je hebt uitgegeven aan fifa pointsquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:20 schreef Maver24 het volgende:
vanaf 21 augustus is er een closed beta van FUT15 op de Xbox one. Ik heb alleen nog geen mail gehad dat ik ben uitgenodigd![]()
Krijg je waarschijnlijk ook gelijk genoeg invites voor ons
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ditquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ff het bedrag mailen naar EA dat je hebt uitgegeven aan fifa points
Krijg je waarschijnlijk ook gelijk genoeg invites voor ons![]()
Aan jou hebben ze toch niks omdat jij heel snel tevreden bent over alles.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En hij kan toch geen team maken voor FIFA 15 ultimate team want wij kunnen hem daarmee niet helpen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Aan jou hebben ze toch niks omdat jij heel snel tevreden bent over alles.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je zou maar FUT sinds FUT09 spelen en nog nooit zijn uitgenodigd voor de bèta. Top EA![]()
![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
net zoals ik dusquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef gazhims3lv het volgende:
Je zou maar FUT sinds FUT09 spelen en nog nooit zijn uitgenodigd voor de bèta. Top EA![]()
![]()
![]()
Toen was er nog geen FUT slimpiequote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef gazhims3lv het volgende:
![]()
Haha toch wel had ik je bijna tuk![]()
Mooie snelle edit.. Bohhhhhhquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toen was er nog geen FUT slimpie
Haha toch wel had ik je bijna tuk
Tim zou ook een beta verdienen. En op basis van jaren Tobi Wan. Maver niet idd die is het toch met alles eens als EA Fanboy nr 1![]()
EA kennende maakt mijn gebande account grote kans om uitgenodigd te wordenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:37 schreef ThadCastle het volgende:
Tim zou ook een beta verdienen. En op basis van jaren Tobi Wan. Maver niet idd die is het toch met alles eens als EA Fanboy nr 1
#FreeTrapz![]()
Dus dát. Pauper EA. Enkel weer de scholletjes bètainvites sturenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:37 schreef ThadCastle het volgende:
Tim zou ook een beta verdienen. En op basis van jaren Tobi Wan. Maver niet idd die is het toch met alles eens als EA Fanboy nr 1Schijnt wel dat deze bèta enkel op Xbox One is.. Maar ik zit op Xbox One
ik ben er net zo lang als die 2.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:37 schreef ThadCastle het volgende:
Tim zou ook een beta verdienen. En op basis van jaren Tobi Wan. Maver niet idd die is het toch met alles eens als EA Fanboy nr 1![]()
Mijn tamper banned account was ook FUT Founder.
high value is maver dus met al het geld dat hij in het spelletje heeft gestopt. Kan je een knappe 2e hands auto van kopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:01 schreef The_Yakuza het volgende:
'a highly valued FUT player'.
Zou het direct op mn cv zetten![]()
Waarom vragen ze ons niet om te checken voor glitches etc?
Waar is confetti eigenlijk? nu we het er toch over hebben![]()
![]()
kreeg je dit in de mail? ik heb niks gehad.. futfounder en dit jaar een mooi bedrag erin gestoken.. achja! wel weer een early-acces kopen..quote:![]()
Weer 20 euro erin gestoken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:41 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Dempsey in een 50k pack samen met een IF en Nasri, Ashley Cole, PirloRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
iam zijn trouwens 2 woorden he, niet 1quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kan toch geen fifa punten kopen vanwege die error met de checkout . gewoon coins gebruikt'I am'
huh ??quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iam zijn trouwens 2 woorden he, niet 1'I am'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast, Maver zn broer heet Iamquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iam zijn trouwens 2 woorden he, niet 1'I am'
![]()
![]()
iam a FUT Founder and dont got a invite. iam on xbox one aswellquote:
so i think iam gonna
iam getting an error
so iam happy about that
but iam waiting f
dacht ik zeg het maar even.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iam a FUT Founder and dont got a invite. iam on xbox one aswell
so i think iam gonna
iam getting an error
dacht ik zeg het maar even.![]()
,Hoe was je eerste werkdag ouwe reus?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:50 schreef Maver24 het volgende:
waar de fuck hebben jullie het nu over? beetje de weg kwijt?![]()
ooooooooooooooooooow. Ik begreep niet waar je het over had want je quote mijn bericht en dan een niet relevant antwoord daarop. ik snapte het nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
so i think iam gonna
iam getting an error
dacht ik zeg het maar even.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
so i think iam gonna
iam getting an error
so iam happy about that
but iam waiting f
dacht ik zeg het maar even.lulletje ben je ook
![]()
Wat dacht jij danquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe was je eerste werkdag ouwe reus?. ging goed
Wel spannend hoor. eerste paar dagen een beetje meelopen en kijken hoe het allemaal in zijn werking gaat. Ik was vandaag wat eerder klaar omdat het een soort van introductiedag was voor mij
Morgen om 9 uur weer beginnen tot 12 uur.![]()
Staat er wel in je contract dat je het geld niet mag uitgeven aan FIFA points?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan. ging goed
Wel spannend hoor. eerste paar dagen een beetje meelopen en kijken hoe het allemaal in zijn werking gaat. Ik was vandaag wat eerder klaar omdat het een soort van introductiedag was voor mij
Morgen om 9 uur weer beginnen tot 12 uur.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Het is vrijwilligerswerkquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Staat er wel in je contract dat je het geld niet mag uitgeven aan FIFA points?![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op maandag 11-08-2014 om 12:59:01As per usual - FIFA 15 Closed Beta will not be something you can stream/record/talk/show/etc. reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op maandag 11-08-2014 om 13:00:30If you don't already have an invite, you're not in I'm afraid. reageer retweet
![]()
so closequote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:13 schreef Zhano het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op maandag 11-08-2014 om 12:59:01As per usual - FIFA 15 Closed Beta will not be something you can stream/record/talk/show/etc. reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op maandag 11-08-2014 om 13:00:30If you don't already have an invite, you're not in I'm afraid. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik had Bierhoff. Effenberg is wel de enige legend die ik heb gebruikt (toen voor een legends cup)quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij had ook Effenberg toch? Maat van mij ook al![]()
Nou das dan lekker, stank voor dankquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:13 schreef Zhano het volgende:
![]()
Gast, jij bent een prutser in de marge, hoezo zou jij nou beta toegang krijgen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou das dan lekker, stank voor dank![]()
![]()
Ze willen je de komende paar maanden gewoon nog even wat geld in Fut 14 zien stoppenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou das dan lekker, stank voor dankDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maver heb je je hier al ingeschreven? Geen dank. Gr gr
https://www.facebook.com/groups/740463875996842/http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:21 schreef gazhims3lv het volgende:
https://www.facebook.com/groups/740463875996842/
Hey bedankt he![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:21 schreef gazhims3lv het volgende:
https://www.facebook.com/groups/740463875996842/
wtf___!
goede dag mensen ben vandaag jaarig ben 21 jaar gewoord
Op het mbo leert Bas geen Nederlands blijkbaar. Godverdomme.GRAAG VERWIJDEREN![]()
William reageert: Dank-U-wel Mr. Marc, maar het is William... Ps, het doet gewoon pijn aan me ogen als ik iemand die aangeeft op een MBO te zitten zo zie schrijven!quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:27 schreef The_Yakuza het volgende:
goede dag mensen ben vandaag jaarig ben 21 jaar gewoord
Op het mbo leert Bas geen Nederlands blijkbaar. Godverdomme.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik wilde graag nieuwe mensen leren kennenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:30 schreef Rijst het volgende:
hahah geniale pagina. hoe heb je het gevonden?![]()
Protip: De juiste mensen volgen op Twitter.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Hoi!
Mijn naam is Deborah, 23 jaar en woon in Sibculo (overijssel).
Ik heb een prachtige dochter van 1 jaar en een fantastische man (49 jaar).
WTFGRAAG VERWIJDEREN![]()
mooie schrijven als mooi jequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:34 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
misschien wat voor toefjes![]()
![]()
en ponnipark
en moed
![]()
![]()
'Live vrienden'quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
mooie schrijven als mooi je![]()
![]()
en ponnipark
en moed
"voor uit kijken"quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
mooie schrijven als mooi je en ponnipark en moed
Die hele zin trouwens![]()
http://forum.ea.com/uk/recentTopics/showTopicsByUser/454195.pagequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die van crespo en die van de fifa 15 beta (de 2de)?
Ik vind dit echt prachtig![]()
![]()
hebben jullie niks beters te doen net zoals ik vanochtend. hup wegwezenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/recentTopics/showTopicsByUser/454195.page
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/recentTopics/showTopicsByUser/454195.page
Kunnen we beter tegen jou zeggen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hebben jullie niks beters te doen net zoals ik vanochtend. hup wegwezen
Holy shit, ze zijn al 7 jaar samen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:33 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoi!
Mijn naam is Deborah, 23 jaar en woon in Sibculo (overijssel).
Ik heb een prachtige dochter van 1 jaar en een fantastische man (49 jaar).
WTFPedo alert.
Feyenoord Rotterdam![]()
ik heb al gewerkt vanochtendquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kunnen we beter tegen jou zeggen.![]()
wtf, dan waren ze 16 en 42(!)quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Holy shit, ze zijn al 7 jaar samen.Pedo alert.
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
zou eens een paar posts verder lezen
Van der Hoornquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
De verdediging van Ajax werd wel flink te kijken gezet gister, godver
Querida van Ginhoven dat mag je best vragen.quote:
Maar dan kan ik het best bij het begin beginnen,
Mijn moeder en ik, hebben nooit een goede relatie gehad.
Ik was altijd dwars, en als kind zijnde erg lastig (nog steeds haha)
Eric (mijn man) ken ik al vanaf mijn 4e levensjaar. Hij is namelijk getrouwd geweest met mijn moeder! Toen mijn moeder overleed, hadden we beide niemand waar we onze troost konden vinden. Kort gezegd... om niet geheel in detail te treden (wat toch niemand geloven wilt) kwam van het een het ander. Uit troost kwam het voor dat we seks hadden, en dat vond ik fijn, ondanks we niets voor elkaar voelde. Van het een kwam het ander... en hebben we 3 jaar lang uit schaamte, schuldgevoel ect onze relatie verzwegen. Totdat we er vrede mee kregen. Mijn moeder heeft namelijk altijd tegen ons gezegd, "ik wil dat je gelukkig bent" en dat zijn we! Ze had absoluut niet gewild dat we dat samen waren, maar geluk is wat telt... en dat zijn we samen.
Wat.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ben 19, woon in Katwijk aan zee, werk bij McDonalds in Noordwijk aan zee en heb vorig jaar de opleiding fastservicemedewerker afgerond en een diploma behaaldGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eric (mijn man) ken ik al vanaf mijn 4e levensjaar. Hij is namelijk getrouwd geweest met mijn moeder! Toen mijn moeder overleed, hadden we beide niemand waar we onze troost konden vinden. Kort gezegd... om niet geheel in detail te treden (wat toch niemand geloven wilt) kwam van het een het ander. Uit troost kwam het voor dat we seks hadden, en dat vond ik fijn, ondanks we niets voor elkaar voelde. Van het een kwam het ander... en hebben we 3 jaar lang uit schaamte, schuldgevoel ect onze relatie verzwegen. Totdat we er vrede mee kregen. Mijn moeder heeft namelijk altijd tegen ons gezegd, "ik wil dat je gelukkig bent" en dat zijn we! Ze had absoluut niet gewild dat we dat samen waren, maar geluk is wat telt... en dat zijn we samen.
wauwwww wtfquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Querida van Ginhoven dat mag je best vragen.
Wat.
He dropped again !1!!!!1quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel kost Crespo nu op de xbox???http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Snap er nog steeds niks van. Je wilt dat ik een trein kop maar dan later niet meer?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ghehehehequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef ThadCastle het volgende:
Die posts van Rijst op het EA Forum![]()
![]()
Kun je nagaan hoe slecht de verdedigers bij de andere pseudo-topclubs zijn.quote:
PSV, volgens de "kenners" in de VI en gisteren ook bij Studio Voetbal opeens titelkandidaat nr 1 (huh op basis van wat?), mag al blij zijn met Rekik zodat we dezelfde falende verdediging als vorig jaar kunnen opstellen i.p.v. nóg slechter te worden.![]()
quote:Lekker opvallend in de lucht gegooidquote:
edit: JA LIGEON OOK JA!http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Heb je er ook één met tetten?quote:
alvast bedankt
gr grhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Naaibekquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:55 schreef Rijst het volgende:
bedankt voor het melden he
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2910317.pageHier wel zitten bedelen om teams maar ons een keer helpen is te veel gevraagd.
Ga gewoon weg hier.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Maver24 het volgende:
beetje mijn topics belachelijk maken, heb even een report gemaakt naar een moderator. komt goedRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Maver24 het volgende:
beetje mijn topics belachelijk maken, heb even een report gemaakt naar een moderator. komt goed![]()
![]()
daar heb je ons niet voor nodig hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Maver24 het volgende:
beetje mijn topics belachelijk maken, heb even een report gemaakt naar een moderator. komt goed
Niet de coins waar tov Crespo of Kluivert.quote:
Heb je vanavond tijd? Dan kunnen we even Bergkamp en Weah traden?
Gister wel DIV1 gewonnen in mijn 2de poging. Kluivert + Crespo > Kluivert + Weah > Crespo + Weah
Weah 12 uit 16, Kluivert 70 uit 77, Crespo 27 uit 29. Not bad![]()
![]()
treiteren gr gquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:08 schreef Maver24 het volgende:
mensen zieken en trieiteren is jullie doel in het leven geloof ik. Heb je echt niks beter te doen?![]()
![]()
edit.
gr gr *![]()
![]()
Tegen wie heb je het nou? In de eerste zin heb je het over meerdere mensen en in de tweede zin spreek je over 1 persoon.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:08 schreef Maver24 het volgende:
mensen zieken en trieiteren is jullie doel in het leven geloof ik. Heb je echt niks beter te doen?![]()
beetje dom van me want heb best trek gekregen in een een fish filetquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:08 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Netjes dat je D1 weer hebt gewonnen! Ik was er na 1x winnen wel op uitgekekenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet de coins waar tov Crespo of Kluivert.
Heb je vanavond tijd? Dan kunnen we even Bergkamp en Weah traden?
Gister wel DIV1 gewonnen in mijn 2de poging. Kluivert + Crespo > Kluivert + Weah > Crespo + Weah
Weah 12 uit 16, Kluivert 70 uit 77, Crespo 27 uit 29. Not bad
Weet niet zeker of ik vanavond online ben, wil alvast vooruit werken met de studie (ik weet het, 1 september begint het pas)
Kan zijn dat ik nog wel online kom, maar beloof niks
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Is het weer zoverquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:08 schreef Maver24 het volgende:
![]()
?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is de racist weer!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Trek je niks aan van die gastenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:08 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Zijn net zoals jou te dom om te poepen.![]()
Ik denk dat ie weer voor de 100ste keer voor altijd weggaatquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Moojen sinnquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Trek je niks aan van die gasten
Zijn net zoals jou te dom om te poepen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kut kind van 31 ben je gewoonquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:08 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
Hoe was het op de zorgboerderij vanochtend, ouwe reus?![]()
Het is gewoon bloedzuiger.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ie weer voor de 100ste keer voor altijd weggaatRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Even wat Brabantse gemoedelijkheid brengen ja tochquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De pricedrop van crespo!! he's making a freefallquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
Mja tijdje hier niet geweest, wat heb ik gemist?![]()
![]()
![]()
![]()
Wilde misschien naar Feyenoord - Luhansk gaan, maar nu hebben ze de wedstrijden omgedraaid. Nu kan ik dus niet
Feyenoord Rotterdam![]()
Sluit ik me bij aanquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
Mja tijdje hier niet geweest, wat heb ik gemist?
Of denkt iedereen nu weer dat wij elkaars kloon zijn?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit dusquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:14 schreef Rijst het volgende:
toevallig hoor TT is er en mathijs ook. hmmmmmzz
Elke dag![]()
Maver is een bloedzuiger.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
Mja tijdje hier niet geweest, wat heb ik gemist?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zegt meneer-ik-vraag-altijd-om-teams-omdat-ik-zelf-niet-creatief-genoeg-ben-maar-maak-ze-toch-lekker-niet.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zit dat je dwars johquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zegt meneer-ik-vraag-altijd-om-teams-omdat-ik-zelf-niet-creatief-genoeg-ben-maar-maak-ze-toch-lekker-niet.![]()
![]()
haha shots firedquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben je wel in staat dan om dat zelf te bepalen?![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben je wel in staat dan om dat zelf te bepalen?
Elke dag![]()
Jup vind ik ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:20 schreef el-blanchito het volgende:
Is die pagina op Facebook niks voor DS2, zonder gein?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijkt mequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:20 schreef el-blanchito het volgende:
Is die pagina op Facebook niks voor DS2, zonder gein?*insert reallife foto van DS2*
Elke dag![]()
Wil jij ook eens in mijn kelder komen kijken soms?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben je wel in staat dan om dat zelf te bepalen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: