quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef TwentyFourr het volgende:
Beyerdynamicgeen Dr. Dré gebruiken
Deze boi weet. Beats by Dre. Godtier hoofdtelefoonsquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef TwentyFourr het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Deze boi weet. Beats by Dre. Godtier hoofdtelefoons
Ik ben 37. Derhalve heb ik nogal een broertje dood aan zogenaamde swag en al helemaal van kereltjes die net komen kijken en proberen stoer te doen met een teringgrafkoptelefoon die ronduit bagger is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Kwaliteit over swag prefereren_____________!
Uit je posts kan ik herleiden dat ik moet oppassen met verzuring, blijkbaar gebeurd dat qua karakter al voor je 37e.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben 37. Derhalve heb ik nogal een broertje dood aan zogenaamde swag en al helemaal van kereltjes die net komen kijken en proberen stoer te doen met een teringgrafkoptelefoon die ronduit bagger is.
De Studio Mark 2 is echt wel een kekke headphone hoor ouwe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben 37. Derhalve heb ik nogal een broertje dood aan zogenaamde swag en al helemaal van kereltjes die net komen kijken en proberen stoer te doen met een teringgrafkoptelefoon die ronduit bagger is.
Dr. Drequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef TwentyFourr het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef TwentyFourr het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |