Rosébierquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef beverton het volgende:
Ik heb zojuist een lekker rosébiertje ontdopt. Nu lekker genieten van de mooie discussies die plaats vinden onder het genot van deze zoete doch alcoholische versnapering
Ik heb 3 flessen drank binnen een meter van me staan, tequila, triple sec en whisky. Je róse biertje mag je houdenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef beverton het volgende:
Ik heb zojuist een lekker rosébiertje ontdopt. Nu lekker genieten van de mooie discussies die plaats vinden onder het genot van deze zoete doch alcoholische versnapering
Ik ben geen hommo, helaas voor jouquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Rosébier
Voor jou zouden depots opgericht moeten worden waar hommo's als jij hun ballen in mogen leveren.
Ik heb nergens voorgesteld om jou een rosébiertje te overhandigen. Aangezien je drank binnen handbereik hebt, is je klacht ongegrond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb 3 flessen drank binnen een meter van me staan, tequila, triple sec en whisky. Je róse biertje mag je houden
Ik moet morgenochtend rijexamen doen, dus ik moet welquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik heb nergens voorgesteld om jou een rosébiertje te overhandigen. Aangezien je drank binnen handbereik hebt, is je klacht ongegrond.
Niemand kent jou, dus FOK!-opquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef Seconde het volgende:
Gast, waarom maak je hier een topic over? Nu denken mensen dat ik jou ben..
In dat geval is het noodzakelijk even te minderen, maar een glaasje zou prima kunnen. Dus bij dezen: stel je niet aan en genietquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend rijexamen doen, dus ik moet wel![]()
En zie mijn hiervoor geopende topic.
Zeg dat nou niet, straks gaat hij ook nog op kleine jongetjes lopen geilen en dit publiekelijk bekend maken voor de aandacht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Niemand kent jou, dus FOK!-op
Nee, en Hugo is ook heel mannelijk of wat dacht je van een appletini? Je testosteron gehalte schiet omhoog!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ben geen hommo, helaas voor jou. Een rosébiertje op zijn tijd is niet verkeerd hoor en zelfs verfrissend
Nee, een wannabe DfHquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks gaat hij ook nog op kleine jongetjes lopen geilen en dit publiekelijk bekend maken voor de aandacht.
Sinds wanneer mag je niet gewoon drinken dat wat je lekker vindt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Nee, en Hugo is ook heel mannelijk of wat dacht je van een appletini? Je testosteron gehalte schiet omhoog!
Ik zeg niet dat je het niet mag drinken, ik zeg simpelweg dat het vrouwendrankjes zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef beverton het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet gewoon drinken dat wat je lekker vindt?
Dat mag jij vinden, maar dat is vrij kortzichtig. Er zijn zat mannen die van een rosébiertje kunnen genieten en niet homo zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet mag drinken, ik zeg simpelweg dat het vrouwendrankjes zijn
Dat zou toch juist makkelijk zijn geweest, nu zit de drank me non-stop aan te staren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Solo14 het volgende:
Het is pas een klacht, als de drank op is.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet mag drinken, ik zeg simpelweg dat het vrouwendrankjes zijn
Deze discussie weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar dat is vrij kortzichtig. Er zijn zat mannen die van een rosébiertje kunnen genieten en niet homo zijn. Net zoals dat veel lesbische vrouwen bier lekker vinden, dat maakt het ook niet meteen een pottendrankje toch?
Waarom drink je dan nog niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat zou toch juist makkelijk zijn geweest, nu zit de drank me non-stop aan te staren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |