Kan me alleen herinneren die oakheart ooit te hebben gedronken, godver wat ranzigquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Inferior wel, de rest is goed te doen. Ik ben sowieso van de bruine rum.
Laatste keer dat ik met graafmachines te maken had waren het van die mijnbouwdingen van Liebherr. 6 kuub bucket. Veel problemen mee gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die graafmachines zijn volgens mij ook helemaal niet CAT maar licentie modellen.
quote:
quote:
Ait we wachtten met smagt op jouquote:
Jij bent niet belangrijk genoeg om te haten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
nu die andere rare gast nog en de hcf haatclub is compleet
Bekijk het positief: zodra jij in een topic arriveert is de fanclub per direct compleet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
nu die andere rare gast nog en de hcf haatclub is compleet
Ja man had een ban, alles goed?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ey man veel te lang niet meer gezien
daar dacht men in een recente nachtbagger anders over.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent niet belangrijk genoeg om te haten.
Waar is de vader van die faggot met die bril om een backhand te geven?quote:
Je bent gewoon een makkelijk slachtoffer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
daar dacht men in een recente nachtbagger anders over.
Bans worden niet besproken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel goed. Met jou ook?
en ban waarvoor dan?
zijn ekte OG's jatogquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waar is de vader van die faggot met die bril om een backhand te geven?
die vind ik wel grappig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bekijk het positief: zodra jij in een topic arriveert is de fanclub per direct compleet.
Mijne zes maanden. Uiteindelijk maar anderhalve maand ofzo, maar goed.quote:
Kom ik met m'n ban van 24 uur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijne zes maanden. Uiteindelijk maar anderhalve maand ofzo, maar goed.
quote:
Sinds ik weer op FOK! ben gaat alles fout maar gaat wel lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel goed. Met jou ook?
en ban waarvoor dan?
krijgen we nu weer dat jullie elkaar's domme opmerkingen gaan quoten metquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |