Ik moest lachenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja jullie.. hahaahah xD
[ afbeelding ]
Hier moet ik wel een melding van maken zeg!quote:
hoe gaat t op school xdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hoe gaat t op school xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hoe gaat t op school xdHet is vakantie klaplip. In september begint die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grap ongegrond verklaard.
grgrEn altijd het laatste woord.
Ik ben al 3 keer wezen halen vandaag. Morgen maar 'ns beginnen met ontnuchteren. Ben al een week lam. Zo kan ik niet skaten, en m'n nieuwe vriendin gaf eergisteren een heel afkeurende blik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:05 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
In je koelkast. Voor mij geen bier op zondag.
Jouw hele account is een grap..quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is vakantie klaplip. In september begint die.
Grap ongegrond verklaard.
grgr
Hoax. Verzonnen verhaalquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben al 3 keer wezen halen vandaag. Morgen maar 'ns beginnen met ontnuchteren. Ben al een week lam. Zo kan ik niet skaten, en m'n nieuwe vriendin gaf eergisteren een heel afkeurende blik.
quote:
quote:
Story of my life.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
je was een duizendste seconde te laat denk ik
De Fok! Army's New Earth Knokploeg jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor de knokploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |