quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
What are we talking about, we don't talk about bad things. We are lovely people.
Shoot that rat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
There's a rat in my kitchen, what am I gonna do?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
There's a rat in my kitchen, what am I gonna do?
Dat hebben we ooit al eens gehadquote:
Hier is iedereen sowieso reddeloos verloren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef pullup het volgende:
Waarom is hier niet zo'n leuke topicpointer eigenlijk ?
Als het een keer werkte moet het wel weer lukken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
Ja, ik stel toch een geweldige Isa-bash voor met 2 of 3 mensen, de schuimpjes gaan uiteindelijk in de aanval en worden persoonlijk, wij zetten BDS in als lont in het kruidvat, de boel escaleert er vallen bans, wij smeren 'm zo snel mogelijk, de boel is vervolgens niet meer tot bedaren te brengen en Yvonne komt boel dicht smijten. Ik zeg strak plan of zie ik wat over het hoofd
waarom isa Bashenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
Ja, ik stel toch een geweldige Isa-bash voor met 2 of 3 mensen, de schuimpjes gaan uiteindelijk in de aanval en worden persoonlijk, wij zetten BDS in als lont in het kruidvat, de boel escaleert er vallen bans, wij smeren 'm zo snel mogelijk, de boel is vervolgens niet meer tot bedaren te brengen en Yvonne komt boel dicht smijten. Ik zeg strak plan of zie ik wat over het hoofd
Ja, waar smeren we 'm naar toe? Is er ergens een safe-house? Of is het ieder voor zich? Mag ook hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |