SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
ik vint dat die steriotyp wel beetj uit die hand loop mcnutty professorquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef McNulty het volgende:
Ik denk dat deuce nu ontploft is dames en heren
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ish goed ik heb al baard dush ik klaar foor shria
Allahu akbar
Het doet mij goed dat een simpele fipo jou zo blij kan maken bro.quote:
Maar hij woont niet meer thuis tho. Maja gaat denk ik meer om de achternaam of niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ja binnen het gezin is het sowieso overdraagbaar.
Binnen het gezin in ieder geval. Wij hebben twee pasjes maar drie mensen die er gebruik van maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
Ey ik lees net dat je basicfit pas mag geven aan wie je wilt om mee te sporten? Pak gewoon die van mijn broer dan.
inclusief allochtone spelfautquote:
dat controleren ze toch nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar hij woont niet meer thuis tho. Maja gaat denk ik meer om de achternaam of niet?
Idd gewoon pasje meenemen, niemand kijkt er naar. Zit 9 van de 10 keer niet eens iemand bij de balie.quote:
Ja hij sport daar, nog niet lang tho.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Binnen het gezin in ieder geval. Wij hebben twee pasjes maar drie mensen die er gebruik van maken.
Dus je broer sport al bij basicfit? Misschien ken ik hem wel.
Als jij een pasje door die gleuf rukt(haha ja tog) vinden ze het goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar hij woont niet meer thuis tho. Maja gaat denk ik meer om de achternaam of niet?
heb je een foto van hoe die chick ongeveer uit ziet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd gewoon pasje meenemen, niemand kijkt er naar. Zit 9 van de 10 keer niet eens iemand bij de balie.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als jij een pasje door die gleuf rukt(haha ja tog) vinden ze het goed.
U wot?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja hij sport daar, nog niet lang tho.
Kapot awkward als je hem kentVooral omdat ik over je zwaard heb gepraat.
Haha ja, die 16 jarige jongetjes die denken dat ze alles mogen zeggen omdat zij een piemel hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Vooral die jonge Marokkaantjes.Ja, ik ga denk ik tip van Deuce opvolgen om vroeg te trainen en anders ga ik wel in de avond met mijn broer.
![]()
Draag je ook hoofddoek?
Mannen zijn ook de baas, vrouwmensch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha ja, die 16 jarige jongetjes die denken dat ze alles mogen zeggen omdat zij een piemel hebben.
Nope, geen hoofddoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |