Wie?quote:
Huh? Ik? Wat heb ik gezegd?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou, na die bemoedigende woorden van DF ga ik denk maar nooit mee doen aan een filmquiz...
Ik had ook niet verwacht dat ie zo goed zou zijn.quote:
De enige verwachtingen die ik had waren doordat iedereen 'm leuk vond, dus ik had ook wel goede verwachtingen. Maar ik ken mezelf, dat kan nog wel eens tegenvallen. Deze keer gelukkig nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ie zo goed zou zijn.
De film zit tjokvol met verwijzingen. Ik vond Batman ook erg grappigquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
De enige verwachtingen die ik had waren doordat iedereen 'm leuk vond, dus ik had ook wel goede verwachtingen. Maar ik ken mezelf, dat kan nog wel eens tegenvallen. Deze keer gelukkig niet.
En volgens mij zat er een Dude, Where's My Car verwijzing in
quote:
Ditquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Onverslaanbaar team![]()
Met alle respect voor Hornage en Victor, we bakten er eigenlijk niets van toen we meededen aan een serieuze filmquizEn ik ben er van overtuigd dat we ons best hebben gedaan
Ja batman was leukquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De film zit tjokvol met verwijzingen. Ik vond Batman ook erg grappig
Ben wel benieuwd welke animaties jij dan leuk vind.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef picodealion het volgende:
Er zijn wel animaties die ik leuk vind. Niet veel, maar ze bestaan.
Aladdin, Lion King, Alice in Wonderland (de disney dus), Robin Hood, Shrek 1-3, Toy Story 1-3, Finding Nemo, Incredibles, Monsters Inc, Spongebob, Wall-E, euh. vast nog wel een aantal die ik vergeet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke animaties jij dan leuk vind.
Hoe weet jij dat nou?quote:
Zit geen anime bij, vind je die dan helemaal niet leuk of heb je daar niet veel van gezien?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Aladdin, Lion King, Alice in Wonderland (de disney dus), Robin Hood, Shrek 1-3, Toy Story 1-3, Finding Nemo, Incredibles, Monsters Inc, Spongebob, Wall-E, euh. vast nog wel een aantal die ik vergeet.
Een aantal is ook wel jeugdsentiment, maar de computeranimaties (op Toy Story 1 na) heb ik uiteraard pas gezien toen ik allang geen jeugd meer was.
Dat was FireFox1 schatjequote:
Kijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
Ik heb heel weinig anime gezien, wat ik me zo kan herinneren waren Howl's Moving Castle, Akira (beide extreem kut) en Spirited Away (acceptabel maar niet leuk genoeg om meer van te zien).
En af en toe flarden van series die vrienden van me keken. Neon Genesis Evangelion en Furi Kuri onder andere. Vond ik ook verschrikkelijk.
Legend of the overfiend.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
Ik heb heel weinig anime gezien, wat ik me zo kan herinneren waren Howl's Moving Castle, Akira (beide extreem kut) en Spirited Away (acceptabel maar niet leuk genoeg om meer van te zien).
En af en toe flarden van series die vrienden van me keken. Neon Genesis Evangelion en Furi Kuri onder andere. Vond ik ook verschrikkelijk.
Die en Grave of the Fireflies staan nog op mijn lijst om tenminste eens te proberen.quote:
Dat zegt echt iedereen. Geloof er geen flikker meer van.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:51 schreef drakin het volgende:
Ah duidelijk, denk dat je in de verkeerde hoek anime hebt gezien.
Jij gaat deze anime wel waarderen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die en Grave of the Fireflies staan nog op mijn lijst om tenminste eens te proberen.
[..]
Dat zegt echt iedereen. Geloof er geen flikker meer van.
Eerst zien dan geloven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |