abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143276857


quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts...
Ze smelten de kazen!
pi_143276869
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:

[..]

zaten er goede/leuke verassingen tussen? :o
Net zoveel als teleurstellingen :P

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Buiten dat hij vaak veranderd, ik vind er gewoon films in staan die het niet waard zijn of die ik gewoon nooit wil kijken. Goodfella's, the good the bad and the ugly...
Stil dyon
pi_143276885
komt omdat ik Amadeus weer heb gezien deze week, geweldige film _O_
staat ook in de top 250
Ze smelten de kazen!
pi_143276896
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:00 schreef Sands het volgende:

Stil dyon
;(
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_143276939
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
komt omdat ik Amadeus weer heb gezien deze week, geweldige film _O_
staat ook in de top 250
Amadeus was wel een mooie verrassing ja
pi_143277042
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:29 schreef wyccie het volgende:
Misschien is het 'hoedenspel' wel het spel dat ik ken als 'Slabakken' of 'Who's the man?'.
Personages op een papiertje waarbij je die in drie rondes moet beschrijven, uitbeelden en in 1 woord moet omschrijven?
Dat is inderdaad het hoedenspel. Altijd erg leuk als je met genoeg man bent, en vooral als er al wat drank in zit. Wij doen overigens niet alleen personen. Gisteren moest er onder andere 'watersnoodramp' en 'rijksvoorlichtingsdienst' worden uitgebeeld _O-.
pi_143277103
quote:
Geweldig, nu wil ik hem ook zien
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_143277105
quote:
Maar er staan ook veel hele oude films in de top 250, en niet iedereen kan die waarderen.
pi_143277121
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
komt omdat ik Amadeus weer heb gezien deze week, geweldige film _O_
staat ook in de top 250
Dat was inderdaad wel een aangename verrassing. Ik heb op het moment nog 82 films te gaan, maar er zitten er een boel bij waar ik echt geen behoefte aan heb. Moet wel zeggen dat met het proberen zoveel mogelijk films te zien uit die lijst ik een aantal pareltjes heb gevonden die ik anders nooit had gezien.
pi_143277300
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:07 schreef picodealion het volgende:

[..]

Dat was inderdaad wel een aangename verrassing. Ik heb op het moment nog 82 films te gaan, maar er zitten er een boel bij waar ik echt geen behoefte aan heb. Moet wel zeggen dat met het proberen zoveel mogelijk films te zien uit die lijst ik een aantal pareltjes heb gevonden die ik anders nooit had gezien.
Welke hoef je echt niet te zien?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_143277331
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:07 schreef Sands het volgende:

[..]

Maar er staan ook veel hele oude films in de top 250, en niet iedereen kan die waarderen.
Ik ben een aantal keer flink positief verrast door oude films, in die zin vind ik het wel een aanrader om eens een aantal top250 films te kijken die je anders nooit zou kiezen. Begin bv met de top 50, zitten echt wel een paar pareltjes tussen ^O^
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143277380
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Welke hoef je echt niet te zien?
Sands gaat me nu echt haten, maar in het kort alle animé en alles van voor de jaren 60 heb ik weinig behoefte aan.
pi_143277449
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef picodealion het volgende:

[..]

Sands gaat me nu echt haten, maar in het kort alle animé en alles van voor de jaren 60 heb ik weinig behoefte aan.
12 angry men en to kill a mockingbird. Twee films die ik nooit gekeken zou hebben zonder de IMDB top250 en twee pareltjes!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143277500
Zijn er hier mensen die die 3 colour films hebben gekeken? Ik heb (omdat hij in de lijst staat) geprobeerd roug te kijken... en vond het verschrikkelijk...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_143277525
12 Angry Men was erg goed inderdaad, die ander zal ik dan eens een poging geven.

Overigens afgelopen week Wolf of Wall Street gezien. Ik snap niet wat daar nou zo geweldig aan was, maar ik ben dan ook nooit echt een Scorcese liefhebber geweest. Vond er vrij weinig aan.
pi_143277556
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Zijn er hier mensen die die 3 colour films hebben gekeken? Ik heb (omdat hij in de lijst staat) geprobeerd roug te kijken... en vond het verschrikkelijk...
Ik vond ze alledrie mooi, maar Bleu het mooist. Die heb ik een 9 gegeven geloof ik.

Maar als je Rouge echt kut vond zou ik de andere twee ook overslaan.
pi_143277568
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef picodealion het volgende:

[..]

Sands gaat me nu echt haten, maar in het kort alle animé en alles van voor de jaren 60 heb ik weinig behoefte aan.
Sterf, maar nee iedereen mag zijn eigen mening hebben maar om alles voor de jaren 60 en alle anime en animatie over een kam te scheren is ook niet goed.
pi_143277577
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef picodealion het volgende:
12 Angry Men was erg goed inderdaad, die ander zal ik dan eens een poging geven.

Overigens afgelopen week Wolf of Wall Street gezien. Ik snap niet wat daar nou zo geweldig aan was, maar ik ben dan ook nooit echt een Scorcese liefhebber geweest. Vond er vrij weinig aan.
+1
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143277606
Ik ga nu in ieder geval Chef kijken :D
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_143277674
Ik zit inmiddels in seizoen 5 van The Office 8-)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143277701
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Sands het volgende:

[..]

Sterf, maar nee iedereen mag zijn eigen mening hebben maar om alles voor de jaren 60 en alle anime en animatie over een kam te scheren is ook niet goed.
Er is een verschil tussen 'alles over een kam scheren' en uit ervaring weten dat ik ze waarschijnlijk niet kan waarderen, omdat ik gewoon letterlijk 0 animé's en 0 films van voor de jaren 60 in mijn favorites heb staan.

Ik geef ze nog steeds een kans zo nu en dan, maar steeds minder vaak. Als ik een grote kans verwacht dat ik een film niet leuk vind heb ik ook minder gauw de neiging hem alsnog te proberen.
pi_143277757
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef picodealion het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen 'alles over een kam scheren' en uit ervaring weten dat ik ze waarschijnlijk niet kan waarderen, omdat ik gewoon letterlijk 0 animé's en 0 films van voor de jaren 60 in mijn favorites heb staan.

Ik geef ze nog steeds een kans zo nu en dan, maar steeds minder vaak. Als ik een grote kans verwacht dat ik een film niet leuk vind heb ik ook minder gauw de neiging hem alsnog te proberen.
Seven Samurai (1954) - IMDb
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143277780
Waarom vindt men 12 Angry Men toch zo goed? Ik kan me voorstellen dat het destijds meer zeggingskracht had, maar ik vond het nogal een zeurfilm met geforceerde acteurs.
pi_143277786
quote:
Vond ik verschrikkelijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')