Niet eens aan TS?quote:
ok rip in vrede tsquote:
je moet niks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:03 schreef Systeembeheerder het volgende:
Ik Eet Vaak Ongezond Voedsel
Maar wauw zojuist een hele drukkende pijn op mijn borst.
Zweet staat nu nog op me rug.
ik woon alleen , moet ik iemand bellen?
klacht; zwak hart
Sorry maar ik zie er zo uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Vreet koolhydraten, weinig vet, zuip veel water en ga rennen dikke.
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:11 schreef Systeembeheerder het volgende:
Update 20.10
Ik leef nog , wacht even of het nog een keer gebeurd en anders een biertje opentrekken.
[..]
Sorry maar ik zie er zo uit.
[ afbeelding ]
eet alleen wel veel vet en heb net een week lang gezopen .... feestweek.
Week lang zuipen zal wel je alvleesklier wezen dan die vind dat niet zo prettig. Trekt naar je borst en armen en kaken. Moet je vaker doen als je diabetes wil kweken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:11 schreef Systeembeheerder het volgende:
Update 20.10
Ik leef nog , wacht even of het nog een keer gebeurd en anders een biertje opentrekken.
[..]
[ afbeelding ]
TS aint got no ballsquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:11 schreef Systeembeheerder het volgende:
Update 20.10
[..]
[ afbeelding ]
Ja duhhhhquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Iemand bellen? Nee joh is niet nodig. Het hier vermelden is al voldoende
Klopt, heb daar zelf ook weleens last van. Bij een hartaanval schijn je wel meer te voelen dan alleen dat. Kaak, schouders, armen en nek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Drukkende pijn op de borstkas klinkt/voelt volgens mij vaak veel erger dan het is.
5 euro? Op je muil gauwwwquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
ik zal voor je bidden
kost je wel 5 euro
Ben je ook te zwaar? Of dat niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:03 schreef Systeembeheerder het volgende:
Ik Eet Vaak Ongezond Voedsel
Maar wauw zojuist een hele drukkende pijn op mijn borst.
Zweet staat nu nog op me rug.
ik woon alleen , moet ik iemand bellen?
klacht; zwak hart
Fatshamer!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:41 schreef MichaelScott het volgende:
Eet nog een paar hamburgers, vetje.
Geverifieerd aseksueel Vquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |