oude winterquote:
Zelf ben je dus ook niet tevreden met het weer op een bepaald momentquote:Ieder halverwege de zomer kijk ik al uit naar de winter en ieder halverwege de winter kijk ik weer uit naar de zomer.
Dat is uitkijk naar iets anders wil niet automatisch zeggen dat het op dit moment kut is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:51 schreef OOST het volgende:
[..]
Zelf ben je dus ook niet tevreden met het weer op een bepaald moment
Nee hoor. Ik zeik over de mensen die zeiken over het weer. Niet het weer zelf. Ik probeer juist aan te geven dat we minder moeten zeiken over het weerquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:51 schreef Paardlants het volgende:
Je zeikt nu zelf toch ook over het weer of niet dan?
De herfst vind ik maar kut altijd, de winter is wel chill, lekker warm chocomelletje enzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dat is uitkijk naar iets anders wil niet automatisch zeggen dat het op dit moment kut is.
Ben blij met de zomer zoals het is, maar kijk alweer uit naar wat afwisseling
Mag ik zeiken als ik door de regen heen moet om boodschappen te doen en groente te halen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zeik over de mensen die zeiken over het weer. Niet het weer zelf. Ik probeer juist aan te geven dat we minder moeten zeiken over het weer
Als ik geniet van het moment dan kijk ik niet uit naar een ander moment.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dat is uitkijk naar iets anders wil niet automatisch zeggen dat het op dit moment kut is.
Ben blij met de zomer zoals het is, maar kijk alweer uit naar wat afwisseling
Ik moet zeggen dat herfst wel mij minst favoriete is, maar ook dat heeft zijn charme.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:56 schreef Paardlants het volgende:
[..]
De herfst vind ik maar kut altijd, de winter is wel chill, lekker warm chocomelletje enzo
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Zomers zijn heel afwisselend, soms mooi en warm maar ook veel regen. 'Herfstig weer' houdt in ~10-18C en regen, Nederlandse winters zijn ook niet echt om naar huis over te schrijven. Af en toe een paar dagen achter elkaar sneeuw en dan begint alles te smelten en ligt het hele verkeer/openbare vervoer in alle drab van dien, om nog maar niet te spreken over de lentes. Soms krijg je zo'n lekkere, zonnige week in april en daarna is het weer helemaal kut.quote:Mooie zomer, herfstig weer, koude winter in combinatie met sneeuw en een onvoorspelbare lente
Je mag zeiken dat je geen auto hebt om je droog naar de supermarkt te vervoeren, maar niet omdat het regent. Dat is wel een beetje tegen de regelsquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:56 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Mag ik zeiken als ik door de regen heen moet om boodschappen te doen en groente te halen?
haha ok danquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Je mag zeiken dat je geen auto hebt om je droog naar de supermarkt te vervoeren, maar niet omdat het regent. Dat is wel een beetje tegen de regels
Over het algemeen bedoel ik. We hebben de laatste paar jaar imo redelijk constante weertypes gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Zomers zijn heel afwisselend, soms mooi en warm maar ook veel regen. 'Herfstig weer' houdt in ~10-18C en regen, Nederlandse winters zijn ook niet echt om naar huis over te schrijven. Af en toe een paar dagen achter elkaar sneeuw en dan begint alles te smelten en ligt het hele verkeer/openbare vervoer in alle drab van dien, om nog maar niet te spreken over de lentes. Soms krijg je zo'n lekkere, zonnige week in april en daarna is het weer helemaal kut.
Dat dan weer wel. Kan me niet herinneren dat ik dit jaar heb geklaagd over het weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Over het algemeen bedoel ik. We hebben de laatste paar jaar imo redelijk constante weertypes gehad.
Dat bedoel ik dus. Er is valt eigenlijk weinig te klagen over het weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:06 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Kan me niet herinneren dat ik dit jaar heb geklaagd over het weer.
quote:
niet-autistenquote:
Wat doe je dan op FOK!quote:
Poging doen om Fok-autisten wat verstand bij te brengen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:50 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Wat doe je dan op FOK!
Het is FOK!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Poging doen om Fok-autisten wat verstand bij te brengen.
Moet je nagaan hoe erg het met de rest gesteld isquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:53 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Het is FOK!. En dat komt ons 'verstand bijbrengen'
Sommigen zijn er inderdaad slecht aan toe, maar dat wordt gelukkig ruimschoots gecompenseerd door genieën zoals ik. Laat dat 'verstand bijbrengen dus maar aan mij over.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg het met de rest gesteld is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |