Wat kan je doen dan? Bommen gooien werkt nu niet. Gewoon afwachten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef Haniball het volgende:
Er wordt geschoten in Greenzone. Amerikanen zijn tot nu nog stil... wtf? Heeft Amerika geen personeel daar zitten?
Lees gewoon dit topic... Andersom dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef scarymovie123 het volgende:
maar euh wordt maliki afgezet ofzo?
De bemoeienis van VS is uit eigenlang, wat die eigenbelang exact is weet niemand.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Serieus , had ik hier niet eerst gelezen dat de reden waarom de vs zich er mee ging bemoeien het Amerikaanse personeel/burgers was ?
Maar het is wel zo dat Obama dit heeft gezegd toch ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De bemoeienis van VS is uit eigenlang, wat die eigenbelang exact is weet niemand.
Maar ik mag dit niet zeggen, want dan hoop ik dat die mensen op die berg dood gaan ofzoooo....
Al hun personeel en burgers naar Amerika terugbrengen is goedkoper dan 1 bom die ze nu gebruiken. Het was gewoon een reden om de Amerikaanse mensen simpel over te halen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Serieus , had ik hier niet eerst gelezen dat de reden waarom de vs zich er mee ging bemoeien het Amerikaanse personeel/burgers was ?
Obama wilt geen Benghazi part 2.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
twitter:abdullahawez twitterde op zondag 10-08-2014 om 23:58:59Breaking: a source that I couldn't confirm tell me a huge number of Peshmargas have killed in Jalawla and Pesh has lost control of the town. reageer retweet
Mijn god.twitter:abdullahawez twitterde op maandag 11-08-2014 om 00:07:58Breaking: Peshmarga loses Jalawla to #ISIS after heavy clashes for hours. #Kurdistan reageer retweet
hoe doet isis dit wtf hebben ze allemaal? ze hebben toch geen abraham tanks gepakt ofzo of hebben ze helikopters?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:abdullahawez twitterde op zondag 10-08-2014 om 23:58:59Breaking: a source that I couldn't confirm tell me a huge number of Peshmargas have killed in Jalawla and Pesh has lost control of the town. reageer retweet
Mijn god.twitter:abdullahawez twitterde op maandag 11-08-2014 om 00:07:58Breaking: Peshmarga loses Jalawla to #ISIS after heavy clashes for hours. #Kurdistan reageer retweet
Wow, ISIS....quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Intellectueel het volgende:
Maar wie gaat de is dan tegen houden ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al hun personeel en burgers naar Amerika terugbrengen is goedkoper dan 1 bom die ze nu gebruiken. Het was gewoon een reden om de Amerikaanse mensen simpel over te halen.
twitter:HayderSH twitterde op maandag 11-08-2014 om 00:10:15In arabic, Maliki's speech http://t.co/lbUx1TqDa2 #Iraq reageer retweet
Ik twijfel steeds meer aan hem. Want dit was namelijk eerder getweet:quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Intellectueel het volgende:
Jij bent echt een blinde supporterquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Peunage het volgende:
Er word constant geschoten in Baghdad, iemand zegt op Twitter dat het Maliki is en iedereen gelooft het
ISIS loopt met kogelvrije vesten, rijdt in gepanserde wagens en tanks.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:25 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
hoe doet isis dit wtf hebben ze allemaal? ze hebben toch geen abraham tanks gepakt ofzo of hebben ze helikopters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |