SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ibra zat al weer bijna op 3Mquote:als je coins goed had geinvesteerd vandaag was je rijk geworden
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Prijzen op de playstation zijn echt wazig. Xbox prijzen blijven maar zakken en playstation prijzen stijgen weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ibra zat al weer bijna op 3Mals je coins goed had geinvesteerd vandaag was je rijk geworden
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij speelt wel goedquote:Ik zou hem houden
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
waarom zouden prijzen moeten zakken. kijk naar wieisboos wel eindelijk een TOTS uit een pack, is hij nog niet eens 20K waardquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Prijzen op de playstation zijn echt wazig. Xbox prijzen blijven maar zakken en playstation prijzen stijgen weer.![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
mijn team was vanmorgen 3,8 miljoen waard en nu 2,8 miljoenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zouden prijzen moeten zakken. kijk naar wieisboos wel eindelijk een TOTS uit een pack, is hij nog niet eens 20K waard![]()
![]()
Maver heb je Kluivert nou gekocht?Van mij 23+ naar 17quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:20 schreef appelen het volgende:
[..]
mijn team was vanmorgen 3,8 miljoen waard en nu 2,8 miljoen![]()
komen nog een stuk meerquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dit? Bijna alleen maar gele kaarten in de samenvatting.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nieuw recordquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dit? Bijna alleen maar gele kaarten in de samenvatting.![]()
ripquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
Maver heb je Kluivert nou gekocht?
[..]
Van mij 23+ naar 17![]()
nounounouquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat die Clasie zijn been eens breekt wat een hond zeg![]()
Als Fraser in deze tijd speelde had hij geen ene wedstrijf afgemaakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
talent die ondaan of wat?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
AS Henry in mijn 50k pack
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:snel contract verscheuren
gewoon perongeluk in de openhaard gooien ofzo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
iemand die weet wat hulk doet op PS futbin heeft m niet in de lijst staan.
Mooie pull tim
#FreeTrapz![]()
4k ofzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie pull timRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hoopte nog dat ie 20 ofzo op zou brengenquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]snel contract verscheuren
gewoon perongeluk in de openhaard gooien ofzoecht een faalhaas maar hij praat wel beter Nederlands dan Depay.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja maar nu speel ik hieroquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:37 schreef Zhano het volgende:
uh ja die antwoord ga ik oh kut ja nou ja die antwoord ga ik niet beantwoorden'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wat heeft dat futbin weinig spelers op z'n site staan zeg Real Rodriguez ook al niet
#FreeTrapz![]()
Ja, echt heel kut. Soms moet ik dan helemaal op de markt zelf een speler intikken. En dan nog de laagste BIN opzoeken. Vermoeiende toestanden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:38 schreef FCsuarez het volgende:
wat heeft dat futbin weinig spelers op z'n site staan zeg Real Rodriguez ook al niet![]()
staat er op hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:38 schreef FCsuarez het volgende:
wat heeft dat futbin weinig spelers op z'n site staan zeg Real Rodriguez ook al niet
http://futbin.com/player/57042/james-rodr%C3%ADguez![]()
ja en dan kan je weer niet op de app omdat je de webapp open hebt staan. pffffquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, echt heel kut. Soms moet ik dan helemaal op de markt zelf een speler intikken. En dan nog de laagste BIN opzoeken. Vermoeiende toestanden.
maar goed 3 packs verder. Hulk Rodriguez en Cavani.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
als je onder james zoekt wel zie ik nuquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:43 schreef appelen het volgende:
[..]
staat er op hoor
http://futbin.com/player/57042/james-rodr%C3%ADguezonder rodriguez niet
pauper site.
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je onder james zoekt wel zie ik nuonder rodriguez niet
pauper site.
![]()
![]()
lamaquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie pull tim![]()
http://futbin.com/player/6038/hulkquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je onder james zoekt wel zie ik nuonder rodriguez niet
pauper site.
op givanildo![]()
![]()
die antwoord ga ik niet beantwoordenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:53 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)patria-demo-ingekort![]()
![]()
Sorry, zie het nu pas. Ff potje afmaken daarna kan het welquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bentekequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:57 schreef wieisboos het volgende:
Wie zal ik er naast zetten? Elke PL spits kan. Budget een miljoen of 1,3
[ afbeelding ]![]()
Dzekoquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:57 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat is daarquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:53 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)patria-demo-ingekortaan?
Agueroquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:57 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]baas eerste klas.
geen idee wat ik ervan moet vindenquote:check die playlists die spotify maakt, zijn ook altijd wel chill. onder 'bladeren'quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:56 schreef Zhano het volgende:
Gooi eens wat chille spotify playlists deze kant op'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
welke consolequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:02 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr
ook al geen fuck waard.![]()
![]()
100x dezelfde top100 in verschillende lijstenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee wat ik ervan moet vinden
[..]
check die playlists die spotify maakt, zijn ook altijd wel chill. onder 'bladeren'![]()
![]()
dacht idd dat hij nog wel iets duurder zou zijn. bewaar m nog wel even een tijdje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:05 schreef appelen het volgende:
[..]
* appelen doet een poging tot krijgen
EDIT: 84k koop hem zelf welPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zakt toch allemaal na die cup?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht idd dat hij nog wel iets duurder zou zijn. bewaar m nog wel even een tijdje.![]()
Mensen die pro-ISIS zijn moeten lekker eens naar hun ideale kalifaat gaan ipv veilig in Nederland zitten. Sowieso een groepering aanbidden die onschuldige mensen ombrengt is al te triest voor woorden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee wat ik ervan moet vinden
[..]
check die playlists die spotify maakt, zijn ook altijd wel chill. onder 'bladeren'
Hun landje ligt nu in de Schilderwijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mensen die pro-ISIS zijn moeten lekker eens naar hun ideale kalifaat gaan ipv veilig in Nederland zitten. Sowieso een groepering aanbidden die onschuldige mensen ombrengt is al te triest voor woorden.![]()
![]()
haha ja dat sowiesoquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mensen die pro-ISIS zijn moeten lekker eens naar hun ideale kalifaat gaan ipv veilig in Nederland zitten. Sowieso een groepering aanbidden die onschuldige mensen ombrengt is al te triest voor woorden.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ze moeten de mariniers daar eens naar binnen sturen en het eens schoonvegen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Hun landje ligt nu in de Schilderwijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou hem houden want hij speelt goed heb ik gehoordquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:14 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr
ook al geen fuck waard.![]()
heb donovan al om er voor te zettenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zou hem houden want hij speelt goed heb ik gehoordnog even een 3e link scoren.
#FreeTrapz![]()
Jovetic of Suarez zou ik doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:57 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Filmpje van?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
21K zou ik m voor houdenquote:best goede stats.
#FreeTrapz![]()
Wat kosten Martins en Henry AS?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen omdaat jij het bent![]()
Kloppen ze ook?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
als ik martins zoek kom ik op 50Kquote:
#FreeTrapz![]()
Goede speler die martinsquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen omdaat jij het bentFeyenoord Rotterdam![]()
invite me maar ik ben ready over 5 minquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef Rijst het volgende:
hey wieisboos als je team af is wil ik weer potjes spelen![]()
okay ik maak je kapootquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
invite me maar ik ben ready over 5 min![]()
En Ibra weer 2.75 miljoen, miljoen minder. Op Suarez ook al 1.5 miljoen. Ik kan binnenkort naar het armenhuis![]()
![]()
een wijs man zei ooit tegen mij, verkoop niet uit paniek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:56 schreef Toefjes het volgende:
En Ibra weer 2.75 miljoen, miljoen minder. Op Suarez ook al 1.5 miljoen. Ik kan binnenkort naar het armenhuisPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik voel je broeder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:56 schreef Toefjes het volgende:
En Ibra weer 2.75 miljoen, miljoen minder. Op Suarez ook al 1.5 miljoen. Ik kan binnenkort naar het armenhuisRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies. Uit paniek moet je kopen. Coins. Gewoon je verlies terug kopenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een wijs man zei ooit tegen mij, verkoop niet uit paniek.![]()
![]()
Het hele jaar geen enkele IF of TOTS krijgen in packs en dan ineens een IF en TOTS in 1 pack![]()
En nog steeds 100k verlies op die 3 50k packs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
coins zijn duurquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Uit paniek moet je kopen. Coins. Gewoon je verlies terug kopenal 2 AS gepacked vandaag, rich motherfuuuuuucker
#FreeTrapz![]()
De prijs bij VIP is nu 9 euro voor een miljoen. Was 2 dagen geleden nog 12 euro. Dus goedkopere coins zou betekenen dat de prijzen weer omhoog moeten gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
coins zijn duural 2 AS gepacked vandaag, rich motherfuuuuuucker
![]()
mooi stukje FUT ecomonie gebaseerd op coins prijzen hierquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De prijs bij VIP is nu 9 euro voor een miljoen. Was 2 dagen geleden nog 12 euro. Dus goedkopere coins zou betekenen dat de prijzen weer omhoog moeten gaan.geniaal als die gasten zelf dus ook gewoon goedkoop inkopen en duur verkopen
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef Freire het volgende:
3-0 verliezen in een penaltyserie tegen Tim
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe heb je het verder afgemaakt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:57 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ik gok if suarezquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe heb je het verder afgemaakt?![]()
1.4mquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Maver24 het volgende:
holy shit. ik weet al wat ik ga doen met me coins89 Neymar halen
. die is nu 1.5m
maar
zelfs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe heb je het verder afgemaakt?![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Maver24 het volgende:
BOOYAKA. Ik shizzle even een 89 Neymar voor 1.2m BIN. hij stond gewoon 5 sec op de markt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
inb4 posts morgen dat hij nog maar 800K is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Maver24 het volgende:
BOOYAKA. Ik shizzle even een 89 Neymar voor 1.2m BIN. hij stond gewoon 5 sec op de markt.
![]()
![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
Goedkoopste BIN op de markt is 1.65mquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
inb4 posts morgen dat hij nog maar 800K is.ik haal hem even voor 450k goedkoper binnen
![]()
Wat deed je met Neymar?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt fantastischquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Goedkoopste BIN op de markt is 1.65mik haal hem even voor 450k goedkoper binnen
![]()
Net toevallig, maar 1 minuut voor jouw post was er eentje voor 1.4 braddah. Maar die shizzelde iemand anders al opquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Goedkoopste BIN op de markt is 1.65mik haal hem even voor 450k goedkoper binnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:
Al vond ik Coleman maar matigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja joh was er ook 1tje voor 1.4m? dan nog heb ik hem voor veel goedkoper dan de restquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net toevallig, maar 1 minuut voor jouw post was er eentje voor 1.4 braddah. Maar die shizzelde iemand anders al op![]()
![]()
![]()
Ik heb net MOTM Suarez gekocht voor 1.3m. Ben erg tevreden over Jovetic, maar toch maar eens proberen. DIt jaar nog niet met Suarez gespeeld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op je oude dag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef Fuszy het volgende:
Toch wel mooi dat je zo op kan gaan in dit spel.![]()
Daar heb ik vandaag ook nog even wat winst op gemaakt. Vanmiddag was hij zeer goedkoop en stond er volgens futbin er ééntje op voor 1,59m. ik meteen gaan zoeken en hij stond bij nog 3 dagen te gaan. Uurtje geleden verkocht voor 1,9mquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef ThadCastle het volgende:
Waar is de Kluivert-love heen gegaan?![]()
Antonia
Maar wat een goal van De Sa zeg![]()
BOOYAKA
[ Bericht 1% gewijzigd door Reemi op 10-08-2014 21:51:55 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Pff die kinderen zagen hun ouders voor hun ogen te pletter vallenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
http://nos.nl/artikel/684964-gruwelijke-selfie-op-klif.html
wauw. mavers gonna maver![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pff die kinderen zagen hun ouders voor hun ogen te pletter vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te vroeg?![]()
Zo, Ibra verkocht, SIF Aguero is binnen en 86 Sanchez volgt. SIF Aguero was 3 miljoen, nu 2. Sanchez was 700K, goedkoopste BIN nu 600K. Dus eigenlijk is dit niet eens zo'n slechte ontwikkeling.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aar_de_overkant.html Deze man: http://wefut.com/en/player/5616![]()
Prima debuut ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aar_de_overkant.html Deze man: http://wefut.com/en/player/5616![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aar_de_overkant.html Deze man: http://wefut.com/en/player/5616
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kijk dat soort troep nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef Zhano het volgende:
GODVER NIEMAND ZEGD OOK EFFE DAT UNDECOVER IN NEDELRAND OP TV IS MAVER WAT HEBBIK NOU AAN JOUW!!!![]()
Over 2 uur is jullie mam op TV.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Haha grapje.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
En Neymar?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef Maver24 het volgende:
Rui Costa ook maar gehaald. Wie kan mij een leuk teampje verzinnen met Rui Costa en Suker![]()
thats what she saidquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die gaat er niet inpassen dan denk ik
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sowieso, woensdag afgesproken om dat en tv te verplaatsenquote:
Bij jou past zelfs een olifant.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die gaat er niet inpassen dan denk ikOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat is dit?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso, woensdag afgesproken om dat en tv te verplaatsen![]()
![]()
En dan over een maand of 3-4 ga je zelf ook?
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gr gr![]()
dan moet ik er alweer bijna uit, dus hoop iets eerderquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat is dit?![]()
![]()
En dan over een maand of 3-4 ga je zelf ook?
quote:
Zo dus.
Ik vond hem goed maar je moet geen pacemonster verwachten. Zijn schoten
Ik hoop dat Corona niet een 2e Pappa wordt dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]Corono lijkt me wel tof (ook voor FUT) maar die Schilder hoef ik hier echt niet te zien
![]()
![]()
Nee, zo erg kan ie niet zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Corona niet een 2e Pappa wordt dan.![]()
![]()
er valt zeker geen 451 te maken met Rui Costa en Suker want ik vind dat een fijne formatiequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus.
Ik vond hem goed maar je moet geen pacemonster verwachten. Zijn schoten![]()
www.wefut.comquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
er valt zeker geen 451 te maken met Rui Costa en Suker want ik vind dat een fijne formatie![]()
www.futhead.comquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
er valt zeker geen 451 te maken met Rui Costa en Suker want ik vind dat een fijne formatie'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
www.futwiz.comquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
er valt zeker geen 451 te maken met Rui Costa en Suker want ik vind dat een fijne formatie![]()
www.webcamsletjes.nlquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
er valt zeker geen 451 te maken met Rui Costa en Suker want ik vind dat een fijne formatieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zhano gaat altijd net te ver. Walgelijk mannetje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik zou graag kimm1 willen combineren met sarayastars.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou heb ik het weer gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Zhano gaat altijd net te ver. Walgelijk mannetje.![]()
![]()
Niet liever Magichands?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zou graag kimm1 willen combineren met sarayastars.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Zhano gaat altijd net te ver. Walgelijk mannetje.
kutventquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DOE NOU NIEHIET!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
90k winst op een Crespo, dat vraagt om een 50k pakket.
Let's goOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon Konko RB dan jongeuhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij maakt hem toch nietquote:of hij komt met een ander team aangekakt.
Hij verkoopt iedereen weer iddquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij maakt hem toch nietof hij komt met een ander team aangekakt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die Turtles bij die eerste live action film zagen er nog beter uitquote:
Die trailer is ook weer zo standaard..Of het nou Battleship, Transformers of Turtles is..al die actie is hetzelfde en zelfs de geluidjes recyclen ze steeds. Michael Bay
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme Maver! Ik voel me bedrogen..quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2910208.page
Zo horen ze er ook uit te zien. Bol en vriendelijk ^______^quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Turtles bij die eerste live action film zagen er nog beter uit
[ afbeelding ]
Die trailer is ook weer zo standaard..Of het nou Battleship, Transformers of Turtles is..al die actie is hetzelfde en zelfs de geluidjes recyclen ze steeds. Michael Bay![]()
daar ook weer iemand voor jan lul een team laten makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godverdomme Maver! Ik voel me bedrogen..
[ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Preciesquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo horen ze er ook uit te zien. Bol en vriendelijk ^______^
Vroeger de turtles naspelen met mijn Donatello oogmasker en Turtles periscoop.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef Maver24 het volgende:
je moet niet alles over één kam scheren![]()
Jij eet gewoon van meerdere walletjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef Maver24 het volgende:
je moet niet alles over één kam scherenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef Maver24 het volgende:
je moet niet alles over één kam scherenquote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
haha nu moet het ineens een 4222 zijn. Epische troll
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
er valt zeker geen 451 te maken met Rui Costa en Suker want ik vind dat een fijne formatie
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hardop lachen dit, en eigenlijk ook huilen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat was een van mijn favo smleno spelers in jouw video's altijd. Klonk zo lekker met een dat Frieske accent erbijquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
FIFA 14 is dan wel bijna afgelopen maar ik blijf gewoon SMLENO'en.. een Hong Jeong Ho voor 500c
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
What the fuck.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:59 schreef Tim86 het volgende:
haha nu moet het ineens een 4222 zijn. Epische troll![]()
Ik was bezig met een 4222 voor hem en toen moest hij ineens een 451...
___!
Liek deu vond ik ook wel grappig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was een van mijn favo smleno spelers in jouw video's altijd. Klonk zo lekker met een dat Frieske accent erbij![]()
laat die 4222 dan zien. nu geloof ik er niks van. kan ook van alles zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
What the fuck.![]()
Ik was bezig met een 4222 voor hem en toen moest hij ineens een 451...
___!
![]()
Dat is ook precies wat je doet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
laat die 4222 dan zien. nu geloof ik er niks van. kan ook van alles zeggen![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij verwacht ook echt alles van anderen, je salaris en zelfs je teams. Binnenkort ga je zelfs mensen vragen of ze packs voor je willen openen omdat je anders teveel beweegt en nadenkt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
laat die 4222 dan zien. nu geloof ik er niks van. kan ook van alles zeggen
Dat album met dat nummer was zo geniaalquote:![]()
![]()
Reverse psychologyquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
laat die 4222 dan zien. nu geloof ik er niks van. kan ook van alles zeggen
pretty fly vor a white guy beste 90s nummerquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat album met dat nummer was zo geniaal![]()
Die heb ik op TMF nog aangevraagd voor Cyber Choice (of hoe het ook heette) en toen werd hij ook nog uitgezondenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
pretty fly vor a white guy beste 90s nummer![]()
![]()
Maver ik ga dat 4222 team aan iedereen DM'en en mogen hun hem oordelen of hij mooi voor jou is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 dagen lang een stijfje gehad zeker? Pjotr begint nog te piepen als dat nummer op de radio komt...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik op TMF nog aangevraagd voor Cyber Choice (of hoe het ook heette) en toen werd hij ook nog uitgezonden![]()
Bohh wat een team.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maver ik ga dat 4222 team aan iedereen DM'en en mogen hun hem oordelen of hij mooi voor jou is.
Toen was ik 10 ofzo. En toen hadden we Pjotr ook nog lang niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
3 dagen lang een stijfje gehad zeker? Pjotr begint nog te piepen als dat nummer op de radio komt...![]()
dmquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maver ik ga dat 4222 team aan iedereen DM'en en mogen hun hem oordelen of hij mooi voor jou is.![]()
Ik heb babyfoto's van Maver gevonden![]()
![]()
![]()
DM voor de link.
Zo nu heeft iedereen dat team behalve Maver ha ha haRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godverdommequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
3 dagen lang een stijfje gehad zeker? Pjotr begint nog te piepen als dat nummer op de radio komt...![]()
![]()
Jammer dat er geen legends zijn want anders had ik dat team ook gemaakt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:10 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
![]()
DM voor de link.![]()
onze internet sherlock.
Thad > Maver
Ik koop legends, probeer ze en verkoop ze daarna pas met winst ^^
Hagi viel niet op dus hij gaat weer weg![]()
![]()
3 wedstrijden sample?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
Thad > Maver
Ik koop legends, probeer ze en verkoop ze daarna pas met winst ^^
Hagi viel niet op dus hij gaat weer weg![]()
Iedereen is toch een baby geweest....quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:10 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
![]()
DM voor de link.![]()
Stel je niet zo aan en wordt eens volwassen![]()
Echt niet, ik was gewoon 19 jaar toen ik geboren werd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Iedereen is toch een baby geweest....![]()
Stel je niet zo aan en wordt eens volwassenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
De vorige eigenaren zijn loesoeee gegaan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Echt zo'n turkenbaard toen je uit je mam kwamquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Echt niet, ik was gewoon 19 jaar toen ik geboren werd.![]()
![]()
Jij werd zeker geboren met een bontkraag?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Echt niet, ik was gewoon 19 jaar toen ik geboren werd.![]()
![]()
![]()
![]()
En een Gucci petje i.c.m. Gucci nektasje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij werd zeker geboren met een bontkraag?![]()
Je snapt m nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En een Gucci petje i.c.m. Gucci nektasje.![]()
![]()
dm danquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
![]()
dm ploxquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
quote:quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Zhano gaat altijd net te ver. Walgelijk mannetje.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb een vriendelijk verzoek van Maver gekregen om de foto niet te delen met de rest. Sorry jongens.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
lulquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef Ozz-03 het volgende:
Heb een vriendelijk verzoek van Maver gekregen om de foto niet te delen met de rest. Sorry jongens.![]()
Echte mannen zijn behaard.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit was hij als baby:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef Rijst het volgende:
what a dickheads in the topic [ afbeelding ][ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Freight is gewoon vracht ipv vrachtschipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]#SMLENOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]Kan je gewoon traden via de web app?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan je gewoon traden via de web app?Dus geen comeback van SMLENO.
![]()
Oh ik las freighter. Domme ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Freight is gewoon vracht ipv vrachtschip![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
NeeDus geen comeback van SMLENO.
FUT15 SMLENO'en in Turkije.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: