SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ibra zat al weer bijna op 3Mquote:als je coins goed had geinvesteerd vandaag was je rijk geworden
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Prijzen op de playstation zijn echt wazig. Xbox prijzen blijven maar zakken en playstation prijzen stijgen weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ibra zat al weer bijna op 3Mals je coins goed had geinvesteerd vandaag was je rijk geworden
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij speelt wel goedquote:Ik zou hem houden
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
waarom zouden prijzen moeten zakken. kijk naar wieisboos wel eindelijk een TOTS uit een pack, is hij nog niet eens 20K waardquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Prijzen op de playstation zijn echt wazig. Xbox prijzen blijven maar zakken en playstation prijzen stijgen weer.![]()
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
mijn team was vanmorgen 3,8 miljoen waard en nu 2,8 miljoenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zouden prijzen moeten zakken. kijk naar wieisboos wel eindelijk een TOTS uit een pack, is hij nog niet eens 20K waard![]()
![]()
Maver heb je Kluivert nou gekocht?Van mij 23+ naar 17quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:20 schreef appelen het volgende:
[..]
mijn team was vanmorgen 3,8 miljoen waard en nu 2,8 miljoen![]()
komen nog een stuk meerquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dit? Bijna alleen maar gele kaarten in de samenvatting.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nieuw recordquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dit? Bijna alleen maar gele kaarten in de samenvatting.![]()
ripquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
Maver heb je Kluivert nou gekocht?
[..]
Van mij 23+ naar 17![]()
nounounouquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat die Clasie zijn been eens breekt wat een hond zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |