Krijgt er echt een mbo-opleiding bij. Is geloof ik een opleiding van 6 maanden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je er ook nog echt een opleiding voor doen of alleen groot rijbewijs hebben?
Bek houden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:49 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Postbezorger en full time posten op Fok!? Wat moet jouw leven dan diep en diep triest zijn...
Echt hè, zou bijna zelfmoord plegen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:49 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Postbezorger en full time posten op Fok!? Wat moet jouw leven dan diep en diep triest zijn...
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:49 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Wat voederbietel zegt!quote:
quote:
quote:
Gaaf, beetje door Europa toeren met de deelneemsters van de zomerreis van de plaatselijke dames hockyclub_O_ .quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Krijgt er echt een mbo-opleiding bij. Is geloof ik een opleiding van 6 maanden.
Moest zeker post gaan bezorgen omdat ze anders je uitkering stopzetten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt hè, zou bijna zelfmoord plegen.
Klinkt inderdaad niet verkeerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaaf, beetje door Europa toeren met de deelneemsters van de zomerreis van de plaatselijke dames hockyclub_O_ .
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaaf, beetje door Europa toeren met de deelneemsters van de zomerreis van de plaatselijke dames hockyclub_O_ .
Nee heb al tijden geen uitkering meer. Was al een tijd op zoek naar een baantje en er was toevallig een wijk hier in de buurt beschikbaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Moest zeker post gaan bezorgen omdat ze anders je uitkering stopzetten?
Was bij mij een 3 tal jaren geleden wel zo
dinsdagmiddag meeten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee heb al tijden geen uitkering meer. Was al een tijd op zoek naar een baantje en er was toevallig een wijk hier in de buurt beschikbaar.
Zijn helaas wel maar weinig uren, maar het is beter dan niks.
Ja dat is ook weer waar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee heb al tijden geen uitkering meer. Was al een tijd op zoek naar een baantje en er was toevallig een wijk hier in de buurt beschikbaar.
Zijn helaas wel maar weinig uren, maar het is beter dan niks.
Zoals je hier kan lezen heb ik het komende week vrij druk.quote:
Nee Heerlenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoals je hier kan lezen heb ik het komende week vrij druk.Ben je in Maastricht dan?
VOG gaat enkel over relevante zaken dacht ik, tenzij je een keer gehockeyd heb met zo'n grietje terwijl ze liever wou korfballen zal dat wel goed zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik hoop 't , maar moet nog een aantal keuringen doorstaan.. en zit met mijn VOG he
Wat moet je in die aidsstad?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
tenzij je een keer gehockeyd heb met zo'n grietje terwijl ze liever wou korfballen zal dat wel goed zitten.
Ja i know, toch knaagt het he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
VOG gaat enkel over relevante zaken dacht ik, tenzij je een keer gehockeyd heb met zo'n grietje terwijl ze liever wou korfballen zal dat wel goed zitten.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoals je hier kan lezen heb ik het komende week vrij druk.Ben je in Maastricht dan?
Oh.quote:
Pics van je vrriendin?quote:
Ik kom er niet voor de stad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh.Maar het is wel echt een kutstad man.
Zie je UIquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |