De overeenkomst is dat dat ook vaak wel logisch klinkt maar toch niet altijd kloptquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:13 schreef Left_Hand_Son het volgende:
De allerbeste waarzegster zit in de TOM-TOM , die verteld waar je namelijk waar je heen moet !
"Ik zie een duistere directe toekomst, u gaat binnenkort veel geld verliezen..quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:54 schreef Kurdish het volgende:
Ik ben heel vaak geweest, k ben nog steeds niet rijk en getrouwd
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
"Ik zie een duistere directe toekomst, u gaat binnenkort veel geld verliezen..
..
Dat is dan 200 euro alstublieft."
Vertellen dat familie leden uit elkaar zijn is ook wat anders dan de toekomst voorspellen. Verder kan iedereen de toekomst voorspellen alleen vaak niet zo ver, Zo weet ik nu al dat ik op Invoeren ga klikken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:33 schreef MisterCe het volgende:
De toekomst voorspellen is onmogelijk.
Klopt dat is iets anders. Ik heb het specifiek over de toekomst voorspellen. Je voorspelde dat je op "invoeren" zou klikken en dat is ook uitgekomen. Toch kon je dit niet met 100% zekerheid voorspellen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vertellen dat familie leden uit elkaar zijn is ook wat anders dan de toekomst voorspellen. Verder kan iedereen de toekomst voorspellen alleen vaak niet zo ver, Zo weet ik nu al dat ik op Invoeren ga klikken.
Hier hoop ik ook op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:38 schreef Deckard het volgende:
Kunnen dit soort topics voor onderontwikkelde mensen ergens anders heen?
Nee dat is niet juist het is juist vaak een kwestie van kennis, statistiek en observeren. Wat je denkt komt vaak tot uiting in wat je doet en hoe je eruit ziet, wat gaat gebeuren is vaak afhankelijk van wat nu gebeurd en wat is gebeurd. De kans dat een voorspelling uitkomt die op basis van goede waarnemingen en kennis is genomen is dus best groot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:55 schreef Fanest het volgende:
Alles wat met waarzeggerij/toekomst voorspellen of gedachten 'lezen' te maken heeft is absolute bullshit. Denk eens logisch na en je zult tot dezelfde conclusie komen.
Er zit een verschil in verwachten en voorspellen. Als je verwacht dat iets gebeurt is daar een duidelijke aanleiding voor. Als je iets voorspelt gaat men vaak (althans in de context van 'toekomst voorspellen') van helemaal geen informatie of aanleidingen uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat is niet juist het is juist vaak een kwestie van kennis, statistiek en observeren. Wat je denkt komt vaak tot uiting in wat je doet en hoe je eruit ziet, wat gaat gebeuren is vaak afhankelijk van wat nu gebeurd en wat is gebeurd. De kans dat een voorspelling uitkomt die op basis van goede waarnemingen en kennis is genomen is dus best groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |