Dat gaat vervelen na een halve dagquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Lekker weer om te Fok!ken dus
verdwijnquote:
Dan maar een filmpje, DVD'tje, boekie lezen, slapen, Youtuben, fappen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:44 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Dat gaat vervelen na een halve dag
Er zijn dingen buiten FOK!quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dan maar een filmpje, DVD'tje, boekie lezen, slapen, Youtuben, fappen?
Zo veel dingen die je binnen kunt doen.
Ga naar Spanje zou ik zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ik haat het. Ik wil zon, blauwe luchten en warmte, niet dit tyfusweer.
regen
Hello Kitty Adventures?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ja toch lekker regen. Mag ook wel een keertje na al dat zon.
Lekker filmpje kijken jwz
Dat heb je verkeerd, hommo. Dat was mijn buurmeisjequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
De sextape van jou en je zusje. Kleine pener heb je trouwens G. En scheer je schaamhaar
Nee dog. Ik heb je zusje ook gepenerd dus ik weet hoe ze eruit bro. Lieg niet Gquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd, hommo. Dat was mijn buurmeisje
Goede film of noh?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ben trouwens 300: Rise of an Empire aan het kijken (voor degene die het willen weten).
Lena Headey voor niets anders dan Cersei Lannister kunnen zien
Terechte klacht.
Mwah, ik sla over.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
(voor degene die het willen weten).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |