twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 10-08-2014 om 08:49:21Lekker het voetbalseizoen is weer begonnen! Straks naar #Ajax-Vitesse, maar eerst bij Kees aan tafel bij #FoxSports. http://t.co/usPDx4CZXN reageer retweet
twitter:Janusjes twitterde op zondag 10-08-2014 om 09:00:15@PeterRdeV lekker interessant weer Peter, gek reageer retweet
Wat een origineel programmaquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:39 schreef Zipportal het volgende:
Bij De Tafel van KeeskontRace hebben ze dus ook het blokje: Hansieafzeiken
Man man man.
Gunavend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef Zipportal het volgende:
Een wijf in de keuken. Goedenochtend.Past goed bij Peter R. Goedennaffend.
Haten op Westergodquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef Zipportal het volgende:
Een wijf in de keuken. Goedenochtend.Past goed bij Peter R. Goedennaffend.
Koert als Voice-over.![]()
![]()
![]()
Ik mis de koffieautomaatheld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:44 schreef Pascalus het volgende:
Ik mis toch wel de "ja maar Hansie, Hansie, Hansie, denk jij nou werkelijk, ja maar Hansie".
Minachting voor de abonnees.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:43 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom praat Brands altijd binnensmonds?
Ik zie allemaal broodjes en drinken dat na afloop weggemieterd wordt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie allemaal kranten en tijdschriften op tafel liggen, dat kan niet lang meer duren voor ze hier ook boekjes gaan aanprijzen.
De boekjes van Kees
Dinsdag gesprek met Bakkali, genot.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zegt brands iets zinnigs?
Zo te horen mag ik trouwens blij zijn dat ik hier niet voor mn bed uit ben gekomen.
Tis watquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dinsdag gesprek met Bakkali, genot.
"Dat PSV niet kampioen is geworden is volledig mijn schuld."quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zegt brands iets zinnigs?
Zo te horen mag ik trouwens blij zijn dat ik hier niet voor mn bed uit ben gekomen.
Inderdaad zijn schuld maar hij doet er geen kut aan. Wat een lapzwansquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Dat PSV niet kampioen is geworden is volledig mijn schuld."
"Bakkali blijft"
"Gini verlengt zijn contract"
Verder heeft hij niet zo veel gezegd.
Hij zei het ook met enig cynisme.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad zijn schuld maar hij doet er geen kut aan. Wat een lapzwans
bestuur tegen de muurquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we eens een gebouw moeten bestormen jaquote:
Er moet eerst wat gebeuren dan wordt de ArenA put gedempt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we eens een gebouw moeten bestormen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |