quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Soury het volgende:
Was Fylax nou die Chocofan liep op te geilen of ben ik in de war
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Soury het volgende:
Was Fylax nou die Chocofan liep op te geilen of ben ik in de war
Ohh shit wat scheelt het.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw, je bent in de war. Fylax heb ik geadopteerd als mij Fokzoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat zie ik dan wel weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:19 schreef Fylax het volgende:
Wat ik me afvraag, naar welke fora gaan jullie als deze op slot gaat?
Zekers, maar hoe meer je gaat lopen roepen dat het niet klopt.........uhquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh.. Ik vind mezelf namelijk best serieus overkomen en de persionlijke dingen die ik o.a hier vertel zijn hartstikke serieus.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh shit wat scheelt het.25 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry? Wat bedoel je?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zekers, maar hoe meer je gaat lopen roepen dat het niet klopt.........uh
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh shit wat scheelt het.Maak er maar 25 van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Eén keer is genoegquote:
Dan ben je een troll, wat kan jou het schelen, je doet toch leuk mee. Laat het gaan, maybe you is, maybe you isn't. Ik heet ook anders irlquote:
Ja het is best leukquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dan ben je een troll, wat kan jou het schelen, je doet toch leuk mee. Laat het gaan, maybe you is, maybe you isn't. Ik heet ook anders irl
Ik ben vrij makkelijk te vinden op het internet en totaal niet anoniem. Als ik zou willen trollen had ik wel anoniemer gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dan ben je een troll, wat kan jou het schelen, je doet toch leuk mee. Laat het gaan, maybe you is, maybe you isn't. Ik heet ook anders irl
Misschien is je hele leven wel een troll-poging!quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben vrij makkelijk te vinden op het internet en totaal niet anoniem. Als ik zou willen trollen had ik wel anoniemer gedaan
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is je hele leven wel een troll poging!
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, ik zit hier voor mijn lol niet om de wet te herschrijven ofzo. Je bent geen troll, soitquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben vrij makkelijk te vinden op het internet en totaal niet anoniem. Als ik zou willen trollen had ik wel anoniemer gedaan
Okeee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, ik zit hier voor mijn lol niet om de wet te herschrijven ofzo. Je bent geen troll, soit
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is je hele leven wel een troll-poging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |