Telepathiequote:Op zondag 10 augustus 2014 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ik had dezelfde TT maar jij was eerder.
Lijkt me wel gaaf eigenlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:41 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu in A'dam. Ik hoef het niet te zien http://bodyworlds.nl/
Ja nou ik twijfelquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Je komt misschien nog wel eens in de Van Dale!
Terug van vakantie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
De laatste was zit nu in de machine, en de koffer is vandaag naar zolder gegaan. Valt nog best mee.
Bizar dat mensen zich daar voor beschikbaar hebben gesteld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:45 schreef Recce het volgende:
Het filmpje op de site heeft wel een erg ChocoFan effect trouwens. Iedereen lacht of schrikt dat een lichaam een penis heeft.
Als ik geen nabestaanden zou hebben, zou ik daar ook niet zoveel moeite mee hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Bizar dat mensen zich daar voor beschikbaar hebben gesteld.
Nee ze heeft een zolder in haar hotelkamerquote:
Nou ik weet het niet. Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 02:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik geen nabestaanden zou hebben, zou ik daar ook niet zoveel moeite mee hebben.
Is ook altijd een vereiste bij mijn hotelkamers. Erg handig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze heeft een zolder in haar hotelkamer
Anders kan je geen fokker zijn uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Is ook altijd een vereiste bij mijn hotelkamers. Erg handig.
Fokker to the bone he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders kan je geen fokker zijn uiteraard
Haha ja. Ik heb mijn appartement omgebouwd als zolderquote:
Je moet haar naam wel goed schrijven: ChocoFan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:59 schreef Soury het volgende:
Als ik nu Chocofan zeg komt ze dan weer te voorschijn
Waarom moet ik tevoorschijn komen dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:59 schreef Soury het volgende:
Als ik nu Chocofan zeg komt ze dan weer te voorschijn
Ik denk dat het muisje je stiekem miste.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom moet ik tevoorschijn komen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |