Ze moeten geen mensen meer toevoegen, alles wat eruit is is eruit, klaar. En liefst ook geen andere mensen meer die tent in, sponsors, eters, noem maar opquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is best triest. Na al die jaren streamen en dan dit. Uto valt zo tegen.
Mijn moeder heeft mijn dagboeken en school agenda's weggegooid. Dat is ook niet grappig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan gedaan![]()
Ik zou al het werk wat ik gemaakt heb bewaren, altijd
Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou waarschijnlijk iedereen doen.
Nooit dagboek bijgehouden, jammer welquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mijn dagboeken en school agenda's weggegooid. Dat is ook niet grappig.
Doe even normaal Fylax.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:13 schreef Fylax het volgende:
Heeft er iemand hier een leuk zusje/nichtje/buurmeisje waarmee ik het voor de eerste keer kan doen?
Goed plan en alles beter dan wat het nu is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ze moeten geen mensen meer toevoegen, alles wat eruit is is eruit, klaar. En liefst ook geen andere mensen meer die tent in, sponsors, eters, noem maar op
Ooh Fylax is je nickname zeker xD xDquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben serieus. En je mag me wel Nick noemen hoor
Ik zou ze graag willen lezen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit dagboek bijgehouden, jammer wel![]()
Agenda's ben ik ook kwijt denk ik, maar die had ik meestal toch al helemaal kapotgemaakt aan het einde van het schooljaar
Nou zeg. Heb gewoon geduld man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:13 schreef Fylax het volgende:
Heeft er iemand hier een leuk zusje/nichtje/buurmeisje waarmee ik het voor de eerste keer kan doen?
Gewoon zat ermee, ik liep vast en ik had het laten lezen aan een persoon die ik als laatste had moeten kiezen eigenlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan gedaan![]()
Ik zou al het werk wat ik gemaakt heb bewaren, altijd
Haha weet ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar je moet niet zo op zoek gaan Fylaxio, komt vanzelf wel als de tijd rijp is.
In mijn agenda's stond alleen in de eerste week wat huiswerk en voor de rest helemaal niks meerquote:
Maar toch een heel verhaal kwijt waar je hard aan hebt gewerktquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gewoon zat ermee, ik liep vast en ik had het laten lezen aan een persoon die ik als laatste had moeten kiezen eigenlijk.Maarja, het is niet anders, ik heb er wel van geleerd.......of zoiets.
Haha mooiquote:
Dan pakt hij wat tissues hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
shit straks sherlockt ie zichzelf en ziet ie dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |