Ik ook nietquote:
Heb ik ook vaak last van hoor. Dan stop ik er gewoon mee en ga ik een ander tijdstip verder. De meeste fantasieën komen in de nacht bij mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, maar het begin schrijven vond ik al lastig
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Kan er ook mee te maken hebben dat ik soppers haatIsa zal best een leuk meiske zijn irl, maar die verering
* Recce three.quote:
Een soort van Jaquelinequote:Op zondag 10 augustus 2014 04:04 schreef Fylax het volgende:
Als ik in Uto zat was ik echt een baasspelertje geweest en alles moest perfect zijn.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van hoor. Dan stop ik er gewoon mee en ga ik een ander tijdstip verder. De meeste fantasieën komen in de nacht bij mij.
Ik vind hem wel aantrekkelijk. En eindelijk iemand die zijn mond open trekt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als hij relt wel. Anders ook niet.
Hij trekt gelukkig wel zijn mond open.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aantrekkelijk. En eindelijk iemand die zijn mond open trekt.
Wees maar blij met het complimentquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Ik kijk al een paar maanden niet meer.
Ik heb ooit eens de brand gestoken in een heel pak papier, was ik het ineens zat. Zo zonde, want dat was wat ik toen bedacht had.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, maar het begin schrijven vond ik al lastig
Koop de playboy.quote:
Waarom heb je dat dan gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de brand gestoken in een heel pak papier, was ik het ineens zat. Zo zonde, want dat was wat ik toen bedacht had.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:11 schreef Fylax het volgende:
ChocoFan die denkt dat een mens 2 hartkleppen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |