Geweldig is een subjectief begrip, ik noem mezelf niet zo, jij dicht me schijnbaar die titel toe?!quote:
als je een foto laat zien denk ik van welquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Geweldig is een subjectief begrip, ik noem mezelf niet zo, jij dicht me schijnbaar die titel toe?!
Maar ben je echt zo of doe je alleen maar zo in een poging om te trollen? Het lijkt een beetje half-half.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
als je een foto laat zien denk ik van wel
En dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
als je een foto laat zien denk ik van wel
ben serieus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar ben je echt zo of doe je alleen maar zo in een poging om te trollen? Het lijkt een beetje half-half.
Lijk je een beetje op Robin Scherbatsky?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
ben serieus.![]()
tegen jou doe ik ook alleen maar lelijk omdat je zo'n geile spierballen hebt.
[ afbeelding ]
Zo erg?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Slecht plan, is voor haar eigen bestwil.
ik heb hele geile krullenquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lijk je een beetje op Robin Scherbatsky?
Zo nobel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Slecht plan, is voor haar eigen bestwil.
Ja deze zou je niet eens met een stok van 6 meter aan willen raken. Afstand houden is het motto.quote:
Soms moeten mensen tegen zichzelf in bescherming genomen worden.quote:
Nou ze, ze....quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms moeten mensen tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Ze noemen ons niet voor niks The Aimabel Brothers.
Hoe komt het dat jij denkt dat ik een bevestiging van jou zoek dat ik een "babe" ben? Ben je nu niet een beetje je eigen fantasietjes op mij aan het projecteren?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:04 schreef isax het volgende:
[..]
kan ik weer vooruit en heb jij bevestiging dat je een babe bent
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Er was eens een foto van een harry potterboek, ik zag geen krullen.
Maurice de Hond heeft onderzoek gedaan, we zijn inmiddels landelijk bekend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ze, ze....
Jij. Jian en Choco noemen jullie zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |