Geweldig is een subjectief begrip, ik noem mezelf niet zo, jij dicht me schijnbaar die titel toe?!quote:
als je een foto laat zien denk ik van welquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Geweldig is een subjectief begrip, ik noem mezelf niet zo, jij dicht me schijnbaar die titel toe?!
Maar ben je echt zo of doe je alleen maar zo in een poging om te trollen? Het lijkt een beetje half-half.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
als je een foto laat zien denk ik van wel
En dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
als je een foto laat zien denk ik van wel
ben serieus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar ben je echt zo of doe je alleen maar zo in een poging om te trollen? Het lijkt een beetje half-half.
Lijk je een beetje op Robin Scherbatsky?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
ben serieus.![]()
tegen jou doe ik ook alleen maar lelijk omdat je zo'n geile spierballen hebt.
[ afbeelding ]
Zo erg?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Slecht plan, is voor haar eigen bestwil.
ik heb hele geile krullenquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lijk je een beetje op Robin Scherbatsky?
Zo nobel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Slecht plan, is voor haar eigen bestwil.
Ja deze zou je niet eens met een stok van 6 meter aan willen raken. Afstand houden is het motto.quote:
Soms moeten mensen tegen zichzelf in bescherming genomen worden.quote:
Nou ze, ze....quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms moeten mensen tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Ze noemen ons niet voor niks The Aimabel Brothers.
Hoe komt het dat jij denkt dat ik een bevestiging van jou zoek dat ik een "babe" ben? Ben je nu niet een beetje je eigen fantasietjes op mij aan het projecteren?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:04 schreef isax het volgende:
[..]
kan ik weer vooruit en heb jij bevestiging dat je een babe bent
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Er was eens een foto van een harry potterboek, ik zag geen krullen.
Maurice de Hond heeft onderzoek gedaan, we zijn inmiddels landelijk bekend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ze, ze....
Jij. Jian en Choco noemen jullie zo.
Wat dacht jij dan , dat ik geen voeten had?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk ook dat Jian een babe is. Een gitaar spelende babe. Witte paarden alles.
En dan zie ik weer voeten in de sneeuw en dat maakt hem dan nog weer een beetje menselijk, gelukkig.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan , dat ik geen voeten had?
Goedzo, krullen zijn mooi.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
oh jeej nu word ik vergeleken met een DGK chick![]()
naah ik heb er niet eens een meer.
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had je wel eens verteld dat ik bang voor paarden ben hè
dachte de kindjes in de straat anders overquote:
Ik scheerquote:
Paarden trappen. Paarden bijten. Fuck paarden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet.En ik kan me er ook niets bij voorstellen als ik denk aan andere dierenverhalen.
Ik ben als kind getrapt door een paard. Zolang er een hek tussen zit vind ik ze prima, maar ik heb er verder gewoon geen klik mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet.En ik kan me er ook niets bij voorstellen als ik denk aan andere dierenverhalen.
Kinderen pesten kinderen die anders zijn qua gedrag. En dat doen ze vaak met opmerkingen over uiterlijk. Ongetwijfeld waren er ook kinderen met krullen die niet werden gepest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:14 schreef isax het volgende:
[..]
dachte de kindjes in de straat anders over![]()
werd er altijd mee gepest.
vandaar dat ik het zo lang heb gestijlt.
Brazilian, kaal, ander motief ?quote:
Van een afstandjequote:Op zondag 10 augustus 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Paarden zijn mooi om te zien vanaf een afstandje. Zoals de meeste dieren eigenlijk.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het ging ook gewoon even niet over kutten en piemels.
Hmm, ik werd altijd gepest totdat er krullen in mijn haar kwamen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:14 schreef isax het volgende:
[..]
dachte de kindjes in de straat anders over![]()
werd er altijd mee gepest.
vandaar dat ik het zo lang heb gestijlt.
nee ik was de enige in de straat met krullen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kinderen pesten kinderen die anders zijn qua gedrag. En dat doen ze vaak met opmerkingen over uiterlijk. Ongetwijfeld waren er ook kinderen met krullen die niet werden gepest.
Door het vizier van een jachtgeweer?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Paarden zijn mooi om te zien vanaf een afstandje. Zoals de meeste dieren eigenlijk.
Scheer me wegquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Brazilian, kaal, ander motief ?
Doorgestreept, voor je het weet staat Choco weer op tafel te dansen ..
Dan zal dat wel de reden zijn geweest he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:21 schreef isax het volgende:
[..]
nee ik was de enige in de straat met krullen.
the curls saved youquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, ik werd altijd gepest totdat er krullen in mijn haar kwamen.
Het kwam dan waarschijnlijk ook niet door het haar bij mij
Stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:21 schreef isax het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet tof. En ja ik eet vlees maar ik hoef niet te zien hoe ze een edel dier wordt neergeschoten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Door het vizier van een jachtgeweer?
Tsja, daar ga je al, apart willen zijn, willen opvallen, de enige in de straat, ja, dan vraag je erom.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:21 schreef isax het volgende:
[..]
Ik had altijd wel een beetje een krul in m'n haar, maar de echte krullen sprongen er pas in toen ik het liet groeien op m'n 15e.quote:
SWAGquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had altijd wel een beetje een krul in m'n haar, maar de echte krullen sprongen er pas in toen ik het liet groeien op m'n 15e.
Sta je dan met je hazenlip naar een bos krullen te kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, daar ga je al, apart willen zijn, willen opvallen, de enige in de straat, ja, dan vraag je erom.
Ik ook niet, ik volsta wel met "Slager doe nog eens zo'n heerlijke paardenworst"quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet tof. En ja ik eet vlees maar ik hoef niet te zien hoe ze een edel dier wordt neergeschoten.
Edeldieren worden meestal apart in ee hoekje afgemaakt.. Ja sorry om het zo te zeggen Liesje ..quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet tof. En ja ik eet vlees maar ik hoef niet te zien hoe ze een edel dier wordt neergeschoten.
Die krullen van jou zijn prachtigquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had altijd wel een beetje een krul in m'n haar, maar de echte krullen sprongen er pas in toen ik het liet groeien op m'n 15e.
Ik zou het ook niet kunnen. Geen problemen met het schoonmaken van beesten, organen verwijderen etc. Maar doodmaken, nope. No sir.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel eens paard gegeten heb maar ik ben er niet op tegen ofzo. Ganzenlever, hoe lekker ook heb ik wel wat moeite mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik volsta wel met "Slager doe nog eens zo'n heerlijke paardenworst"
Zo BAM! Recht in z'nen bakkus!quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen. Geen problemen met het schoonmaken van beesten, organen verwijderen etc. Maar doodmaken, nope. No sir.
Daarvoor had ik echt altijd een raar soort warrig kapsel dat voornamelijk omhoog groeide. Een beetje als die poppetjes die je water geeft en dat er dan gras uit het hoofd groeit.quote:
R&Pquote:
Joh weet ik toch? Ik geef alleen aan dat ik het niet hoef te zien. Hypocriet kutje dat ik ben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Edeldieren worden meestal apart in ee hoekje afgemaakt.. Ja sorry om het zo te zeggen Liesje ..
Hangt er van af hoe kaal. Keppeltje kaal, nee. Helemaal kaal, misschien.quote:
Ik zit net weer in een fase dat alles naar beneden valt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarvoor had ik echt altijd een raar soort warrig kapsel dat voornamelijk omhoog groeide. Een beetje als die poppetjes die je water geeft en dat er dan gras uit het hoofd groeit.
Vin Diesel kaal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe kaal. Keppeltje kaal, nee. Helemaal kaal, misschien.
Hij is cool kaal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe kaal. Keppeltje kaal, nee. Helemaal kaal, misschien.
Het was echt een verrassing. Het begon met een paar haren, ik had eerst een warrige bos met ineens een paar pijpekrullen er tussendoor. Heeft een jaar geduurt of zo voordat ik volledig gekruld wasquote:
Er is weinig lolligs aan, maar als het moet gebeuren, moet het gebeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou jij dat kunnen? Geloof ik niets van. Ja uit noodzaak maar niet voor de lol.
Eén van mijn beste vriendjes vroeger had een hazelip ... no problem, ik schold hem er alleen mee uit als we knetterende ruzie haddenquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Sta je dan met je hazenlip naar een bos krullen te kijken
haha ingewikkeldquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was echt een verrassing. Het begon met een paar haren, ik had eerst een warrige bos met ineens een paar pijpekrullen er tussendoor. Heeft een jaar geduurt of zo voordat ik volledig gekruld was
Wijs, dat soort ammo is alleen voor speciale momenten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Eén van mijn beste vriendjes vroeger had een hazelip ... no problem, ik schold hem er alleen mee uit als we knetterende ruzie hadden
Lol, pas op ik ga nog naast mijn hakken lopen.quote:
Eet ik niet!quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel eens paard gegeten heb maar ik ben er niet op tegen ofzo. Ganzenlever, hoe lekker ook heb ik wel wat moeite mee.
Paard is best prima, heerlijk vlees eigenlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel eens paard gegeten heb maar ik ben er niet op tegen ofzo. Ganzenlever, hoe lekker ook heb ik wel wat moeite mee.
Een ex van me had het (nee niet die) maar ik zag het niet eens. Toffe vent, maar mensen staren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Eén van mijn beste vriendjes vroeger had een hazelip ... no problem, ik schold hem er alleen mee uit als we knetterende ruzie hadden
Dus jij ging met Jan-Jaap van der Wal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Een ex van me had het (nee niet die) maar ik zag het niet eens. Toffe vent, maar mensen staren.
Paard is wat zoetiger dan rund. Best lekker ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:34 schreef Baconbus het volgende:
Paardenvlees is fucking lekker en cheap as fuck.
Weg met die koeien, meer paarden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Paard is wat zoetiger dan rund. Best lekker ja.
Nou ja dusquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus jij ging met Jan-Jaap van der Wal.
Paarden zijn lekkerquote:
Heb het wel gegeten tot ik wist hoe het "gemaakt" werd. Toen wilde ik het niet meer eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb het wel gegeten tot ik wist hoe het "gemaakt" werd. Toen wilde ik het niet meer eten.Wat een sadisten, dat vraagt gewoon om een kopstoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
[..]
Heb het wel gegeten tot ik wist hoe het "gemaakt" werd. Toen wilde ik het niet meer eten.Jezus wat flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
[..]
Heb het wel gegeten tot ik wist hoe het "gemaakt" werd. Toen wilde ik het niet meer eten.Klotending om te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Was toch andersom?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
Full Cartman gaan en hun zoon in de chili vermalen.
"Haha, lekkere chili he? Het was eigenlijk jullie zoon!"
Igor will shoot you behind the chemical shed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens in Rusland. Straight to the Gulag.
For Mother Russia. Nostrovja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Igor will shoot you behind the chemical shed.
[..]
Heb het wel gegeten tot ik wist hoe het "gemaakt" werd. Toen wilde ik het niet meer eten.Mijn ouders kregen ooit een blikje foie gras mee. Die hebben ze als een vlees pate op een broodje gesmeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een beetje weinig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nu is die met Planet of the Beavers ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval moeten de ouders een lesje leren.
Barbaren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ouders kregen ooit een blikje foie gras mee. Die hebben ze als een vlees pate op een broodje gesmeerd.Was een beetje weinig
Ze hadden geen idee. Ze hadden trek anders zou de kat het hebben gekregenquote:
Ik had ze gebitchslapt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hadden geen idee. Ze hadden trek anders zou de kat het hebben gekregen
Ze vonden het wel lekker.quote:
Franse Muis maar een tikkie andersquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is de oorsprong van de naam Soury?
Het godverdomme zalig. Maar ik hoef het niet meer.quote:
Goeie vraag was al vergeven denk ik.quote:
Zal je altijd zien. Lijers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie vraag was al vergeven denk ik.
En een tikkie anders beviel me welquote:
Stel ik zou ergens in een bergdorpje belanden (as ifquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het godverdomme zalig. Maar ik hoef het niet meer.
Sourcy is ook een fokker die had wat op zijn lip.quote:
Zo'n waterdrinker, daar win je ook de oorlog niet mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Sourcy is ook een fokker die had wat op zijn lip.
Het wordt nog niet zwart in mijn blikveldquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:53 schreef Baconbus het volgende:
Maar dus niemand anders hier gaat bijna out?
Dat zie je goedquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soury klinkt bazig. Het straalt autoriteit uit.
Soury is bazig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soury klinkt bazig. Het straalt autoriteit uit.
Lol ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Sourcy is ook een fokker die had wat op zijn lip.
Dat is ook waarom ik niet gewoon Zwabber heet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie vraag was al vergeven denk ik.
Geen idee maar de verwarring was er somsquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo'n waterdrinker, daar win je ook de oorlog niet mee.
Onderscheidend vermogen, tegenwoordig kun je niet meer zonder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee maar de verwarring was er soms
In mij fobo staat ook dat ik iets op mijn lip hebquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik niet gewoon Zwabber heet.
De user die wel Zwabber heet heeft al talloze PM's aan mij gericht ontvangen omdat mensen de "De" vergeten
Dus hij krijgt allemaal geile pics? Lucky bastard.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik niet gewoon Zwabber heet.
De user die wel Zwabber heet heeft al talloze PM's aan mij gericht ontvangen omdat mensen de "De" vergeten
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
In mij fobo staat ook dat ik iets op mijn lip heb
Als dat zo is heeft hij ze nog niet doorgestuurd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus hij krijgt allemaal geile pics? Lucky bastard.
Wat gooi je erin dan? Kom op, zeg 't, we hangen aan je lippen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:04 schreef Soury het volgende:
Ik ga de frituur aanzetten. Heb ik straks wat aan mijn lip.
Foie gras bitterballen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat gooi je erin dan? Kom op, zeg 't, we hangen aan je lippen.
Dat weet ik nog niet een gewone kroket of een goulash kroketquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat gooi je erin dan? Kom op, zeg 't, we hangen aan je lippen.
Wel Dijon-mosterd gebruiken hè.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet een gewone kroket of een goulash kroket
Of de zak funmix met Foie Gras bitterballen, Kaviaarsoufflés, Walvisfrikandellen en Galapagosschildpadmexicano's.quote:
De gewone wel met mosterd.quote:
Voel je je buiten gesloten ofzo met die YT squote:
quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Voel je je buiten gesloten ofzo met die YT s
Ben je toch alquote:
goulashkroket is niet lekker met mosterd.quote:
Wat raadt u aan als geschikt condiment?quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
goulashkroket is niet lekker met mosterd.
Alleen als je een leuke lach hebt graag.quote:
Niksquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat raadt u aan als geschikt condiment?
Ach rot toch eens op met die kut gifsquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Alleen als je een leuke lach hebt graag.
Rot zelf op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach rot toch eens op met die kut gifs
Charmant, die mag je vaker laten zien.quote:
Knappe man hè.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Charmant, die mag je vaker laten zien.
Brainding is wel ok zo te zienquote:
Ja, maar wat gladjes knap.quote:
Ik weet wie het is.quote:
Goulashkroket eerstquote:
Als je bedoelt die Aussie acteur? Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pak van m'n hart. Je bent meer van de Wolverines?
Wat bedoel je met karakter in het gezicht?quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je bedoelt die Aussie acteur? Nee.
Als je bedoelt wat meer karakter in het gezicht. Ja.
Lastig uitleggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met karakter in het gezicht?
Vind je Hugh niet mooi?quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je bedoelt die Aussie acteur? Nee.
Als je bedoelt wat meer karakter in het gezicht. Ja.
Toestand.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja hoor, heb alleen zin in ijs. Is helaas niet in huis
Hij doet me niet veel neequote:
Lol.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit is geen begroetingstopic. Gelijk meegaan met het niveau is de enigste optie.
Man up! Huilen om een ijsje..tsstquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had me er zo op verheugd.
Komt nog wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
We hebben het wel over ijs he, het lekkerste wat er is.
Je weet niet wat lekker isquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
We hebben het wel over ijs he, het lekkerste wat er is.
Altijd als Choco iets zegt, dan vraag ik me af, waar the fuck heeft zij het nou weer over ..quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
Ik weet wel iets wat lekkerder dan ijs is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
De waarheid of een leugentje?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd als Choco iets zegt, dan vraag ik me af, waar the fuck heeft zij het nou weer over ..Ik had het over tomaatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm ik vraag me af of het illegaal is dat een 15 jarige te vertellen?quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm ik vraag me af of het illegaal is dat een 15 jarige te vertellen?
Ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
Voxs, heb jij een FOK! account gemaakt voor Utopia?
Wanneer dan? :0quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:48 schreef Fylax het volgende:
Weet je wat grappig is, ik heb eerder in deze SC gepost dan jullie.
Klein beetjequote:
Maar Soury maakte #1quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:49 schreef Fylax het volgende:
Mijn eerste post in Utopia SC was in #3 de jouwe in #1 hugecooll
Wat aimabel van je!quote:
Zeer aaibaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ze noemen me ook wel Mufasa.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd als Choco iets zegt, dan vraag ik me af, waar the fuck heeft zij het nou weer over ..Ice pickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Genoegquote:
Je hebt het geprobeerd he?quote:
Nope.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt het geprobeerd he?
Niet die akkoorden maar ik wed dat je hem hebt opgezocht en er op hebt geblazen.
Op geblazen? Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt het geprobeerd he?
Niet die akkoorden maar ik wed dat je hem hebt opgezocht en er op hebt geblazen.
Voor Joezi duurt die schuldsanering anders nog vrij lang.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
God dat wedden op voetbal. Lijkt zo lang geleden.
Zo hatelijk. En nog wel wanneer hij er niet is. Laf hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor Joezi duurt die schuldsanering anders nog vrij lang.
quote:
Jij prutst je tong in een mondharmonica? Mag vast ook wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Op geblazen? Het moet niet gekker worden.
Gekke Heerenveen kostte me vanavond 50 euroquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
God dat wedden op voetbal. Lijkt zo lang geleden.
Ik denk eerder de belastingdienst.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor Joezi duurt die schuldsanering anders nog vrij lang.
Ach, het was natuurlijk een grapje, maar gokken is niet zo handig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk eerder de belastingdienst.
Ik zeg niks, ik wil alleen praten over neuken, pijpen en beffenquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nope.
Ben alleen bang dat dit topic de verkeerde kant op gaat.
Huh? Ik speelde ooit accordeon en piano . Mijn haar zat er wel eens tussenquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij prutst je tong in een mondharmonica? Mag vast ook wel.
Het is één grote deceptie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg niks, ik wil alleen praten over neuken, pijpen en beffen
Joezi overleeft een grapje vast wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo hatelijk. En nog wel wanneer hij er niet is. Laf hoor.
Ik denk dat ik ook maar op dat onderwerp over ga.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg niks, ik wil alleen praten over neuken, pijpen en beffen
Joezi is een gevoelige jongen, daar moet je geen grapjes mee maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Joezi overleeft een grapje vast wel.
Als je wint wel hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, het was natuurlijk een grapje, maar gokken is niet zo handig.
Met Joezi? Of met die gevoeligheid?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Joezi is een gevoelige jongen, daar moet je geen grapjes mee maken.
Respect voor je mattie de Joez, dat is wat je wilt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met de Joez. Als je aan hem komt, kom je aan mij.
Je hoeft geen respect te tonen, gewoon niet fucken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Respect voor je mattie de Joez, dat is wat je wilt?
Lekker makkelijk overal iets schuins van maken, Choco-style, here we goquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar op dat onderwerp over ga.
OK, dan zijn we chill man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hoeft geen respect te tonen, gewoon niet fucken.
Opbokken als je gaat tokkelenquote:
Ik hou niet zo van zoetquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker makkelijk overal iets schuins van maken, Choco-style, here we go
Grappig is hij. Lekker in het overtrokkene. Dat je niet hoeft af te vragen of hij een grapje maakt.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat komt goed uit die van mij is hartstikke zout, dubbel zout
Dennis uit dgk?quote:
Het is opengesperde kut. Aan elkaar dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grappig is hij. Lekker in het overtrokkene. Dat je niet hoeft af te vragen of hij een grapje maakt.
"post hier een foto van je open gesperde kut"
Ik moest toen lachen
Ik twijfelde al.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is opengesperde kut. Aan elkaar dus.
Ja die zijn neutraalquote:
Je bent weer op je best. Kon je geen gifje vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |