SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste avondje NAC weer achter de rug, geen idee wat ik ervan moet denken.
Falkenburg en De Kamps wel![]()
![]()
De kamps is zo slechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:35 schreef Alovenac het volgende:
Eerste avondje NAC weer achter de rug, geen idee wat ik ervan moet denken.
Falkenburg en De Kamps wel![]()
![]()
Viel mij echt reuze mee vandaag, lekker kuitenbijtertje. Kunnen wij wel op het middenveld gebruiken.quote:![]()
Succes ermee dan want dat is het enige wat hij kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:38 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Viel mij echt reuze mee vandaag, lekker kuitenbijtertje. Kunnen wij wel op het middenveld gebruiken.![]()
![]()
Nee hoor, gaf ook prima passes vandaagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Succes ermee dan want dat is het enige wat hij kan.
![]()
Zegt denk ik meer over NAC dan over de kwaliteit van de kampsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:40 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee hoor, gaf ook prima passes vandaag.
![]()
Tja, roeien met de riemen die je hebt. Prima spelertje voor ons denk ik. Al ben ik wel benieuwd hoe vaak hij rood gaat pakken dit seizoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt denk ik meer over NAC dan over de kwaliteit van de kamps.
![]()
hoelaat die league show ds?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zijn wel leuke potjes tegen jou maar mijn spitsen zijn echt kutquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:43 schreef Rijst het volgende:
hahahaa damn wieisboo dat laatste potje verdiende geen winnaar. Was fucking spannend![]()
diego costa kan niks![]()
thx, iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
0:30, wordt weer een latertje dus.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Effect van (hogere) coinprijzen is wel erg duidelijk zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:47 schreef Maver24 het volgende:
zeg, zijn de spelers in de aanbieding vanavond in FUT?
Effenberg 750k !, gister nog 1m coins![]()
![]()
Jep, Messi daalt ook langzaam wat in waarde. Even goed in de gaten houden, anders toch maar even verkopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Effect van (hogere) coinprijzen is wel erg duidelijk zo![]()
Ik dump even mijn Ljungbergs, heb nu liever wat cash. Dan koop ik wel spelers als de coinprijzen weer dalen of als ik merk dat spelers stijgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Jep, Messi daalt ook langzaam wat in waarde. Even goed in de gaten houden, anders toch maar even verkopen.![]()
![]()
Ljungberg 575 inmiddelsquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik dump even mijn Ljungbergs, heb nu liever wat cash. Dan koop ik wel spelers als de coinprijzen weer dalen of als ik merk dat spelers stijgen![]()
ik kan op deze manier wel meer legends tegelijk kopenquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel spannend hoor allemaal die prijsdalingen![]()
![]()
Bundesliga team verkopen en upgraden naar SIF Ibra, TOTS Toure en IF Aguero of gewoon 2 teams houden... moeilijk moeilijk..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon budget Bundesliga dan heb je al het meest overpowerde kut team in het spelquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bundesliga team verkopen en upgraden naar SIF Ibra, TOTS Toure en IF Aguero of gewoon 2 teams houden... moeilijk moeilijk..![]()
ik sta voor op doelsaldoquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah skkl je wou gewoon de laatste overwinning.
het staat 2-2![]()
Ik speel echt tegen de irritantste tyfus idioot aller tijden.![]()
5 @ the back, 50 chem, overal full pace en alleen maar hoge ballen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Door deze mongool gaat mijn controller er echt aan.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haha ja, echt zeker 4 vd 5 potjesquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:54 schreef ThadCastle het volgende:
Alle filmpjes moeten kijken voor een potje omdat iedereen die legends wil bekijken
Sinds ik Bergkamp heb vooral..daarvoor met alleen Pires en Kluivert viel het nog mee.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Maver doe even een paar gewaagde uitspraken dat iedereen goedkoper is en dat je nu echt iedereen gaat kopen (y)http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Nee sorry, Eredivisie begint morgen pas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:15 schreef Toefjes het volgende:
Hallo Hallo. Ik kom nu uit de kroeg. Weet iemand toevallig wie de KOPLOPER is van de eredivisie??http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Oh ja. De aanstaand kwartfinalist van de cl, gebaseerd op een gerucht moet ook nog een potjequote:Op zondag 10 augustus 2014 02:18 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nee sorry, Eredivisie begint morgen pas.![]()
Huppertsquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:15 schreef Toefjes het volgende:
Hallo Hallo. Ik kom nu uit de kroeg. Weet iemand toevallig wie de KOPLOPER is van de eredivisie??![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik schoot met Reyna, toen kwam de bal voor de voeten van Torres Nilo die hem zo in kon tikken. En toen viel mijn controller uit.quote:
Misschien IF Layun, goal en clean sheet
En ik heb ontdekt dat het internet om 4 uur weer aan gaat.. ik heb de hele tijd TV gekeken en nu ben ik nog steeds wakker.![]()
Ouwe speurneus. Voortaan de wekker om 4 uur zetten dusquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik schoot met Reyna, toen kwam de bal voor de voeten van Torres Nilo die hem zo in kon tikken. En toen viel mijn controller uit.
Misschien IF Layun, goal en clean sheet
En ik heb ontdekt dat het internet om 4 uur weer aan gaat.. ik heb de hele tijd TV gekeken en nu ben ik nog steeds wakker.![]()
![]()
Beste goal van Hupperts zegSowieso mooi als 2 debutanten gelijk scoren. Lekker dat hier gelijk 3 punten binnengehaald zijn
![]()
![]()
Felicitaziones Toef. Het is dat Zhano's pauperclubje mijn combinatie al had verpest, anders was ik er helemaal content mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:36 schreef Toefjes het volgende:
Beste goal van Hupperts zegSowieso mooi als 2 debutanten gelijk scoren. Lekker dat hier gelijk 3 punten binnengehaald zijn
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zit me hier trouwens toch een partij lekker te trappen op mijn Lindmobiel.
Ja, tegen Dord thuis dat verwacht niemand. Het gat wat die ene spits, ik kan niet op zn naam komen, heeft achtergelaten is grootquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Felicitaziones Toef. Het is dat Zhano's pauperclubje mijn combinatie al had verpest, anders was ik er helemaal content mee.
Het is een scandinaviër. Uit Zweden.
Naja. Ga je ook naar Armin Only?![]()
Finnbogason. Uit IJsland.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, tegen Dord thuis dat verwacht niemand. Het gat wat die ene spits, ik kan niet op zn naam komen, heeft achtergelaten is groot
Het is een scandinaviër. Uit Zweden.
Naja. Ga je ook naar Armin Only?
Waarschijnlijk niet.Ik wil wel, maar m'n hipstervriendjes vinden het te commercieel. Ergens ben ik het er wel mee eens. Waarschijnlijk loopt er weinig écht Trancebeminnend volk en staat het vol met zo goed als minderjarige bakviskoters.
Ijsland , Wtfquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Finnbogason. Uit IJsland.
Waarschijnlijk niet.Ik wil wel, maar m'n hipstervriendjes vinden het te commercieel. Ergens ben ik het er wel mee eens. Waarschijnlijk loopt er weinig écht Trancebeminnend volk en staat het vol met zo goed als minderjarige bakviskoters.
Ben niet zo helder meer, vandaar. Maar vorige Armin Only was van 2200-0000 echte progressive trance te horen, en na 0400 ging hij in intiemere setting verder met oude klassieke trance nummers. Publiek was aan de oudere kant. Tussen 0000 en 0400 was het wel goed stampen op beats die je commercieel kunt noemen.. Aan de andere kant.. This is what it feels like vind ik eigenlijk het enige commerciele gedrocht wat hij heeft geproduceerd.
Was binnen een half uurtje uitverkocht heb ik begrepen. Jammer, kijk anders voor de grap eens naar Grotesque in de Maassilo in Rotterdam. Dat is een jaarlijks lichtpuntje in de donkere dagen![]()
![]()
Zal er eens naar kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ijsland , WtfBen niet zo helder meer, vandaar. Maar vorige Armin Only was van 2200-0000 echte progressive trance te horen, en na 0400 ging hij in intiemere setting verder met oude klassieke trance nummers. Publiek was aan de oudere kant. Tussen 0000 en 0400 was het wel goed stampen op beats die je commercieel kunt noemen.. Aan de andere kant.. This is what it feels like vind ik eigenlijk het enige commerciele gedrocht wat hij heeft geproduceerd.
Was binnen een half uurtje uitverkocht heb ik begrepen. Jammer, kijk anders voor de grap eens naar Grotesque in de Maassilo in Rotterdam. Dat is een jaarlijks lichtpuntje in de donkere dagenGa nu pitten. Later.
![]()
Ja, ik ook. Wakker blijven is ook vrij nutteloos eigenlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zal er eens naar kijken.Ga nu pitten. Later.
![]()
![]()
![]()
Nee, maar ik wilde gewoon weten hoe laat het internet het weer zou doen. Nu ben ik op dit tijdstip aan het FIFA'en.. IF Jimenez heeft net 4x gescoord in 1 wedstrijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ouwe speurneus. Voortaan de wekker om 4 uur zetten dusIk ga zo wel slapen.
![]()
Wat denk je met al die cola erbij. En 22 baco? Dan ben je waarschijnlijk zo'n 100 euro kwijt geweest, terwijl je nog geen halve fles Bacardi op hebtquote:Op zondag 10 augustus 2014 07:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Geen idee hoe laat het is maar ik voel me nog wel fris, zou het komen door die 22 baco?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
22 baco 100eu best goedkoop. Je betaald er hier al snel 6+eu voor.
Messi niet verkocht verkregen, schommelt nu op het randje van 3 miljoen. Daar heb ik hem ook voor gekocht.![]()
Ik ging even uit van een goedkopere prijs inderdaad
In Amsterdam betaal je al snel 2,50 voor de cola en dan 5 euro voor de Bacardi.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nou, dat AZ maar mag genieten van dat ene avondje koploper dit jaar.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
wel een weekje denk ik hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:15 schreef Revontulet het volgende:
Nou, dat AZ maar mag genieten van dat ene avondje koploper dit jaar.wie moet er nog overheen vandaag
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde gewoon weten hoe laat het internet het weer zou doen. Nu ben ik op dit tijdstip aan het FIFA'en.. IF Jimenez heeft net 4x gescoord in 1 wedstrijdIk ga zo wel slapen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je schrijft de zin in toekomstige tijd, terwijl dat ene avondje al geweest is in jouw theorie. Naar mannetje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:15 schreef Revontulet het volgende:
Nou, dat AZ maar mag genieten van dat ene avondje koploper dit jaar.![]()
Klop op uwe muilquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je schrijft de zin in toekomstige tijd, terwijl dat ene avondje al geweest is in jouw theorie. Naar mannetje.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
![]()
wat een baas is ditzulke statistieken haal ik nooit met een spits
#FreeTrapz![]()
lol zo weinig goalsquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
wat een baas is ditzulke statistieken haal ik nooit met een spits
![]()
25K packs, en weekend. al die amerikanen zijn vannacht natuurlijk los gegaan op MLS spelers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:59 schreef Toefjes het volgende:
Over Ibrahimovic gesproken: Nog maar 3.1 miljoen. Zijn er 50K of 100K packs geweest gisterenavond?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De nachten hiervoor hadden ze het denk ik ook wel door dat er MLS TOTS spelers waren. Wel een aardige vermindering van waarde zo. Al is 3,1 miljoen coins natuurlijk nog een beste hoeveelheid coinsquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
25K packs, en weekend. al die amerikanen zijn vannacht natuurlijk los gegaan op MLS spelers.![]()
weekend zijn er denk ik toch meer mensen die packs openen. is gewoon zaterdag geweest bij hun. al die 14 jarige gozertjes die packs zitten te kopen. denk dat hij wel weer omhoog gaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De nachten hiervoor hadden ze het denk ik ook wel door dat er MLS TOTS spelers waren. Wel een aardige vermindering van waarde zo. Al is 3,1 miljoen coins natuurlijk nog een beste hoeveelheid coinsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat is dan heel mooi voor jou mijn jongenquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
ikke wel. Met Altidore had ik een betere record.
#FreeTrapz![]()
kijk dit zijn pas recordsquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:06 schreef Toefjes het volgende:
Is deze score nou al een keer overtroffen?
[ afbeelding ]
en vast wel wel door tim69![]()
Het leven was toen leukquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
kijk dit zijn pas records
en vast wel wel door tim69![]()
![]()
Kankerjantje, wat is Amersfoort vergeven van de hipsters zeg. Lijkt me een leuk dagje uit om hier met een vlammenwerper te lopen.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat dan weer welquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanmiddag weer Kameraaaden zingen hewat is een lach als je van binnen huilt![]()
Zet hem net aan maar lijkt wel een leuke potquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:41 schreef wieisboos het volgende:
Dat schot van Clasie net kwam in de buurt van de schoten van Serero![]()
quote:
Half zes 's ochtends zitten Fifa'en terwijl je niet weg bent geweest.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Maar is het ook wel geel hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]in de Premier League applaudisseren ze voor zo'n tackle
Ramires doet dit soort shit zo vaak
![]()
Ja ik overdreef een beetje maar het is zeker geen roodquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar is het ook wel geel hoorRamires doet dit soort shit zo vaak
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]in de Premier League applaudisseren ze voor zo'n tackle
Ik had het over de vergelijking met de vorige overtreding, als dat geel was is dit rood.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja en in vergelijking met de overtreding van Manu?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had het over de vergelijking met de vorige overtreding, als dat geel was is dit rood.![]()
![]()
Ja dat was ook dan ook rood. Sowieso zijn de scheidsrechters in Nederland inconsequent.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja en in vergelijking met de overtreding van Manu?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom koop je nog fifa points?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef Maver24 het volgende:
Rui Costa 900k nog maar. ik ga echt nog niks kopen. hopelijk vanavond 50k of 100k packs.
![]()
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2909567.page
Maver is de ultieme fanboy, kan geen andere verklaring vinden/bedenken
![]()
Als je Fifa points koopt met deze coin prijzen ben je echt een mongool.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
omgquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wauwwwquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ditquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je Fifa points koopt met deze coin prijzen ben je echt een mongool.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft alleen dat topic aangemaakt om te kijken hoe lang het zou duren voor het hier gepost zou worden. Kan niet anders.quote:![]()
Makkelie zatte aap
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maver moet echt opgesloten worden. Al onze belasting naar EA!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hoop het voor hem, anders snap je er echt geen kloot van. Beetje zoals Makkelie fluit vandaagquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft alleen dat topic aangemaakt om te kijken hoe lang het zou duren voor het hier gepost zou worden. Kan niet anders.![]()
![]()
Godverquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en spelers als Aguero TOTS dalen niet mee. Kwalijke zaak![]()
Ik ga hem snel upgraden naar IF Ibra denk ik.
aan al die kansloze bumps te zien is het geen troll helaas'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
geld teveel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je Fifa points koopt met deze coin prijzen ben je echt een mongool.![]()
maver heeft mij 1x in zijn life getrolled. Zie de handtekeing van toefjequote:Op zondag 10 augustus 2014 13:45 schreef poker4lifee het volgende:
aan al die kansloze bumps te zien is het geen troll helaas![]()
vraag het even op het EA forum.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:46 schreef ThadCastle het volgende:
wanneer komt saudi league cup op fut?![]()
Foi heb ook weer een keer Ibra gekocht meteen 400k gedaald in 2 dagen. Laatste keer dat ik hem kocht ook al, van 1m naar 650k![]()
![]()
Agh ik heb hem voor 4 miljoen gekocht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef WezepAFCA het volgende:
Foi heb ook weer een keer Ibra gekocht meteen 400k gedaald in 2 dagen. Laatste keer dat ik hem kocht ook al, van 1m naar 650kRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wilde even wat packs openen en had nog wat op mijn account staan. maar dat geld ben ik kwijt en ik heb geen fifa points. dan toch lekker niet joh![]()
![]()
Jij bent eerder genaaid dan EA hoor..quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik wilde even wat packs openen en had nog wat op mijn account staan. maar dat geld ben ik kwijt en ik heb geen fifa points. dan toch lekker niet johRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je had al tijden nog wat op je account staan waar je al die tijd heel gedisciplineerd van af bent gebleven. Plausibel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik wilde even wat packs openen en had nog wat op mijn account staan. maar dat geld ben ik kwijt en ik heb geen fifa points. dan toch lekker niet joh![]()
ik had nog 20 euro op mijn account staan maar die ben ik nu kwijtquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je had al tijden nog wat op je account staan waar je al die tijd heel gedisciplineerd van af bent gebleven. Plausibel.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik had nog 20 euro op mijn account staan maar die ben ik nu kwijt
Makkelie![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Wat een draak
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij besefte zich net dat hij niet levend het stadion uit kon na al die debiele gele kaarten voor ADO, dus nu maar zo. Erg slim.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geeeeeeeeeelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mbop geeft nog bijna de 0-2 weg met een GJE'tje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Behalve Zhano, wat een faalhaasquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:22 schreef Toefjes het volgende:
Nou, PSV en Ajax nog winnen, zijn we allemaal een beetje koploper![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Te Vrede zal wel tevreden zijn met dat doelpunt.![]()
![]()
sinds gisterquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een vrouw?![]()
![]()
Nee. Gewoon nee. Kappen als je geen grappen kunt maken ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Te Vrede zal wel tevreden zijn met dat doelpunt.![]()
Wat een kankergrapquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Te Vrede zal wel tevreden zijn met dat doelpunt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Eto'o was volgens Brands ook bij PSV aangeboden, maar die hebben hem afgewezen.
Schijnt 2x het salarisplafond te willen verdienen (dat is dus 2 miljoen, moet wel te doen zijn voor Ajax).![]()
quote:
2x maar? gelijkkkkkkkk doen danquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Eto'o was volgens Brands ook bij PSV aangeboden, maar die hebben hem afgewezen.
Schijnt 2x het salarisplafond te willen verdienen (dat is dus 2 miljoen, moet wel te doen zijn voor Ajax).'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat was mijn manier om te laten zien dat ik er nog ben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Kappen als je geen grappen kunt maken ja?TR gemacht. Niet met kk spotten.quote:![]()
Dan weten we maar niet dat je er nog bentquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was mijn manier om te laten zien dat ik er nog ben.
[..]
TR gemacht. Niet met kk spotten.![]()
Allerlei PSV'ers die op het PSV forum posten dat L de Jong toch veel beter isquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2x maar? gelijkkkkkkkk doen dan
Maar goed, we konden zijn salaris toch niet betalen en hebben al een dure spits gehaald, beter het beetje geld dat we hebben ergens anders in steken.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Allerlei PSV'ers die op het PSV forum posten dat L de Jong toch veel beter is![]()
![]()
die prijs van ibravan 3.8 naar 2.3 in 24 uur. zit ie in ieder pack tegenwoordig ofzo
#FreeTrapz![]()
Moet ik in zijn sperm gaan pompen?quote:
Eto'o werd ook in verband gebracht met verschillende Engelse clubs maar die vonden zijn salaris al te hoog, dus hoezo zou Ajax zijn salaris dan wel kunnen betalen?![]()
2.3 ? Daar gaat iets niet goed. Misschien wel weer een foutje met cardweight ofzo. Ik ga in elk geval niet verkopen uit paniek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
die prijs van ibravan 3.8 naar 2.3 in 24 uur. zit ie in ieder pack tegenwoordig ofzo
![]()
Ik zou het nog wel lachen vinden als Eto'o daadwerkelijk bij een NL'se club tekent. Die pakt volgens mij elke verdediger in de competitie.Feyenoord Rotterdam![]()
Eto'o had deze bal gemaakt met zijn 80 pace
Trage MilikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef Tim86 het volgende:
Eto'o had deze bal gemaakt met zijn 80 pace
Trage Milik![]()
![]()
Ik heb bijna genoeg voor Ibra door die prijsdaling. Net iets meer dan 2 miljoen en doordat ik IF Jimenez kocht heb ik weer net iets minder dan 2 miljoen.![]()
toch meer amerikanen dan we denken miss, lijkt me niet dat op dudeweiser na veel europanen graag met die bende uit amerika spelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2.3 ? Daar gaat iets niet goed. Misschien wel weer een foutje met cardweight ofzo. Ik ga in elk geval niet verkopen uit paniek.
#FreeTrapz![]()
wauw trapz check die vid
[NSFW] GTA Online 'rape'-mod
dit moeten jij en ozz echt hebben. had gewoon door jullie gemaakt kunnen zijn'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gewoon sparen voor IF Chikquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb bijna genoeg voor Ibra door die prijsdaling. Net iets meer dan 2 miljoen en doordat ik IF Jimenez kocht heb ik weer net iets minder dan 2 miljoen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die heb ik gisteren niet weg zien gaan voor 1.785.000 ofzo. Ik had hem dus kunnen halen maar ik heb niet eens een team om hem heen.quote:
EDIT: nu 1.650.000.![]()
Heerenveen ofzo moet hem maar halen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren niet weg zien gaan voor 1.785.000 ofzo. Ik had hem dus kunnen halen maar ik heb niet eens een team om hem heen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit moet toch de natste zomer ooit zijn als het zo doorgaat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hier ook weer regenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:38 schreef Tim86 het volgende:
Dit moet toch de natste zomer ooit zijn als het zo doorgaat![]()
![]()
in 1 week tijd 3x naar pathe, waarvan 2x IMAX 3d. Ik had beter zo'n abonnement kunnen aanschaffen via de ING.
Feyenoord Rotterdam![]()
Hey Fuszkequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:38 schreef Fuszy het volgende:
in 1 week tijd 3x naar pathe, waarvan 2x IMAX 3d. Ik had beter zo'n abonnement kunnen aanschaffen via de ING.
Guardians of the Galaxy, Planet of the Apes en ..?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
te slechtquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yoo,quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hey Fuszke
Guardians of the Galaxy, Planet of the Apes en ..?
Hercules, Guardians of the Galaxy nachtpremiere komende week en Sex tape
Planet of the apes moet ik nog kijken.Feyenoord Rotterdam![]()
ik hoop boyhood.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hey Fuszke
Guardians of the Galaxy, Planet of the Apes en ..?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
thanquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
[..]
nog altijd better then van den horn mja'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nopequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb jij die nieuwe the purge al gezien?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zieke kans voor kindsoldaat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En hoe vond je ze?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yoo,
Hercules, Guardians of the Galaxy nachtpremiere komende week en Sex tape
Planet of the apes moet ik nog kijken.
Planet of the apes is wel een aanrader, was tof
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zit nu met tranen in mijn ogen te kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
Eto'o zit nu met traantjes in de ogen tussen de dagjesmensen.![]()
Ja, kun je nagaan als ze straks allemaal wakker worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch meer amerikanen dan we denken miss, lijkt me niet dat op dudeweiser na veel europanen graag met die bende uit amerika spelen.
[ afbeelding ]![]()
wat is trouwens de bron van die 2 mill Dutchsl? Lijkt mij eerder minimaal 6 ofzo
Sex tape was wel lachen. Niet hoogstaand, maar wel redelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En hoe vond je ze?
Planet of the apes is wel een aanrader, was tof
Hercules was wel tof om te zien vind ik. Best wel wat actie en ik vind Dwayne Johnson sowieso wel een baas.
Binnenkort dus Guardians, let's be cops nog en er waren er nog een paar die ik wil zien
Feyenoord Rotterdam![]()
prijsdaling is 5 uur geleden ingezet toen zijn ze daar gaan slapen hebben hem er allemaal op gezet om vandaag weer packs te kunnen kopenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan als ze straks allemaal wakker worden.
#FreeTrapz![]()
Brands zei dat bij dat programma van Kees Jansma vanochtend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef poker4lifee het volgende:
wat is trouwens de bron van die 2 mill Dutchsl? Lijkt mij eerder minimaal 6 ofzo
2 miljoen, maar wel netto.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Schalk
Mooi hakje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan zo u Ajax 'm sowieso moeten halen dusquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brands zei dat bij dat programma van Kees Jansma vanochtend.
2 miljoen, maar wel netto.Boyhood wel een aanrader manquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sex tape was wel lachen. Niet hoogstaand, maar wel redelijk.
Hercules was wel tof om te zien vind ik. Best wel wat actie en ik vind Dwayne Johnson sowieso wel een baas.
Binnenkort dus Guardians, let's be cops nog en er waren er nog een paar die ik wil ziendie 2 ga ik ook sowieso checken ja
+ Turtles en Sin city.
Dus dan moet je ruim 4/5 miljoen gaan betalen. Weet de belastingpercentages niet helemaal uit mijn hoofdquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brands zei dat bij dat programma van Kees Jansma vanochtend.
2 miljoen, maar wel netto.Feyenoord Rotterdam![]()
dit jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word echt niet goed van die streams die constant vastlopenHeeft iemand een stream die wel goed is?
![]()
Gister ibra verkocht voor 3.7 miljoen. nu terug kopen voor 2.1 miljoen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
si, dmquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word echt niet goed van die streams die constant vastlopenHeeft iemand een stream die wel goed is?
Ruim boven het salarisplafond in dat geval. Zou erg krom zijn om dat te doen...Meer iets voor het Ajax van Jol dan De Boer..quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan zo u Ajax 'm sowieso moeten halen dus
[..]
Boyhood wel een aanrader mandie 2 ga ik ook sowieso checken ja
+ Turtles en Sin city.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ekte ekte supporters.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
foxsports gewoonquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Doe doet ook kut bij mijquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Moeten toch echt uitzonderingen gemaakt worden, anders altijd kansloos europees terwijl je 100m op de bank hebtquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ruim boven het salarisplafond in dat geval. Zou erg krom zijn om dat te doen...Meer iets voor het Ajax van Jol dan De Boer..schiet ook niet op. Scheve verhoudingen vallen ook wel mee als het iemand is met het cv van Eto'o
Eens ff kijken. Zie nu ja dat ze op 2 kanalen uitzenden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
foxsports 5 anders? daar kijk ik op.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, maar het zijn van die risico's die ze nu niet meer graag nemen. NIet zoals eerder met Luque etc.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Moeten toch echt uitzonderingen gemaakt worden, anders altijd kansloos europees terwijl je 100m op de bank hebtschiet ook niet op. Scheve verhoudingen vallen ook wel mee als het iemand is met het cv van Eto'o
En die blessuregevoeligheid van Eto'o moet een big issue zijn. Ajax kennende willen ze hem (deels) een prestatiecontract geven, maar dat zal hij niet willen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verdediging van Ajax staat lekker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat we weinig over Ajax mogen zeggen na de wanvertoning van Feyenoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:56 schreef Maver24 het volgende:
Ajax is er ook niet beter op geworden.Feyenoord Rotterdam![]()
Feyenoord was wel echt slecht maar ja de punten zijn binnenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat we weinig over Ajax mogen zeggen na de wanvertoning van Feyenoord.![]()
En dan speelt Ajax ook nog zonder alle WK spelers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat we weinig over Ajax mogen zeggen na de wanvertoning van Feyenoord.
Ajax zonder Blind op 6 is sowieso altijd kut
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die uittrappen van vermeer heb je ook echt geen fuck aan. geef hem dan gewoon meteen aan vitesse
#FreeTrapz![]()
vraag me over Eto'o meer af wat hij wel kan doen in dit Ajax. Krijgt toch nooit de balquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan speelt Ajax ook nog zonder alle WK spelers.
Ajax zonder Blind op 6 is sowieso altijd kut
Feyenoord ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan speelt Ajax ook nog zonder alle WK spelers.
Ajax zonder Blind op 6 is sowieso altijd kut, maar die van ons zijn echt weg
Feyenoord Rotterdam![]()
Jullie hadden de wereldtoppers Clasie en Kongolo alquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord ook, maar die van ons zijn echt weg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vermeer![]()
Al gaat hij zo toch wel een keer blunderen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zag ik nu pasquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef Tim86 het volgende:
Vermeer![]()
Al gaat hij zo toch wel een keer blunderen.![]()
![]()
Loopt niet echt lekker die stream nee. Altijd gezeik begin vh seizoen en bij topwedstrijden..quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
vet irritant dat hij opeens gt haperen eeenpaar secondeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ajax verdedigd ongeveer het zelfde als ik doe met fifa heel hard in het rond rennen en hopen dat je er een keer tussen zitniet erg best in ieder geval.
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
ajax verdedigd ongeveer het zelfde als ik doe met fifa heel hard in het rond rennen en hopen dat je er een keer tussen zitniet erg best in ieder geval.
![]()
![]()
En Vitesse tikt achterin rond als een 14-jarig kutkind dat een voorsprong wil verdedigen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Vitesse tikt achterin rond als een 14-jarig kutkind dat een voorsprong wil verdedigen.![]()
![]()
Liverpool wint even met 4-0 van Dortmund
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:06 schreef Tim86 het volgende:
Liverpool wint even met 4-0 van DortmundDegelijk.
Maar heeft Dortmund nog aankopen gedaan of raken ze alleen goede spelers kwijt?![]()
Ramos (Hertha) en Immobile als nieuwe spitsen. Verder verdediger Ginther van Freiburg (ging ook mee naar het WK) en Ji van Augsburg. Zijn alleen Lewa kwijtgeraakt (enquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]Degelijk.
Maar heeft Dortmund nog aankopen gedaan of raken ze alleen goede spelers kwijt?Schieber
)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan valt 4-0 nog meequote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
111111111111111 ViergeverrrrrrrrrAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
NICKIEEEEEEEE waar is je gitaar jonguhhhhhhPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
allemaal dankzij Sererololquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oh ja, dat is waar ook. Prima aankopen, maar kan Lewa niet compenseren natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ramos (Hertha) en Immobile als nieuwe spitsen. Verder verdediger Ginther van Freiburg (ging ook mee naar het WK) en Ji van Augsburg. Zijn alleen Lewa kwijtgeraakt (enSchieber
)
Als Reus en Hummels nog vertrekken is het helemaal gedaan.![]()
ligeon heeft al 200% meer goed gedaan op RW dan kishna
#FreeTrapz![]()
Aardig schouderduwtje
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: