SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste avondje NAC weer achter de rug, geen idee wat ik ervan moet denken.
Falkenburg en De Kamps wel![]()
![]()
De kamps is zo slechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:35 schreef Alovenac het volgende:
Eerste avondje NAC weer achter de rug, geen idee wat ik ervan moet denken.
Falkenburg en De Kamps wel![]()
![]()
Viel mij echt reuze mee vandaag, lekker kuitenbijtertje. Kunnen wij wel op het middenveld gebruiken.quote:![]()
Succes ermee dan want dat is het enige wat hij kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:38 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Viel mij echt reuze mee vandaag, lekker kuitenbijtertje. Kunnen wij wel op het middenveld gebruiken.![]()
![]()
Nee hoor, gaf ook prima passes vandaagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Succes ermee dan want dat is het enige wat hij kan.
![]()
Zegt denk ik meer over NAC dan over de kwaliteit van de kampsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:40 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee hoor, gaf ook prima passes vandaag.
![]()
Tja, roeien met de riemen die je hebt. Prima spelertje voor ons denk ik. Al ben ik wel benieuwd hoe vaak hij rood gaat pakken dit seizoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt denk ik meer over NAC dan over de kwaliteit van de kamps.
![]()
hoelaat die league show ds?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zijn wel leuke potjes tegen jou maar mijn spitsen zijn echt kutquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:43 schreef Rijst het volgende:
hahahaa damn wieisboo dat laatste potje verdiende geen winnaar. Was fucking spannend![]()
diego costa kan niks![]()
thx, iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
0:30, wordt weer een latertje dus.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Effect van (hogere) coinprijzen is wel erg duidelijk zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:47 schreef Maver24 het volgende:
zeg, zijn de spelers in de aanbieding vanavond in FUT?
Effenberg 750k !, gister nog 1m coins![]()
![]()
Jep, Messi daalt ook langzaam wat in waarde. Even goed in de gaten houden, anders toch maar even verkopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Effect van (hogere) coinprijzen is wel erg duidelijk zo![]()
Ik dump even mijn Ljungbergs, heb nu liever wat cash. Dan koop ik wel spelers als de coinprijzen weer dalen of als ik merk dat spelers stijgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Jep, Messi daalt ook langzaam wat in waarde. Even goed in de gaten houden, anders toch maar even verkopen.![]()
![]()
Ljungberg 575 inmiddelsquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik dump even mijn Ljungbergs, heb nu liever wat cash. Dan koop ik wel spelers als de coinprijzen weer dalen of als ik merk dat spelers stijgen![]()
ik kan op deze manier wel meer legends tegelijk kopenquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel spannend hoor allemaal die prijsdalingen![]()
![]()
Bundesliga team verkopen en upgraden naar SIF Ibra, TOTS Toure en IF Aguero of gewoon 2 teams houden... moeilijk moeilijk..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |