Windows7 is best een redelijk goed besturingssysteem maar waarom heeft Microsoft in al die jaren het programma niet wat gemoderniseerd? Zelfs toen Windows7 uitkwam hadden veel mensen een HD-scherm (1080p), toch is de lettergrootte nog steeds aangepast aan schermen die een lagere resolutie hebben en kan je de lettergrootte zelf niet aanpassen, dit terwijl dit bijv. bij Firefox 7 jaar daarvoor al die optie had. Plak een afbeelding in het Paint-programma (ik gebruik zelf een open source alternatief, mede om die reden) en de resolutie wordt verlaagd naar een lage resolutie (10XX*6XX als ik me niet vergis), zelfs als de resolutie van het plaatje hoger is. De resolutie van de muiscursor en letters is ook nog steeds lager. De meeste mensen gebruiken een legaal verkregen kopie van Windows, de meeste mensen betalen dus flink wat voor het gebruik van het programma. Dan mag je toch verwachten dat Microsoft dit soort zaken goed afwerkt en verbetert wanneer het programma al uit is gekomen. Ja, het is niet de kerntaak van een besturingssysteem maar het is wel zo prettig als dit soort zaken goed geregeld zijn.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL