Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Jammer meid, volgende keer beter. Als je deze zin gebruikt verlies je namelijk automatisch.
Verontwaardigd ?, het enige wat er bij me opkomt is ditquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:32 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zal me ook een rotzorg wezen wat jij stemt.
Verder zie ik hier alleen een hoop selectieve verontwaardiging.
Het zal me niks verbazen kan niemand dat uitzoeken hier?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, het zou zijn tweeling kunnen zijn, misschien echt familie?
Sowieso, iemand die wil samenleven met zo'n minderwaardig figuur als Dion Graus. Dan spoor je volgens mij niet helemaal.quote:
Nee, wij moeten niets van de PVV hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
Ik las het inderdaad.Misschien zijn het wel allemaal satanisten daar binnen de PVV.
Ik denk dat 'ie een grote piemel heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je zou er maar naast wakker worden elke ochtend.
En zij is niet eens lelijk ook. Wat bezield dat mens?
quote:
Nu moet ik opeens aan die CDA'er (Henk Bleker) denken die met zojn strakke jonge assistente ging een paar jaar geledenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je zou er maar naast wakker worden elke ochtend.
En zij is niet eens lelijk ook. Wat bezield dat mens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |