Hangt ervan af wie hij wil bereiken: zure, bekrompen burgermannetjes met dito vrouwtjes, of mensen met een althans enigszins speelse geest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou Geert nou niet iets hebben van "Jezus Christus, dit zijn de mongolen waar ik mee moet werken om m'n doel te kunnen bereiken. Fuck my life."
Google haar naam maar eens. Dan zeg je nee. Die raak je alleen met geld toe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat vrouwtje ziet er nog best leuk uit ook zo lijkt het.
PVV-stemmer gespot. En nee, ik heb niet op de VVD gestemd bij de vorige verkiezingen. Wat het wel was blijft voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:11 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zag ooit eens Gerrit Zalm als drag queen op een feestje, wat een achterlijk maf volk he? Die vvders.
incorrect.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Iemand een foto van de kruizen op hun mantel? Als ze op de kop staan weten we genoeg.
Jammer meid, volgende keer beter. Als je deze zin gebruikt verlies je namelijk automatisch.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:50 schreef Pulzzar het volgende:
Is Dion Graus eigenlijk de neef van Hilbrand Nawijn? Ze hebben wel veel met elkaar gemeen.
Nóg wel ja, wacht maar tot Dion haar ogen dichtgebokst heeftquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat vrouwtje ziet er nog best leuk uit ook zo lijkt het.
Zal me ook een rotzorg wezen wat jij stemt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:20 schreef rosability het volgende:
[..]
PVV-stemmer gespot. En nee, ik heb niet op de VVD gestemd bij de vorige verkiezingen. Wat het wel was blijft voor jou een vraag en voor mij een weet.
Er zit een wéreld van verschil tussen met zijn allen een beetjequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:32 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zal me ook een rotzorg wezen wat jij stemt.
Verder zie ik hier alleen een hoop selectieve verontwaardiging.
IN het bericht staat iets over paarse kruizen en als je daarop googlet dan zie je ook een plaatje van een Keltisch paars kruis , ik gok dat het er zoeen zal zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Iemand een foto van de kruizen op hun mantel? Als ze op de kop staan weten we genoeg.
quote:
Dit inderdaad, valt reuzemeequote:Op zondag 10 augustus 2014 06:30 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Google haar naam maar eens. Dan zeg je nee. Die raak je alleen met geld toe.
De eckte eckte hebben dat natuurlijk allang via google gecheckt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit inderdaad, valt reuzemee. Die vervaging van de pic in de OP werkt in haar voordeel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |